Jump to content

Мафия 27 - роли и драфт!


Jack Bauer

Recommended Posts

Успяхме! След почти година чакане събрахме цели 16 човека за сезона! Коледната Мафия ще я има и традицията ще продължи! Смея да твърдя, че съм изключително доволен от звездния каст, който се събра. Участват почти всички големи имена от историята на Мафия и сезонът обещава да е брутален!
 

Най-напред обаче, да уточним правилата. Както бях писал в първия пост, вие, участниците, сами ще решите с гласуване дали да се изписват точните роли на всеки отпаднал или не:

  

Quote
On 1/17/2024 at 3:38 PM, Jack Bauer said:

 

Решил съм да предоставя максимална свобода на играчите, като отново ще има драфт, в който всеки сам ще може да избере ролята си! Идеята на Нешев тогава много ми хареса и аз ще съм следващият, който ще я приложи!

Освен драфта, преди сезона ще проведа анкета сред записаните участници дали искат ролите да се изписват при отпадане или не! С две думи участниците сами ще оформите облика на сезона! 

 

Така че нека всеки от вас гласува с ДА или НЕ на въпроса "Да се изписва ли точната роля при отпадане?"
 

ВАЖНО! Вашите гласове също така ще ви дадат и номер за тегленето на драфта, като номера НЯМА ДА ОТГОВАРЯ на това кой подред ще теглите роля. Той просто ще е вашият пореден номер при разпределянето на номерата, които вече са изтеглени със сайт за случайно генериране на номера предварително.

 

А ето как ще протече самия драфт. Човекът, на който съгласно номера му на писане в тази тема му се падне Номер 1, ще избира роля пръв, като ще има достъп до всички роли в сезона. След като той избере роля, останалите роли от тази група, ще отпаднат и Номер 2 ще може да избира измежду останалите роли. След като се изчерпи предвиденият брой роли за избиране в сезона, оставащите в драфта участници ще могат да избират само измежду Гражданин без роля и Мафиот без роля.

 

 

Ето и ролите, измежду които ще можете да избирате:


1. Разузнавателни роли - Една измежду ШерифНеаполитанецДетектив. Това са роли, които могат да правят проверки на играчи и действията им през нощните фази.

2. Предпазващи роли - Една измежду ДокторТъмничарАдвокат. Това са роли, които могат да спасяват от елиминация други играчи през нощните или дневните фази.

3. Двойни роли - Една измежду МасонСвидетелПрокурор. Това са роли, в които двама участници играят заедно и трябва да градят стратегията си около това.

4. Еднократни роли - Една измежду РенегатЛовецАнгел. Това са роли, които имат еднократно нощно умение.
5. Силни граждански роли - Една измежду 
ПрезидентМедиумКомандос. Това са най-силните граждански роли, които са участвали досега в сезоните. Те имат много ключови и специфични умения, които могат да решат изхода на целия сезон.

6. Обикновен гражданин без роля

 

Не е сигурно колко точно роли ще имат гражданите. Възможно е да има по една роля от всички 5 групи, възможно е и да са 4 или дори само 3. В зависимост от това какви роли са избрани до момента и как се оформя балансът на отборите, ще бъде решено колко от групите ще участват в сезона. Единственото сигурно е, че от всяка група в сезона ще бъде допускана само по една от трите роли и когато бъде избрана, останалите 2 ще бъдат автоматично извадени от списъка.

 

7. Силни мафиотски роли - Една измежду КръстникКилър. Това са най-силните мафиотски роли, които могат да осигурят една фаза аванс на мафията.
8. Блокиращи роли - Една измежду 
БлокировачТъмничар. Това са мафиотски роли, които могат да блокират Граждани или Психопата.

9. Поддържащи роли - Една измежду ШпионинЗаглушител. Това са мафиотски роли със специфични умения, които са много полезни за мафията.

10. Врачка = ако остане място!

11. Обикновен мафиот без роля

12. Неутрална роля - Играещият сам срещу всички Психопат! Това е единствената роля, която на 100% ще присъства в сезона.


