Jump to content

Видео игри и конзоли - обща тема


ShiningWizard

Recommended Posts

Мани, наредил съм ги в нас The Last of Us, God of War, WWE 2k22 (или там която беше с Рей Мистерио) ... С моята скорост има да си ги играя още пет до десет месеца :D 

 

Link to comment

Заебах 5 различни заглавия, а в backlog-a ми седят поне 10 заглавия. Вероятно покрай празниците ще поцъкам тях на спокойствие.  

  • Upvote 2
Link to comment

GTA 6 с голям лийк Доста рециклирани асети от последните две Рокстарски заглавия (GTA V и RDR2). Съдейки по информацията от самите клипове, билдът е от 2019 или 2021 и възможно да е просто някаква пре-алфа версия, с която да тестват механики. Твърде легитимен лийк ми изглежда, не вярвам някой да е отделил толкова време да направи нещо такова, което е дълго около 9 часа. Рокстар бавно и славно трие съдържание свързано с тези лийкове, така че е 100% истинско. Лично не съм впечатлен и не съм разочарован, защото това е сигурно много ранна версия на играта, която няма да представлява финалния вариант, който ще получим накрая. Малко ме притеснява, че ще получим нещо много идентично на GTA V, а като излезе на бял ден това заглавие, ще ги дели към 10-12 години. "Некст джен" няма що, нищо не се е променило от 2013 насам!   

 

 

 

 

 

 

Link to comment

1. E някъв не алфа ами предиазбучен билд

2.Най-вероятно е фейк, чакаме някакъв вид потвърждение. Каквито и да са, рокстар винаги се стараят да предоставят съществени подобрения с всяка нова игра, така че не ми се вярва дотолкова да ги е домързяло и да рециклират ресурсите от GTA5 за нова GTA. Вярно е, че се самозабравиха и доят 5цата до последната капка, но аз лично смятам че GTA 6 ще е достойна следваща игра в поредицата, както RDR2 беше за първата RDR, а тя от своя страна беше с много крачки пред оригинала - Red Dead Revolver.

  • Upvote 2
Link to comment

Изгледах многократно новия трейлър на предстоящия римейк на Gothic и ще излъжа ако кажа, чe не изглежда надъхващо... поне като за фен на поредицата де, особено след ужасния playable teaser, който за мен няма нищо общо с философията на първите две Gothic игри. От THQ Nordic постъпиха хитро да не включат геймплей материал този път, а доколкото разбирам май са затрили playable teaser-а и няма да базират играта на него (а дано). Иначе тогава тийзъра бе приет сравнително положително, но това беше най-вече заради ентусиазма на фенове и незнанието на кежуълите, които вероятно чакат поредното клиширано RPG, без да знаят на какво се дължи култ статута на класиката. Все пак не бяха спестени доста критики заради това, че се загърбват ключовите за поредицата елементи, свързани с атмосферата, героите, куестовете, прогресията на враговете и бойната система, която беше някакво жалко Witcher 3/Souls-like wannabe.


Колкото до героите и атмосферата... действието в Gothic се развива в затворническа, миньорска колония, а в тийзъра всички невраждебни персонажи бяха някакви добряци, които винаги са готови да ти окажат помощ и като цяло настроението беше доста положително. Даже един от най-злобните кавали от оригинала е представен като някаква душичка в тийзъра. Не е правилно! Gothic e вдъхновен от Escape from New York, а Колонията е една помийна дупка, където главният герой е третиран като безполезна отрепка в началото. Има хаотична йерархия, при която силните тъпчат слабите и играчът често се оказва мишена на рекет, заплахи и измами. Разбира се няма как всички да са злобари има няколко по-приятелски NPC-та тук таме. Първите хора с които се сблъскваш обаче, те спукват от бой и ако не е един от страничните герои, да ти спаси гъза, играта щеше да свърши преди да е започнала.

