MJ23 Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 Същото. Вече може и чрез GLovo app-a , но там % от сумата отива за приложението, което ощетява куриера, за това винаги давам на ръка. @Metzgermeister май бачкаше за тях и може да потвърди. Имало е случаи и да не давам разбира се. Примерно ако си седи в колата и го мързи дори да се покаже и ми подава храната през прозореца. Quote Link to comment
itzo1994 Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 На тези от ebag давам, защото носят по 4 торби точно до вратата ми, а и са любезни. На някои от KFC/Dominos и прочее канцерогенни вериги рядко, тъй като в повечето случаи ми звънят "долу съм", само че още не са паркирали и трябва да слизам баш до улицата. Quote Link to comment
natopor4en Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 19 minutes ago, Dudley said: Тая тема май сме е коментирали преди, но не си спомням кво писаха хората тогава... Та въпроса е оставяте ли бакшиш като поръчвате храна ? Понеже имам много приятели които поръчват ядене всеки ден почти и не оставят бакшиш изобщо. Като ги питам що не оставят, викат те тия достатъчно пари зимат... А знам, че много от разносвачите взимат предимно пари от бакшиша. Аз лично винаги оставям поне 2-3 лв в зависимост от това колко и дали имам монети в мен. Да, колега коментирано е. Както бях казал и тогава, аз винаги оставям бакшиши. Първо, защото мога. Второ, защото искам. Трето, защото така е редно. Обичам да помагам на по-неможещите и безперспективни хора. dbrm, Farest, Mystery and 2 others 2 2 1 Quote Link to comment
The Olimpic Hero Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 24 minutes ago, Dudley said: Тая тема май сме е коментирали преди, но не си спомням кво писаха хората тогава... Та въпроса е оставяте ли бакшиш като поръчвате храна ? Понеже имам много приятели които поръчват ядене всеки ден почти и не оставят бакшиш изобщо. Като ги питам що не оставят, викат те тия достатъчно пари зимат... А знам, че много от разносвачите взимат предимно пари от бакшиша. Аз лично винаги оставям поне 2-3 лв в зависимост от това колко и дали имам монети в мен. Бях писал по темата преди няколко месеца. Ще се самоцитирам. Иначе оставям по 2-3 лева обикновено. On 9/10/2022 at 10:45 AM, The Olimpic Hero said: Тук ще маркирам @Metzgermeister, защото той работи в тази компания. Току-що отказах поръчка, защото куриерът ми каза, че не можел да се качи до осмия етаж понеже асансьорът не работил. Звъннах след това на glovo и буквално им ебах майката. Служителят по телефона ми твърдеше, че съм трябвало да сляза и аз му повторих около 7 пъти, че не трябва да работи в тази компания щом разсъждава по подобен начин. Щом се предлага разнасяне на храна, то тя трябва да бъде доставена до вратата, точка! Абсолютно винаги оставям добри бакшиши, но просто такива олигофрени могат да се ебат. - "Ама асансьорът не работи, няма да се кача до осмия етаж". - "Добре, отказвам поръчката, чао!" Това беше диалогът, който проведохме. Loop and Berbatov 2 Quote Link to comment
The Olimpic Hero Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 24 minutes ago, itzo1994 said: На тези от ebag давам, защото носят по 4 торби точно до вратата ми, а и са любезни. На някои от KFC/Dominos и прочее канцерогенни вериги рядко, тъй като в повечето случаи ми звънят "долу съм", само че още не са паркирали и трябва да слизам баш до улицата. Няма такива: "Долу съм". Поръчката е до вратата на апартамент, така че такива могат да се ебат! Отказваш поръчката и другият път ще си знаят. HEIDENREICH and batistaheel 2 Quote Link to comment
ShiningWizard Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 Като ми кажат “Слизай”, не им оставям бакшиш. Ако ми кажат “Отворете”, задължително им оставам някакви пари. Вече не сме КОВИД, тия номера от селски вечеринки не бачкат вече. batistaheel 1 Quote Link to comment