 

Ето и подробно описание на всяка една роля:
 

Шериф

 Има право през всяка нощна фаза да пита водещия на лично съобщение за това дали един играч е Гражданин или Мафиот.

► При питане получава информация само дали играчът е Гражданин или Мафиот, но не и дали и каква специална роля има той. 

 Ако провери психопата, ще му бъде съобщено, че играчът е Психопат.
 Ако бъде блокиран или изпратен в тъмницата, няма да научи нищо.

 

 Неаполитанец

 Има право през всяка нощна фаза да пита водещия на лично съобщение за това дали един играч е Гражданин без роля.

 При питане получава информация само дали играчът е Гражданин без роля или не. Тоест при положителен отговор Неаполитанецът ще е сигурен, че играчът е гражданин, но при отрицателен отговор ще трябва сам да преценява дали играчът е мафиот, психопат или пък просто гражданин със специална роля.

 Ако бъде блокиран или изпратен в тъмницата, няма да научи нищо.

 

 Детектив

► Има право през всяка нощна фаза да проверява дали даден играч има специална роля и върху кого я е използвал. 

► Детективът получава информация единствено по един от следните 4 начина:

1. "Х има специална роля и тази нощ я използва върху У" (Изписва се и ако играч Х бъде блокиран от Блокировач, както и при проверка на Масони участващи в общ чат).

2. "Х има специална роля, но тази нощ не я използва" (Изписва се и ако играч Х бъде блокиран от Тъмничар)

3. "Х има специална роля" (Изписва се при пасивни роли, които не могат да се употребяват върху други играчи през нощната фаза - Президент, Медуим, жив Ловец, Кръстник, Врачка, която вече е влязла в мафиотския чат) 

4. "Х няма специална роля"

► Няма да получава информация дали играчът е гражданин или мафиот.
► Ако провери психопата, ще бъде му бъде съобщено, че той е използвал ролята си върху убитият в тази нощ играч, но няма да му бъде разкрито, че проверяваният играч е Психопат.
 

Доктор

 Има право през всяка нощна фаза да предпази един играч по свой избор. Този играч няма да може да бъде убит от мафията през съответната нощ.

 Може да предпазва и себе си.
 Няма право да предпазва един и същ играч в 2 поредни нощни фази.
 Може да предпази и мафиот (или психопат) по погрешка. Ако съответният играч бъде атакуван от Ренегат през съответната нощ, той ще бъде спасен от доктора и няма да бъде елиминиран.
 

Тъмничар

 Има право през всяка нощна фаза да посочи един играч и да го прати в участъка за разпит. Подобно на доктора, този играч не може да бъде елиминиран през съответната нощна фаза. Също така обаче, този играч не може да използва специалното си умение през тази нощна фаза (т.е. бива и блокиран).

 Не може да праща себе си в тъмницата.

 Няма право да праща един и същ човек в тъмницата в две поредни нощни фази.
 Ако Тъмничар и Блокировач се посочат взаимно не се случва нищо. Тоест и двете умения се анулират помежду си и никой не бива блокиран и съответно предпазен от елиминация.
 

 Адвокат

 Има право да предпази един играч по избор от елиминация през дневната фаза.
► Не може да спасява себе си по този начин.

► Не може да използва умението си в две поредни дневни фази.
► Възможно е по погрешка да посочи Мафиот и да го спаси от елиминация.
► За да използва умението си в дадена дневна фаза, Адвокатът трябва да съобщи публично в темата за съответния ден, че е Адвокат и използва ролята си върху Играч Х. Той може да обяви активирането на ролята си по всяко време на дневната фаза, но не по-късно от 1 час преди края й!

► Ако Играч Х в края на дневната фаза все пак има нужните за елиминация гласове, ще бъде обявено просто, че Играч Х не е елиминиран. Няма да се уточнява дали е имало намеса на Адвокат или играчът е Принц/Кръстник.

Ако в дадена нощна фаза Адвокатът бъде блокиран, той няма да може да използва умението си в предстоящата дневна фаза, като това ще му бъде съобщено преди началото й.