 

Друг проблем на тийзъра е главният герой, който пък е някакво дразнещо плямпало и не спира да си говори сам... по принцип нямам нищо против това, но не и когато всичко което казва е лишено от логика, сякаш не говори на себе си и знае, че играчът го контролира и слуша всяка негова дума:

 

Spoiler

 


Mлъкни бе, кавал! Оригиналният анонимен герой е мълчалив и от време на време саркастичен, но никога не говори извън диалог с други NPC-та. Тоест, не говори, освен ако ти му зададеш, щото това все пак е шибано RPG.

Още по-лошото тук е музиката, която е сбъркана отвсякъде. Оригиналният саундтрак на Кай Розенкранц е абсолютен шедьовър и един от ключовите елементи за играждане на атмосферата. Тези клиширани бомбастични оркестрации, които се срещат в 99% от фентъзитата, нямат място в Gothic игра.

 

Но да се върна на новия трейлър, че се отклоних много. Видеото е голяма стъпка напред и за разлика от стария тийзър, който се опита да привлече по-широка аудитория, с кежуълските си механики, тъпи туториали и wicher-ска бойна система, това което виждаме тук е изцяло предназначено за фенове на поредицата:

 

Spoiler

 


Още от първата секунда трейлъра представя един по-мрачен тон, какъвто и трябва да бъде. Още по-добре е, че използват аранжименти от оригиналния саундтрак, който веднага те потапя в трейлъра. Няма излишно представяне на герои, няма излишно ръсене на обяснения, просто една много приятна визуална презентация на едно от най-важните и страховити места, които играчът посещава в играта, "Старата мина". Не мога да повярвам колко точно са я пресъздали до последния детайл, като оформление и размери... дори разпознавам определени NPC само по разположението им. Разбира се, за финал ни припомнят и какво дебне из тъмните кътчета на мината, а именно едни от най-разпознаваемите врагове в Gothic игрите, aka, Мinecralwer-ите. Винаги дебнещи в мрака, тези гадини правят мината едно от местата, в които не ти се иска да се връщаш... но ти се налага. 


Да, определено надъхващ трейлър, но се опасявам, че е просто хитър трик да се примамят OG феновете. Аз лично, докато не видя цялостната картинка, няма да правя прибързани заключения и да лъскам бастоня. Дано THQ не се излъжат да следват модерните трендове и да направят някаква 100 часова абоминация, с огромен свят и хиляда безсмислени куеста и waypoint маркери, които да те водят за носа. Ще видим... играта се очаква да излезе към края на следваща година или началото на 2024-та. Дано пускат още тийзъри, ще следя с интерес.

 

 

Междувременно изгарям от нетърпение да пробвам това, което засега се очертава като най-големия фенски експанжън на Gothic 2, aka, Chronicles of Myrtana: Archolos. Този проект ми дойде като гръм от ясно небе, когато го пуснаха за теглене миналата година. Представлява една изцяло нова кампания за Gothic 2, на друг остров, с нова карта, нови герои, нов сюжет... направо си е отделна игра с класическата Gothic 2 визия, плюс някои козметични новости и механики. Експанжънът е разработен от професионалисти и изглежда като правен от Pyranha Bytes през 2002, a не е просто някакъв аматьорски мод, наблъскан с бъгове. И всичко това докато чакам The History of Khorinis да излезе, който е още по-мащабен експанжън от друга отдадена група хардкор фенове и дори обещатава да бъде по-изпипан от Archolos. Проблемът... и двете са правени от поляци и са с полски диалог. Могат да се играят с английски субтитри, но след като опитах, осъзнах, че за мен е невъзможно само да чета диалога. Рано или късно някой ще се хване да направи английски дублаж, така че просто трябва търпение... жалко, че Gothic игрите нямат фен база в Щатите иначе досега дублажът да е факт.

 

Spoiler

 

 

 

Edited by Suffer-H
  • Upvote 2
  • Thanks 1
Link to comment
1 hour ago, raquishi said:

Най-вероятно е фейк, чакаме някакъв вид потвърждение.