Metzgermeister Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 (edited) 55 minutes ago, MJ23 said: Същото. Вече може и чрез GLovo app-a , но там % от сумата отива за приложението, което ощетява куриера, за това винаги давам на ръка. @Metzgermeister май бачкаше за тях и може да потвърди. Имало е случаи и да не давам разбира се. Примерно ако си седи в колата и го мързи дори да се покаже и ми подава храната през прозореца. Глово е платформа, а не е самата фирма, за която работя. Само в Бургас са три фирми посредници, които боравят с нея. Парите се превеждат първо на фирмата посредник и тя вече ни ги изплаща. Конкретно в тази, за която аз работя, бакшишите, които не са дадени на ръка, наистина отиват отчасти при нея, защото се водят към цялостната печалба. В една от другите фирми са ми казвали колегите, че бакшишите им се изплащат на 100% и не се взимат предвид, като се изчислява сумата, която да бъде изплатена на куриера, но не съм навит да прескоча при тях, просто защото не искам да се отказвам от правото да ползвам служебна кола (само ние разполагаме с такива) и факта, че не се налага аз да плащам ходене по сервизи и автомивки. В Глово формирането на заплащането е доста специфично - дават ти се 35 ст./км; начисляват ти се по 2 стотинки, ако се наложи да висиш в заведението или магазина повече от 5 минути и всичко това, като се събере, се умножава по някакво число (от 1,77 до 2,09 примерно в зависимост от часа, в който е приета поръчката). През миналата година се добавиха и още благинки - вече няма примерно поръчки, които са на стойност под 3,30, а се добавя и допълнителен бонус, ако взимаш две наведнъж от едно заведение (преди се водеха като една поръчка, което беше кофти, защото се бавиш двойно повече), а също и ако поръчката е твърде голяма (това се отнася за тези от Кауфланд и Паркмарт). Рекордът ми като обем е три чувала зелки на промоция от Кауфланд, които ми изпълниха багажника на иначе двуместното Пежо 206+ Добре, че клиентите бяха достатъчно мили да си ги качат сами догоре, макар че предложих помощта си. От мен очакваха единствено да ги смъкна във входа. От колата не съм слизал единствено, когато са били достатъчно нетърпеливи да ме чакат на улицата и сами да дойдат до прозореца ми. Като цяло успявам да си докарам четирицифрена сума на месец, макар че горивото сам си го поемам. 27 minutes ago, The Olimpic Hero said: Няма такива: "Долу съм". Поръчката е до вратата на апартамент, така че такива могат да се ебат! Отказваш поръчката и другият път ще си знаят. И аз казвам, че съм долу, като имам предвид, че съм пристигнал, а не че трябва те да слязат. Естествено, има и такива, които не са много ОК да пускат кого да е в сградата си (аз може освен куриер да съм също и крадец, изнасилвач или мормон, да речем ) или не им работи домофонът, но никога не съм отказвал да се кача. Има един редовен клиент украинец, който живее на шести етаж на сграда без асансьор и никога не оставя бакшиш, а след като се кача при него, ми трябва поне половин час, за да си възстановя дишането и да се отърся от усещането, че ще си повърна дробовете, но никога не съм го псувал, защото това ми е работата. А този, който ти е отказал да се качи, мисля, че се сещам кой е (един киселяк на средна възраст), понеже все мрънка как го карали да се качва и ги обиждал понякога, особено когато един път поръчката му била 26 кила моркови. Quote Да, колега коментирано е. Както бях казал и тогава, аз винаги оставям бакшиши. Първо, защото мога. Второ, защото искам. Трето, защото така е редно. Обичам да помагам на по-неможещите и безперспективни хора. Не е до неможене. И аз съм работил в офис като теб и не искам да се връщам никога повече в този момент от живота си - по цял ден стоиш и се взираш в някакъв монитор и си на едно място. За мен компютърът е за разпускане вкъщи, тръгна ли и да работя на такъв, означава да не се отлепям от него. Да не говорим и че сега като куриер пак си докарвам повече доход, отколкото като служител в кантора или администратор на хотел, като от Слънчака още сънувам кошмари. За някои колеги това е и втора работа, тъй като едно от малкото предимства на Глово пред другите платформи е, че нямаш началник, който да ти прави графика - сам си избираш кога и по колко да работиш, стига да не е повече от 10 часа на ден и да нямаш твърде големи периоди без часове. Естествено, колкото повече поръчки носиш, повече ще получиш, но примерно е удобно, ако си родител, да си оставиш един час дупка, за да вземеш чаветата от градина/ училище Хубаво е и да мислиш за рейтинга си, тъй като от него зависи колко часове