 

Ренегат

► Има право на точно 1 убийство през нощните фази, което може да използва през която нощ пожелае

 Може да убие мафиот, но и гражданин по погрешка. Може да убие Психопата.

 Не може да убие Кръстник, преди да са елиминирани всички останали мафиоти.

 Може да бъде блокиран като всяка друга роля, при което изстрела му ще бъде изхабен напразно.

 Не може да убие играч, предпазен от Доктор или Тъмничар - ако стреля по такъв играч, изхабява изстрела си напразно.

 Ако мафията реши да убие Ренегат през дадена нощна фаза, а той е решил също да стреля в тази фаза, Ренегатът умира, но успява да извърши и своето убийство.

 Ако Ренегатът се посочи взаимно с последния оцелял Мафиот или с Психопата през дадена нощна фаза, то и двамата умират, а играта се печели от Гражданите.

 

Ловец

 Ако бъде убит, има правото да елиминира заедно със себе си един играч по свой избор преди да отпадне. Това важи без значение дали е елиминиран от гражданите през деня или от мафията през нощта.
 Може да убие мафиот, но и гражданин по погрешка.

 Може да убие Кръстник, без значение дали има останали живи и други мафиоти освен него.

 Може да убие играч, който е предпазен от Доктор или Тъмничар.
 Ако не е сигурен, може да не използва полагащото му се убийство и да отпадне, без да елиминира никого.
 Ако остане като последен оцелял Гражданин заедно с един последен оцелял Мафиот, играта завършва наравно!

 

 Ангел

 Ако бъде убит през нощната фаза от мафията или психопата, има право преди да умре, да "възкреси" и върне един вече елиминиран Гражданин в играта.
 Ако бъде линчуван през деня или убит от Ловец/Ренегат през нощта, умението няма да се задейства.

 Играчът, който бъде възкресен, се завръща в играта на следващата сутрин, като обикновен гражданин без роля, но всякаква информация, която е имал по време на "предишния си живот" може да бъде използвана. Тоест ако например Ангелът върне Шерифа в играта, той ще може да използва резултатите от всичките си проверки преди да отпадне, но повече няма да може да проверява други играчи през следващите нощи.

 Ако Ангелът бъде убит, но до момента от играта не е бил елиминиран нито един гражданин, то тогава и само тогава има право да възкреси самия себе си. Ако обаче вече има поне един елиминиран друг гражданин, Ангелът няма право да връща себе си в играта.

 Ако избере да възкреси убита Врачка, която все още не е била влязла в мафиотския чат (и е била показана като Граждани при отпадането си), на Ангела ще му бъде съобщено това и той ще може да избере да възкреси друг убит играч.

 Не може да бъде блокиран.

 

Масони

 Масоните са тандем от 2 гражданина, които още преди началото на Ден 1 се знаят помежду си и знаят, че и двамата са мирни граждани.

 Във всяка нощна фаза, Масоните ще могат да комуникират в таен общ чат, подобно на мафиотския такъв, и да обсъждат стратегията си.
 Ако някой от Масоните бъдe елиминиран, той бива премахнат от масонския чат до края на сезона.

 
Свидетел

 Свидетелят е мирен гражданин, който още преди началото на сезона ще знае името на един от мафиотите.

► Съответният мафиот обаче също знае името на Свидетеля.
► Ако Свидетелят бъде елиминиран, съответният мафиот отпада незабавно заедно с него. Същото важи и ако мафиотът отпадне - Свидетелят веднага умира заедно с него. Тези отпадания не могат да бъдат предотвратени по никакъв начин (Доктор, Блокировач и т.н.)
► Ако Ренегат, Ловец или Командос застреля Свидетеля през нощта, съответният мафиот не отпада заедно с него!

► Ако Психопата елиминира Свидетеля или мафиота, другият няма да отпадне!
► Мафиотът, за който Свидетелят знае, задължително ще бъде обикновен мафиот без роля.

 

 Прокурор

► През всяка нощна фаза има право да направи общ таен чат с един от останалите участници в сезона и да го разпита.