CCB5A4A7-42CD-4E5D-AE65-8533E5E07B47.thumb.jpeg.7e4341d26eb813a7dac8c3b76bd3a90c.jpeg

Тейк Ту започнаха тежка чистка на тези клипове, така че е голям шанс да е истина. Реално няма нищо лошо в това да рециклираш ресурси за игри, почти всички компании го правят и на някои им се получават пак яки игри. Дори “богопомазаните” FromSoftware го правят, които не знам за кой пореден релийз ползват анимации и босове рециклирани от предна Souls игра. 
 

Вярвам, че GTA 6 ще наподобява на нещо различно и силно се надявам да използва RAGE енджина в цялостния си потенциал, както направиха с GTA IV, в която показаха яка физика, липсваща в продължението ѝ. За 10 години направиха RDR2 в една от най-добрите им open world игри досега. Вярвам, че такива двойно повече чудеса ще видим с най-хайпвания им проект досега. Аз бих искал продължение на Були, но май това го прекратиха от разработка за пореден път преди 2 години.

 

Последен едит: Джейсън Шрайър потвърждава, че лийкът е истински.

 

DFD34730-4B06-4BD9-8018-2783FDB3034E.thumb.jpeg.a656cdb2fab5345084d9d83a43744a8b.jpeg

 

Лийкърът или собственикът на файловете е настоящ служител на Rockstar - Ракеш Джа.

B27DE216-2CC6-4213-A35A-929D5C027670.thumb.png.0fd65c2a84cec8268cb6e60486750416.png
 

 

Edited by ShiningWizard
  • Upvote 2
Link to comment

Ясно, мерси за инфото. Ами ракешката е за уволнение😂😂Иначе чак пък най-тежкия лийк? Та оня немец лийкна почти довършената Half-Life 2, след което Valve трябваше да я променят изцяло. Айде там беше хак, а не лийк, направен от служител вътре в компанията, но все пак. И аз не съм особено впечатлен от кадрите, но пък има огромна разлика между игра в процес на създаване, и готова такава.

  • Upvote 2
Link to comment

Хората забравят колко много време се хвърля в работа по едно мащабно ААА заглавие. Всичко зависи от скоупа на самата игра, а такъв от ранга на GTA нормално да изисква повече време за разработване. Много хора скочиха на Рокстар за тези лийкове сякаш това ще е крайния продукт. Човек няма да разбере, докато не почне работа в едно студио, да види как всички се сблъскват с всякакви препятствия при разработване на всеки аспект от играта.

 

Малко оф-топик, но като голям фен на задкулисни истории,  не мога да не отразя скорошното видео за Metal Gear Solid поредицата от DYKG, озвучено от не кой да е, а Дейвид Хейтър. Това видео още повече потвърждава предположенията ми, че Хидео Коджима е много странна личност. 
 

 

Edited by ShiningWizard
Link to comment

Като голям фен на поредицата, то тоя GTA VI лийк не ме притеснява.Ще минат още поне 2 години докато излезе, имат още доста работа по нея и от тия видеа не трябва да се правят каквото и да е заключения.Още повече, че това е GTA и Рокстар няма как да се осерат там.

Не ме притесняват и тия репорти, че играта ще е woke.Ще има такива елементи сто процента, но няма как да е all in в това отношение.Поредицата никога не е била расистка и хейтърска и без това.Още в Сан Андреас играеш с чернилка, в IV-ката го има педала Бърни и тн.Очаквам по-сериозна игра с различни персонажи, които са представени по-сериозно и достойно-кубинци, чернилки, педали, курви, Флорида селяци.Очаквам даже и сатира на цялото това woke нещо :)

 

 

Свалих си да цъкам Liberty City Stories & Vice City Stories с емулатор на телефона преди няколко месеца ей така за ташак и взех, та се зарибих отново за един мощен GTA маратон...