ще останат за взимане, понеже има ограничение за всеки час колко на брой куриери могат да работят едновременно. Нямам и колеги, които да са ми все на главата и да плетат интриги помежду си. Иначе и аз едно време не оставях бакшиши на разносвачите на храна, не защото ми се е свидило, а защото не ми е и минавало през ума, че е опция За сервитьорки, бармани и пиколи - разбирам, но тях не ги приемах за такъв тип труд. Сега съм от другата страна и съм благодарен, когато някой ми даде нещо (рекордът е 30 лева, а странното е, че поръчката му струваше много по-малко. И до ден-днешен съм учуден от тази проява на щедрост), но не бих тръгнал да си го прося, защото не съм клошар, все пак. Виж, на колегите от "Бела Мия", от които си поръчвам чат-пат, винаги оставям. Иначе след цялото това лирично отклонение е време и аз да ви отперя един въпрос. На този емотикон бялото под лъскащото човече тоалетната чиния ли следва да е или панталоните му? Те това вече е важен екзистенциален въпрос Edited January 12, 2023 by Metzgermeister Berbatov, MJ23, batistaheel and 1 other 3 1 Quote Link to comment
ShiningWizard Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 (edited) Колко време сте събирали пари за първата си кола и горе-долу каква сума бяхте определили за нея? Напоследък спестявам яко и се колебая дали да събирам още пари (евентуално до есента), за да си взема кола най-сетне. Гузно ми е да карам колата на който и да е, и от много време искам да се придвижвам до работата като белите хора. По-добре ще ми е да си размажа собствената кола вместо да преебавам някой заради моята некадърност като шАфьор. Edited January 12, 2023 by ShiningWizard Loop 1 Quote Link to comment
Farest Posted January 12, 2023 Author Share Posted January 12, 2023 Аз напоследък се замислям да си взема някой лимузина и да и сложа газ и да си питам дедовия. Хем ти е мега комфортно да пътуваш с нея, хем ти излиза евтино. Като се преебе от газта я сменяваш с друга и това е. Грешни пари даваме за гориво в тие времена HEIDENREICH 1 Quote Link to comment
Radox Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 (edited) 21 minutes ago, ShiningWizard said: Колко време сте събирали пари за първата си кола и горе-долу каква сума бяхте определили за нея? Напоследък спестявам яко и се колебая дали да събирам още пари (евентуално до есента), за да си взема кола най-сетне. Гузно ми е да карам колата на който и да е, и от много време искам да се придвижвам до работата като белите хора. По-добре ще ми е да си размажа собствената кола вместо да преебавам някой заради моята некадърност като шАфьор. Дадоха ми я като бонус след един приключен проект, демек ми излезна без пари: Обаче това ми е втората кола, не първата Edited January 12, 2023 by Radox Chicky Ricky, ShiningWizard, Berbatov and 1 other 4 Quote Link to comment
Loop Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 7 hours ago, ShiningWizard said: Колко време сте събирали пари за първата си кола и горе-долу каква сума бяхте определили за нея? Напоследък спестявам яко и се колебая дали да събирам още пари (евентуално до есента), за да си взема кола най-сетне. Гузно ми е да карам колата на който и да е, и от много време искам да се придвижвам до работата като белите хора. По-добре ще ми е да си размажа собствената кола вместо да преебавам някой заради моята некадърност като шАфьор. На мен първата ми кола беше 12-годишна към момента на купуването, съвсем среден и даже отиваща към нисък клас, и струваше някъде към 6000 лв. Още съм доволен, че направих така тогава и че не се хвърлих на нова или на по-скъпа стара като първа. Просто няма смисъл, дори и ако парите не са ти проблем. Неизбежно е да я нажулиш, да направиш някоя глупост с нея. Аз примерно имах "ПТП" с паметника 1300 години България в Шумен. За който не знае това е един бетонен мега комунарски комплекс с размерите на НДК или нещо подобно. Е, някак си аз успях в основите му да "чукна" задницата хаха. Та така. Първата кола трябва да е по-евтинка и да си е за учене и свикване за мен. Metzgermeister 1 Quote Link to comment