► При това положение, разпитваният играч очевидно научава, че Прокурорът е Мирен гражданин.
► Няма право да разпитва един и същ играч в две поредни нощни фази.

► Ако направи чат с мафиот или с психопата, те нямат право да го убиват в същата нощ.
► Ако в дадена нощна фаза бъде блокиран от Блокировач/Тъмничар, няма да може да прави чат с никого през следващата нощ.
 

 Президент

 Не може да бъде елиминиран от мафията или Психопата през нощната фаза. Ако някой се опита да го убие, нощната фаза просто ще приключи без елиминиран участник.

 Може обаче да бъде убит по погрешка през нощта от Ловец или Ренегат.

 Може да бъде елиминиран през дневната фаза по стандартния начин чрез гласуване.

 

 Командос

 Универсален боец, който през нощните фази на сезона има право на:

- 1 шерифска проверка

- 1 докторско предпазване

- 1 ренегатски изстрел
 Във всяка нощна фаза може да използва само по едно от трите си еднократни умения (произволно), или да пасува и да ги запази за по-късно.
 Ако бъде блокиран от Тъмничар/Блокировач в нощ, в която използва някое от уменията си, ще го загуби.

 

 Медиум
 През всяка нощ, ще има право да участва свободно в чат с всички отпаднали до момента мирни граждани.
 Може да използва в дневните фази всяка информация, която те му дадат.

 

Кръстник
 
Не може да бъде елиминиран през дневната фаза чрез гласуване, или през нощната от Ренегат или Психопат преди да бъдат елиминирани всички останали мафиоти.

► Може обаче да бъде убит през нощта от Ловец, дори да има и други все още живи мафиоти. Това е единственият начин да бъде елиминиран преди останалите мафиоти.
► Ако през деня събере нужните за елиминация гласове ще бъде обявено, че няма отпаднал играч и няма да бъде изписвано каква е точната му роля.

 

 Килър

► Има право 1 път през сезона да извърши допълнително убийство, по свое собствено желание, независимо какво са гласували останалите мафиоти в чата.

► Убийството му е самостоятелно и отделно от основното такова на мафията. По този начин, мафията може да елиминира двама гражданина в една нощ.

► Може да стреля по същия човек, по който и мафията стреля в същата нощ. По този начин, въпросният гражданин ще бъде атакуван двойно и дори Доктор/Тъмничар няма да могат да го предпазят. Т.е. той ще бъде елиминиран на 100%, освен ако не е Президент.

► Ако в дадена нощна фаза оставащите граждани са само с 1 или 2 повече от живите мафиоти, не може да използва умението си.
► Ако бъде блокиран от Тъмничар, ще изхаби опита си за убийство напразно.

► Ако стреля по Ренегат или Психопат, който пък в същата нощ атакува него, Ренегатът/Психопатът оцелява, а Килърът отпада.


Блокировач

► Има право през всяка нощна фаза да блокира един от Гражданите, при което той няма да може да използва специалното си умение.
► Няма право да блокира един и същ играч в две поредни нощи.

► Не може да блокира играча, по който Мафията стреля в същата нощ.
► Ако блокира Психопат, той няма да убие никого в съответната нощ.

► Ако бъде посочен от Тъмничар умението му ще бъде неутрализирано и посоченият от него гражданин няма да бъде блокиран.
► Ако Блокировач и Тъмничар се посочат взаимно не се случва нищо. Тоест и двете умения се анулират помежду си и никой не е блокиран и съответно предпазен от елиминация.

 

 Тъмничар

► Това е мафиотският еквивалент на гражданския Тъмничар.
► Има право през всяка нощна фаза да посочи един играч и да го предпази от елиминация. Подобно на доктора, този играч не може да бъде елиминиран през съответната нощна фаза. Също така обаче, този играч не може да използва специалното си умение през тази нощна фаза (т.е. бива и блокиран).

► Не може да праща себе си в тъмницата.

► Няма право да праща един и същ човек в тъмницата в две поредни нощни фази.
► Ако блокира Психопат, той няма да убие никого в съответната нощ.