 

7.Liberty City Stories- най-слабата игра според мен.Историята не е кой знае какво, няма интересни неща за правене извън нея, а пък Тони Сиприани е най-дразнещия ми главен персонаж, дето цяла игра е шибан слуга на Салваторе Леоне.Супер безхарактерна путка, която не получава нищо в играта като награди.

 

6.GTA III- това е първата игра на мнозина, но не и на мен.Никога не съм бил голям фен на Liberty City в 3D вселената, а особено в тая игра градът ми се струва много кух и депресиращ.Като прибавим и Клод, който не обелва и една дума през цялата история, то това е супер тегава игра за превъртане лично за мен.За мен историята и the vibe на играта са винаги най-важното нещо и тази куца в това отношение.Самия факт, че не можеш да си въртиш свободно без да те пръснат вражески банди, след като си минал историята е безумен.

 

5.Vice City Stories- винаги съм искал да я играя, понеже съм фен на VC и не останах разочарован.Музиката, персонажите и настроението, което играта създава са страхотни.Empire Buildinga и мисиите за развитие на бизнеса са много добра добавка и отклонение от основните мисии.В тая GTA наистина се чувстваш като бос, докато я превъртях на 100% имах около 9 милиона.Ако си фен на поредицата, то има много неща, които ще те изкефят-да видиш Ланс Ванс и Рикардо Диаз, да видиш как е бил градът 2 години преди оригиналната игра.Главният герой Виктор Ванс ме оставя със смесени чувства, понеже е винаги против наркотиците, а накрая винаги изпълнява мисии свързани с тях.

 

4.Vice City-абсолютна класика и първата игра в живота ми.Томи Версети е пълен играч и доминира над всички в тая игра по пътя си към пълно господство над Vice City.Играта е пълно подобрение на всичко в GTA III.Най-странното е, че това е единствената игра от основните в която наистина ставаш гангстерски кингпин-завладяваш имението и купуваш всички бизнеси.Надявам се GTA VI да се завърне към това нещо.

 

3.GTA 5- играта е феноменална и революционна няма спор.Най-добрия пресъздаден свят в цялата поредица,страхотен геймплей, страхотни side activities.Критиката ми е основно към историята, която губи скорост към края играта, слабите злодеи и основното наблягане върху цялата сатира на Американската мечта.Героите са една идея прекалено over the top и дебилни.Да превърташ играта е голям кеф, страхотна е, но не съм фен на нито един от главните герои в нея :D Особено мразя Тревър, разбирам историята и смисълът на персонажа, но ми е прекалено брутален.Не мога да се свържа нито с него, нито с кризата на средна възраст Майкъл, нито с прекалено мрънкащия и наивен Франклин.

 

2.San Andreas-най-добрата игра според мен, която е много напред в много отношения в сравнения с новите заглавия.Всички RPG елементи са чук, колкото повече караш кола, толкова повече се вдига driving skill-a, което наистина оказва влияние върху карането.Въобще цялото персонализиране на главния герой е все още ненадминато в поредицата, а CJ е уникално хитър персонаж с големи амбиции и характер.Всеки герой тук е култов, мисиите са култови, щатът на San Andreas все още ми се струва огромен и това все още си остава единствената GTA в която се качваш на магистралата от LS и стигаш до SF и LV.Време е да видим подобно нещо и в HD вселената.

Тая игра е най-голяма откъм неща за правене, а минаването й на 100% се случва супер леко и най-забавно в сравнение с всички останали.Единственатa тегавина са 250-те collectibles-gang tags, horseshoes, oysters etc...

В San Andreas целия абсурд, като че ли стои много по-добре отколкото в V-цата, може би е заради шантавите графики.