hacky Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 Аз бакшиш оставям понякога, понякога не, зависи от човека, който ме обслужва, дали в заведение, дали разносвач. Като цяло съм против бакшишите където и да е, защото кога и къде се определя, че една работа заслужава да се оставя башкиш? Когато някой каже ами те се изхранват главно от бакшиши, ами аз каква вина имам за това, че той се е съгласил да се хване на работа,където са му обещали, че ще прави по 1к от бакшишите само? Който отиде на интервю за работа и му предложат, че ще взима заплата + бакшиши се е навил за това с риск да не знае колко бакшиши ще взима, така че да не се е хващал. Защо в кауфланд никой не оставя бакшиш, нали и те са в тази сфера? защо в технополис като си вземете телевизор за 1к лева, не оставите 20 лева бакшиш? Така, че дори в заведение да направя по-голяма сметка не оставям бакшиш, освен ако човека не ми направи много добро впечатление и искам един вид да го почерпя нещо по този начин, иначе масово си плащам с картата и чао Не защо нямам и немога, а защото, не смятам, че трябва. 7 hours ago, Radox said: Дадоха ми я като бонус след един приключен проект, демек ми излезна без пари: Обаче това ми е втората кола, не първата Салона не става ли на гъз ако ядеш дюнери и пици в нея? Таблото иначе е много грозно на колата, останалата част е хубава. MJ23 and Metzgermeister 2 Quote Link to comment
kabakov Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 10 hours ago, ShiningWizard said: Колко време сте събирали пари за първата си кола и горе-долу каква сума бяхте определили за нея? Напоследък спестявам яко и се колебая дали да събирам още пари (евентуално до есента), за да си взема кола най-сетне. Гузно ми е да карам колата на който и да е, и от много време искам да се придвижвам до работата като белите хора. По-добре ще ми е да си размажа собствената кола вместо да преебавам някой заради моята некадърност като шАфьор. Пежо 206 двуврата, май беше 1999 или 2001 година, не си спомням точно. От познат, излезе около 1100-1200 лв. Свърши ми идеална работа. Сега се прехвърлих нa VW Touran 2.0 (2005), седем местна - за нея дадох 5500. Всичко е до това какво точно искаш като марка/модел и за какво ще я ползваш. MJ23 and hacky 2 Quote Link to comment
itzo1994 Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 19 hours ago, Metzgermeister said: На този емотикон бялото под лъскащото човече тоалетната чиния ли следва да е или панталоните му? Те това вече е важен екзистенциален въпрос Бялото долу са дупето и краченцата, а жълто е блузата с дълъг ръкав. Ако се вгледаш, ще видиш, че и това което дърпа е бяло, т.е. цветът на кожата не е жълт. batistaheel, The Olimpic Hero, Metzgermeister and 1 other 4 Quote Link to comment
UNDERTAKER* Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 11 hours ago, Loop said: На мен първата ми кола беше 12-годишна към момента на купуването, съвсем среден и даже отиваща към нисък клас, и струваше някъде към 6000 лв. Още съм доволен, че направих така тогава и че не се хвърлих на нова или на по-скъпа стара като първа. Просто няма смисъл, дори и ако парите не са ти проблем. Неизбежно е да я нажулиш, да направиш някоя глупост с нея. Аз примерно имах "ПТП" с паметника 1300 години България в Шумен. За който не знае това е един бетонен мега комунарски комплекс с размерите на НДК или нещо подобно. Е, някак си аз успях в основите му да "чукна" задницата хаха. Та така. Първата кола трябва да е по-евтинка и да си е за учене и свикване за мен. При мен е другият случай - първата кола ми беше нова кола (благодарение на нашите естествено), но аз също не съжалявам. Доста упорствах тогава, същите доводи изтъквах като твоите - ама сега съм неопитен шофьор, само ще й треперя, ще я ударя и т.н. Баща ми: Знаеш ли коя е най-хубавата кола? Аз: Коя? Той: Новата. И беше прав естествено. Взеха ми Форд Фиеста (излезна около 25-6к с всичките документации и джунджурии), която и до днес след повече от 15 години и 400к км е в супер състояние и си я ползвам редовно. Това с одраскването и удрянето при купуване на нова кола го нямаш по принцип. Взимаш си я на лизинг и искаш не искаш й правиш пълно Каско за периода на лизинга, така че както и да я сджасаш, няма проблем Друг плюс е, че генерално забравяш за ремонти, майстори и пр. поне първите 5 години (при късмет и повече). Впоследствие оцених какво голямо удобство е това, особено ако си млад шофьор. Оставям настрана евентуалните неприятни занимавки, но и чисто от гледна точка на сигурност в колата, че няма да те остави на пътя или да започне да ти прави номера в движение. Съзнавам, че съм имал късметът, който много нови шофьори нямат, но ако мога да дам съвет, разполагате ли с възможност да си позволите нова кола, няма какво да се чудите, много по-добрата опция е от това да се хвърляте за същите пари на "скъпарските" марки втора/трета/пета ръка само, за да ви видят хората, че карате ауди, бмв и пр. Metzgermeister, Loop and HEIDENREICH 2 1 Quote Link to comment