► Напълно възможно е да прати в тъмницата колега-мафиот и по този начин да го предпази от елиминация от Психопата или път от някоя стреляща гражданска роля.
► Ако Тъмничар и Тъмничар се посочат взаимно не се случва нищо. Тоест и двете умения се анулират помежду си и никой не е блокиран и съответно предпазен от елиминация.

 

Шпионин

► Има право през всяка нощна фаза да пита на ЛС водещия дали някой от Гражданите има специална роля.

► При питане ще получи само информация "Х има роля" или "Х няма роля", но няма да разбере точната роля на Гражданина, ако той има такава. Информацията ще бъде получена от него в края на съответната нощ, в която е използвал умението си.
► Ако провери Психопата, ще му бъде съобщено, че този играч е Психопат.

► Не може да проверява играча, по който Мафията стреля в същата нощ.

► Ако провери Врачка, ще му бъде съобщено, че играчът е Врачка, но това няма да доведе до присъединяването на Врачката към мафиотския чат.

► Ако бъде блокиран от Тъмничар, няма да разкрие нищо.

 

Заглушител

► Има право през всяка нощна фаза да посочи един играч и на следващата дневна фаза гласът на този играч няма да се зачита.

► Може да заглуши както гражданин, така и свой съотборник мафиот, с което да заблуди допълнително Гражданите.

► Не може да заглушава един и същ играч за две поредни дневни фази. Също така не може да заглушава себе си.

► Ако в предстоящата дневна фаза оставащите граждани са само с 1 или 2 повече от живите мафиоти, не може да използва умението си.

 

Врачка

 

Spoiler

► Този играч e Мафиот, но започва играта като Гражданин. Целта му е да открие всички Мафиоти в играта, за да се присъедини към тях. Може да спечели играта единствено след присъединяване към Мафията.

► Има право през всяка нощна фаза да пита водещия на ЛС дали един даден играч е мирен гражданин или мафиот (подобно на Шерифа). 

► Ако не успее да разкрие всичките живи мафиоти преди броят на мафиотите се изравни с броя на гражданите (в чието число ще влиза и Врачката), той не печели играта заедно с Мафията, но също така и не губи.

► Ако всички останали мафиоти бъдат елиминирани преди Врачката да е успял да ги намери, играта приключва с победа за Гражданите, а Врачката губи, независимо че е още жив.

► Играта на Врачката протича на 2 етапа:
- ЕТАП 1 е в началото на играта, когато Врачката започва като "гражданин". Той знае, че всъщност е мафиот, но останалите мафиоти не знаят това, Врачката не е част от чата им и няма право да обсъжда заедно с тях кого да елиминират през нощните фази. С други думи, в началото на играта, Мафиотите изобщо не знаят дали в играта има Врачка и единственият начин да разберат, е ако се включи в чата им по един от начините, описани по-долу. Ако Врачката бъде елиминиран през която и да е фаза (дневна или нощна) ще бъде изписано просто, че той е бил Мирен гражданин. На този етап, гражданският отбор няма нужда да елиминира Врачката, за да спечели играта.

- Ако Врачката разбере самоличността на всички Мафиоти в дадена нощна фаза, то мафиотите ще получат веднага информацията, че даденият играч е Врачка, която е успяла да ги открие и се присъединява към тях, т.е. през предстоящата дневна фаза Врачката вече ще е истински мафиот и другите мафиоти ще знаят кой е той, и ще могат да играят заедно. Пълноправното присъединяване на Врачката към мафиотския чат обаче ще стане чак след края на въпросната дневна фаза, ако разбира се той оцелее в нея.

- Ако Врачката знае самоличността на всички мафиоти без един, но този един отпадне в дадена дневна фаза, Врачката влиза в мафиотския чат веднага в идната нощна фаза, заедно с останалите мафиоти, които вече знае.
- Ако в играта остава само един жив мафиот, в дадена нощна фаза Врачката го открие, но този мафиот отпадне веднага в следващата дневна фаза, тогава и само тогава Врачката ще продължи играта сам като последен мафиот и гражданите ще трябва да го елиминират за победата си.