 

1.GTA IV-йеа, карането е прекалено реалистично, което отнема от кефа, приятелите яко досаждат с позвъняванията, играта е слаба откъм side activities и entertainment фактор..Разбирам ги тия най-често срещани критики за IV, но за мен играта е феноменална.Това, че следва San Andreas и маха повечето елементи от него, може да я прави да изглежда като downgrade наистина, но играта не трябва да се критикува според това.

Голям фен съм на целия реализъм в играта, фен съм на това, че се фокусира върху историята и героите в нея.Кефя се на това колко малко странични неща има в нея и колко "скучни" и реални са те-имаш 9 състезания, 40 крадени коли за доставяне, 10 нарко-сделки, 200 гълъба за трепане и 50 unique jumps.

Всичко друго са основни мисии и излизане с приятелите за някое activity.

Ако трябва да мечтая, то искам GTA VI с история като на IV-ката и странични занимания като в San Andreas.Но всеки си има виждания и любими неща за поредицата.Единственото нещо, което мога да кажа със сигурност е, че 90% от GTA феновете имат San Andreas на първо или второ място.

 

 

  • Upvote 4

9MLnN5Y.gif

Link to comment

И аз съм голям фен на GTA IV, защото беше най-реалистична и имаше история, която беше много сериозна и нямаше over-the-top моменти. За мен историята на петицата беше много преувечила с глупостите - единия сънуваше извънземни след употребата на тежки наркотици в една мисия, малко Saints Row-ско ми се вижда това.

Link to comment

Като бях малък се запалих по GTA VIce City, която за времето си беше iiiИГРАТА!!!. После съм играл само петицата, която според мен си беше доста забавна, макар на някои мисии да ти иде да си гърмиш главата в стената. Със самолетО например ми се еба майката докато я мина, но дори тя не беше толкова гадна като "хеликоптерчето" в GTA Vice City :D 

 

Не виждам какъв е толкова зора, че е лийкнало нещо, не е филм дейба. Аз лично ще си е кефя и на шестицата, като излезе.

 

Link to comment

Едно лято без Е3, но с големи анонси

 

2022 е годината, в която Е3 не се състоя. За пореден път беше отменено най-голямото гейминг събитие в света и остави хората да се чудят – а сега накъде? За наше щастие това лято имахме не само едно , а много големи ивенти, които ни спестиха глупостите и представиха жестоки анонси, по-добри от Е3-то миналата година. Днес ще разгледам какви големи анонси получихме през лятото без E3 и имам предвид смислените, които ще ви грабнат вниманието, не стоте инди игри, които директно отиват в Гейм Пас. Нищо против тях, но са за определена ниша геймъри. Разбира се, ще обърна внимание и на анонсите, които ме грабнаха и имат потенциал за нещо велико.  

 