The Olimpic Hero Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 3 minutes ago, itzo1994 said: Бялото долу са дупето и краченцата, а жълто е блузата с дълъг ръкав. Ако се вгледаш, ще видиш, че и това което дърпа е бяло, т.е. цветът на кожата не е жълт. Един вид си бие чекии през панталоните. Metzgermeister, HEIDENREICH and batistaheel 1 1 1 Quote Link to comment
itzo1994 Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 Няма панталони! Loop, UNDERTAKER* and HEIDENREICH 2 1 Quote Link to comment
Loop Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 40 minutes ago, UNDERTAKER* said: При мен е другият случай - първата кола ми беше нова кола (благодарение на нашите естествено), но аз също не съжалявам. Доста упорствах тогава, същите доводи изтъквах като твоите - ама сега съм неопитен шофьор, само ще й треперя, ще я ударя и т.н. Баща ми: Знаеш ли коя е най-хубавата кола? Аз: Коя? Той: Новата. И беше прав естествено. Взеха ми Форд Фиеста (излезна около 25-6к с всичките документации и джунджурии), която и до днес след повече от 15 години и 400к км е в супер състояние и си я ползвам редовно. Това с одраскването и удрянето при купуване на нова кола го нямаш по принцип. Взимаш си я на лизинг и искаш не искаш й правиш пълно Каско за периода на лизинга, така че както и да я сджасаш, няма проблем Друг плюс е, че генерално забравяш за ремонти, майстори и пр. поне първите 5 години (при късмет и повече). Впоследствие оцених какво голямо удобство е това, особено ако си млад шофьор. Оставям настрана евентуалните неприятни занимавки, но и чисто от гледна точка на сигурност в колата, че няма да те остави на пътя или да започне да ти прави номера в движение. Съзнавам, че съм имал късметът, който много нови шофьори нямат, но ако мога да дам съвет, разполагате ли с възможност да си позволите нова кола, няма какво да се чудите, много по-добрата опция е от това да се хвърляте за същите пари на "скъпарските" марки втора/трета/пета ръка само, за да ви видят хората, че карате ауди, бмв и пр. Е няма спор. И аз сега съм на принципа лизинг и нова кола. Като изтече лизингът се мяташ на следващата и така. Вече две така карам. И съм с впечатление, че това е масова схема и наистина, много хора са така и ти решава проблемите. Поне за хора като мен (и явно теб) дето не искат да робуват на кола, да я човъркат и да се занимават с нещо различно от “сипваш бензин и караш”… та да, за масовката обикновени хора съм напълно съгласен, че това е схемата и че нова кола среден клас е в пъти по-добре от мечтаните по форумите БМВ-та и Ауди-та на старо. Това и в темата за автомобилната култура съм го писал, въпреки че е контроверсиално и имаше мнения на недоразбрали или преувеличаващи, дето мислят, че изборът на кола е само БМВ 7 или Дачия. Но за някой дето няма възможност да купи нова за първа и въпросът му е “да взема ли стара за 5 000 или да събирам още и да купя стара за 8 000” определено мисля, че отговорът следва да е по-скоро клонящ към “взимай и си я жули и се учи смело”. UNDERTAKER* 1 Quote Link to comment
Farest Posted January 13, 2023 Author Share Posted January 13, 2023 Точно за Бг с тия разбити пътища за първа кола препоръчвам Голф 4. Евтина подръжка, евтини части и здрава кола. С една дума може да си спокоен като си млад, неопитен, олигофреничен шофьор! Metzgermeister, HEIDENREICH, Berbatov and 1 other 3 1 Quote Link to comment
MJ23 Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 По добре Голф 2ка (Единичките имат антикварна стойност), отколкото нова Дачия или Форд 😂😂 Chicky Ricky, Bastian, Metzgermeister and 1 other 2 1 1 Quote Link to comment