- ЕТАП 2 започва в момента, в който Врачката успешно разбере самоличността на всички живи мафиоти в играта. Ако това се случи, то тогава той официално минава в отбора на мафиотите, бива добавен в мафиотския чат и може да дискутира кого да елиминират през нощните фази. Също така, на този етап, ако Врачката отпадне ще бъде обявен вече като Мафиот и неговата елиминация става задължителна за победа на гражданите.

 

► Ако Врачката бъде преслушан от Шериф, ще му бъде съобщено, че Врачката е мафиот независимо дали той вече е влязъл в мафиотския чат или не.

► Ако Врачката бъде елиминиран след като е бил преслушан от Шериф или след като вече се е присъединил към мафиотския чат, ще бъде изписано, че е отпаднал Мафиот.

► Ако Врачката бъде елиминиран без да е бил преслушан от Шериф и без да се е присъединил към мафиотския чат, ще бъде изписано, че е отпаднал Мирен гражданин.

► Проверките на Врачката не могат да бъдат блокирани от Блокировач или Тъмничар.
► Ако Врачката провери психопата, ще му бъде съобщено, че съответният играт е Мирен гражданин.

► Ето примери за двата начина по които Врачката може да се включи в отбора на мафиотите, ако в играта има напр. 3 мафиота и 1 Врачка.

 

1. Ако тримата мафиоти са живи и Врачката успешно ги разкрие и тримата през нощните фази, то той влиза в отбора им на първата нощна фаза след това.

 

2. Ако Врачката до момента е разкрил имената само на двама от тримата мафиоти, но неразкритият от него трети мафиот бъде елиминиран, то тогава Врачката автоматично знае самоличността на всички живи мафиоти, условието е изпълнено и той влиза в отбора им. Същото важи и ако остане само един жив мафиот и Врачката знае кой е той - следва присъединяване към него и двамата играят заедно до края на играта.

 

 

Психопат

 Участва в сезона като трета неутрална страна и играе сам за себе си.

 Има право във всяка нощна фаза да елиминира по един от останалите участници. Може да убие както гражданин, така и мафиот.
 Не знае кои са гражданите и кои са мафиотите. Мафията също не знае кой е Психопатът.

 Може да бъде елиминиран като стандартен участник през дневните фази чрез линчуване, или през нощните от Мафията, Ренегат или Ловец.

 Ако бъде проверен от Шериф или Шпионин, ще им бъде съобщено, че е Психопат.

 Ако бъде блокиран от Блокировач/Тъмничар, няма да може да елиминира никого.

 Ако бъде предпазен от Доктор/Тъмничар и бъде атакуван в същата нощ, ще бъде спасен от елиминация.
 Не може да бъде върнат в играта от Ангел.
 Ако в дадена нощ атакува някого, но също така и бъде елиминиран, Психопатът успява да извърши и своето убийство само ако е потвърдил преди елиминиралият го участник/мафията. Ако реши след тях кого да атакува, отпада без да убие никой.

 Единственият начин да спечели сезона, е да бъде последният оцелял участник - т.е. да убие последния оцелял мафиот или гражданин.

 Нито гражданите, нито мафиотите могат да спечелят сезона докато Психопатът е жив.

 Ако гражданите и мафиотите се изравнят по брой, но Психопатът е още жив, мафията не печели, а сезонът продължава докато в играта не остане само един отбор.


 Начини за приключване на сезона:

1. Ако в даден ден/нощ Психопатът отпадне, сезонът продължава по-нататък по класическите правила за победа на гражданите/мафиотите.
2. Ако на края на сезона останат един мафиот срещу Психопата, победата отива за Психопата.
3. Ако на края на сезона останат един гражданин срещу Психопата, победата отново отива за Психопата.
4. Ако на края на сезона останат 1 гражданин, 1 мафиот и Психопата, мафиотът трябва да уцели Психопата, за да спечели. Гражданинът няма как да спечели в тази ситуация.
5. Ако на края на сезона останат Психопатът срещу повече от един мафиот, победата автоматично отива за мафиотите

6. Ако на края на сезона останат Психопатът срещу повече от един гражданин, гражданите трябва да успеят да елиминират Психопата през дневната фаза, за да спечелят сезона. Те трябва да го направят преди Психопатът да ги елиминира един по един.

 

 

ТЕГЛЕНЕТО НА НОМЕРА ЗАПОЧВА СЕГА !

Моля всеки един от вас да гласува с ДА или НЕ за изписването на ролите, и за да получи номер за драфта!


 

@neshev @The Olimpic Hero @Jericho @Dudley @MJ23 @Bobotsi @Price @LightOne @BAITO6O @damtiham @Socki @Farest @kabakov @StoneColdFaN @hacky @baikiro

Edited by Radox

Jack Bauer- CTU World Heavyweight Champion!

Link to comment
Quote

Ако на края на сезона останат един мафиот срещу Психопата, победата отива за Психопата.
3. Ако на края на сезона останат един гражданин срещу Психопата, победата отново отива за Психопата.

 

Бах тоя психопат, в тоя форон нема такива.

Link to comment
3 hours ago, Hachiko said:

И защо ме игнорирахте от нищото? 

 

Дръж ги е, Хачи. ДРЪЖ ГИ, Е!

Link to comment
The Olimpic Hero
13 hours ago, Hachiko said:

И защо ме игнорирахте от нищото? 

 

😢

 

artworks-0gXuA1zoBcHApB7t-y5fkyA-t500x500.jpg

               

Link to comment

Не.

"Пред моя зов смъртта не е преграда. И нека този, който ме надуе за слава да не мисли, а само за спасение."- Рогът на Валийр

 - efed.jpg.ba5d419d86c3333dd5bbbb23c3ce5b45.jpgДа живеят бъговете!

Link to comment

Чакаме оставащите трима играчи да оставят мнение в темата, за да получат своя номер за драфта.

В момента в който двама от тях пиша (последния ще е номер 16 автоматично), започваме процедурата по драфта

 

@Socki @kabakov @damtiham

Jack Bauer- CTU World Heavyweight Champion!

Link to comment

@Jack Bauer направо ги назначи по реда в който са се записали за сезона и да започваме, че ни се отчака чакането. 

Quote

КУР ЗА СМАРКОВЕТЕ!

 

Quote

DELETE! DELETE! DELETEEAAA!

 

Link to comment

И така, вие ясно определихте с вашето гласуване- в сезона ролите НЯМА да се изписват при отпадане.

 

Ето финалното разпределение на вашите номера за тегленето на последователността в Драфта:

 

1.  StoneColdFaN

2. neshev

3. Jericho

4. Price

5. hacky

6. baikiro

7. MJ23

8. Dudley

9. Farest

10. The Olimpic Hero

11. Bobotsi

12. BAITO6O

13. LightOne

14. kabakov

15. Socki

16. damtiham

 

Подчертавам, че ще трябва да побързате при избирнето на ролите си в Драфта, за да може сезонът да започне навреме! Ако някой до 12 часа след получаването на ЛС с ролите не си е избрал такава, отива на последно място в реда на теглене и се преминава към следващия човек! Така че отново ви моля, влизайте във форума по-често и проверявайте ЛСтата си редовно през следващите няколко дни! Благодаря ви!
 

А ето я и първата изненада за сезона. Въпреки, че бяха обявени 16 участници, те всъщност ще бъдат 17.

 

Участникът под номер 17 е:

 

Spoiler

ПАПА ЙОАН БАУЪР II

Записвам се!

 

Драфтът ще започне тази вечер. Очаквайте съобщения на ЛС от истинският ВОДЕЩ на сезона! Месията спасител на Мафия!

 

След като тегленето на роли от всеки един от нас в Драфта приключи, сезонът ще започне на 18 декември, точно в 22:00!


Пожелавам ви Весели коледни и новогодишни празници с Мафия 27!


https://www.youtube.com/watch?v=wt6Nd8Br50I&ab_channel=HorrorManiac4

Jack Bauer- CTU World Heavyweight Champion!

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...