Chicky Ricky Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 Голф 2-ката е изключително здрава кола, въпреки че е на 40 години. HEIDENREICH and Berbatov 2 Quote Link to comment
Loop Posted January 14, 2023 Share Posted January 14, 2023 Точно за това казах, че изборът на кола не е само Дачия или БМВ 7. За чергата на всеки си има поне по 2-3 марки. Ама при голяма част от българските мъже има един комплекс, че "трее си да е Ауди, БМВ или Мерцедес", колата като цяло е отдушник на много емоции у нас. Не ги плюя тези коли, много са добри, ама не мисля, че си струва да задлъжнееш да се хвърлиш на тях ако не си с подходящия доход за тях. А веднъж минеш ли на схемата с новите коли не познавам някой да се е върнал на старите и на Mobile.bg и обявите за "карана е от швейцарски зъболекар-пенсионер" и т.н. Но всеки сам решава, далеч съм от мисълта да нахейтя хората, дето си купуват S-класа на 10 години вместо нова среден клас кола. UNDERTAKER* and HEIDENREICH 1 1 Quote Link to comment
Jack Bauer Posted January 14, 2023 Share Posted January 14, 2023 10 hours ago, MJ23 said: По добре Голф 2ка (Единичките имат антикварна стойност), отколкото нова Дачия или Форд 😂😂 Обясни ми защо? Айде, Дачията, мога да разбера, те даже изглеждат зле, ама Форда? Имам приятел, който преди 12 години си купи (му купиха) нов Форд фокус, и до ден днешен си го кара с минимални ремонти. Отбелязвам, че той кара предимно градско и не пътува супер много с него, и за 12 години е навъртял към 120-130 к км (средно по 10 к на година). Та какъв е проблема с Форда, специално, аз така и не ги разбирам тия хейтове по конкретни марки. И Фиат много ги хейтят като коли, 6 месеца бях с кола под наем, която беше Фиат Типо 2016та година и честно казано беше супер. Да, не е колата ако търсиш "бегачка", ама като изключим това - кола като кола. Loop 1 Quote Jack Bauer- CTU World Heavyweight Champion! Link to comment
Radox Posted January 14, 2023 Share Posted January 14, 2023 3 minutes ago, Jack Bauer said: Отбелязвам, че той кара предимно градско То на градско колите се преебават много повече отколкото ако се карат само на дълъг път ве, мойски. Loop 1 Quote Link to comment
Loop Posted January 14, 2023 Share Posted January 14, 2023 20 minutes ago, Jack Bauer said: Та какъв е проблема с Форда, специално, аз така и не ги разбирам тия хейтове по конкретни марки. Това е от онези въпроси, при които просто няма как да излезеш на глава. И MJ пак не е точният човек, щото той поне (доколкото знам) не е от онези съвсем фанатиците дето "чуйек, знаеш ли как дрифтя на Сливница с Бавареца '89?!? Сега само да му сложа чипче и ХАДО!!! и го правя 500 коня и летя, а ти си карай там мизерния Форд/Ситроен/Тойота. Като туря и лепенката с 'М', бате, +50 коня още!!1!1!! Бързите момчета стигат в рая първи, бръм-бръмм" и т.н. Ако правилно помня той беше казал, че кара някакво сравнително ново Ауди и се надявам без фалшив "RS" стикер отзад. Което е ок, Ауди са хубави коли ако не са на 10+ години. За мен проблемът с този тип мислене (за якия Баварец) е финансов и психологически. Системата/животът те мачка и можеш да излееш душата си единствено с 200-коньовата 316-ка на 30 години. Не можеш с нова М3-ка, защото няма как да я купиш за 5 или дори 50 хиляди. Ако животът ти е добър или ще можеш да си купиш новата М3-ка, или ще си купиш нова каквато и да е друга кола и ще се фокусираш да си лееш душата в по-интересни и/или полезни занимания. А цялостно плюене или боготворене на марки ми е също абсурдно. Всичко от тези се произвежда по един и същ начин и често дори на едни и същи платформи. Защо е така няма да обяснявам, защото нито съм експерт в темата, нито е неизвестно как примерно се правят марките на ВАГ групата. И в ценовия клас от 30 до 150 хиляди всичко е на конвейер и дали ще е "проблемна" или не общо взето зависи от късмета. Да, при Ролс-Ройс и Ферари нещата са малко по-други. Но аз и да имах парите да си купя ей така като хоби едно Ферари (нямам ги, но хипотетично), бих ги дал за нещо по-друго, а не за кола. Ама както казах това е от темите, дето и да псувате, и да дебатирате мирно, пак никога няма да се излезе на глава. Berbatov and Jack Bauer 2 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.