Всичко започна с Playstation:State Of Play. Гледах го без да очаквам почти нищо. Имаше много спекулации относно това какво ще бъде показано и имаше някои изображения онлайн, които "разкриха" състава. Нищо обаче не ме подготви за първият анонс. На екрана се показа датата 3.24.2022. Позната песен се пусна, а изведнъж се сформираха разни букви, които изписват RESIDENT EVIL 4. Само тази част ме накара да откача и да подксачам от радост. Знаех, че Resident Evil 4 ще го обявят рано или късно, но не очаквах да бъде разкрит толкова рано в това лято без Е3. Определено ми направи ноща, защото любимата ми игра на всички времена, пресъздадена на славния RE енджин. Какво повече мога да искам? Изненадите на Capcom за големия франчайз не свършиха дотук, получихме голямо съобщение за DLC за Resident Evil 8. Със сигурност излезе късно, като се има предвид фактът, че се накараха да чакат цяла година за подходящо представяне на това съдържание, но струваше си. Играеми Крис, Димитреску и Хайзенберг за Mercenaries, режим от трето лице и най-доброто от всички - Shadows Of Rose, нова кампания, която разказва историята на порасналата Роуз Уинтърс, връщайки ни в селото от RE8. Capcom не пропусна да ни даде подробен поглед върху Street Fighter VI – Нещо, което ме развълнува с прост CG трейлър през февруари. Разбира се, това е скучна мода със анонси за игри, която  трябва да спре, защото това, което се разкрива след това, не отговаря на рекламирането. Този случай е различен. Capcom не разочарова с този преглед на геймплея, който получихме за тяхната предстояща бойна игра. Той ни представи свеж Street Fighter - със страхотен арт стил, нови функции по време на битка и множество режими, които са нови за поредицата и доста редки за жанра, особено режимът на отворения свят, наречен World Tour. От страната на Sony получихме голямо съобщение за порт за компютър, което промени играта за много от нас. Marvel's Spider-Man най-накрая излиза на компютър. това беше нещо, което много хора очакваха с нетърпение, след като God Of War, Horizon и Days Gone станаха мултиплатформени. Marvel's Spider-Man излезе няколко месеца след обявяването и в момента е достъпен за закупуване в Steam и Epic Games Store. Всъщност трябва да я играя и нека ви кажа - това е като по-лека игра от типа на Arkham, направена специално за Spidey.
Получихме и нов поглед към Final Fantasy 16, който изглежда ще използва по-стилен екшън подход, подобен на DMC. Нищо лошо в това, всъщност, така или иначе се интересувам повече от този вид игра. И ако го направят добре, може просто да го купя. Всъщност исках да опитам Strangers Of Paradise, която излезе тази година, но както повечето игри в беклога ми, събират прах и ще бъдат изиграни на кукуво лято. 
Получихме и  първи геймплей трейлър за Call Of Duty:Modern Warfare 2. Очаквано Infinity Ward изби рибата с този анонс като показа Таскфорс 141 обратно в действие. Единственото ми оплакване за този трейлър беше изборът на музика. Започва жестоко с “Wherever I May Roam” на Металика и изведнъж се превръща в испански рап ремикс от Джей Балвин. Нищо лично към този жанр, любител съм на Бед Бъни и компания, ама според мен не се вписва в тона на Modern Warfare. Сякаш да сложиш Хиподил в трейлър за Dead Space. Освен този малък нитпик няма какво друго да кажа освен УАУ!. Бях скептичен за Modern Warfare 2, тъй като последния Блек Опс ме остави с лош вкус. Всичко показано досега с новото заглавие според мен оправдава завишената цена от 70 евро. 


Следващото голямо гейминг събитие за лятото бе Summer Games Fest. Бат Джеф Кийли видя златната възможност да направи втория му пореден голям ивент за видео игри тази година с този фестивал и хич не разочарова. Кратки точни и ясни анонси с нулев пълнеж от студията, които ги представят. 


Шоуто неволно имаше постоянна тема, която беше космически ужас, сякаш всички изведнъж решиха да направят клонинги на Dead Space. Няма нищо лошо в това, просто се надявам да получим поне няколко добри заглавия от него, за разлика от внезапното възраждане на клонинга на Left 4 Dead с неща като Back 4 Blood и Rainbow Six Extraction. Получихме научно-фантастични игри на ужасите, които преди това бяха обявени като The Callisto Protocol, първи поглед към мистериозния Fort Solis и как да не забравя повторното въвеждане на Routine - игра, която първоначално беше обявена преди почти десетилетие и не сме чували от известно време . Хубаво е да видим, че това се възражда, тъй като това имаше много последователи, когато беше разкрит първият трейлър. Единственото ми притеснение с този тийзър беше, че не разкри никакъв геймплей, оставяйки играчите отново в калта. Историята показва два края на подобен анонс и съм по-склонен да мисля, че ще е добрия. Да не забравяме и  поредната Alien игра, която никой няма да играе.
Анонсите за FPS игрите също бяха интересни. По-конкретно, Witchfire - играта има голям потенциал предвид режисьора, който работи по него, а той между другото стои зад класическия шутър Painkiller. Геймплей трейлърът, който получихме на ивента показва обещаваща пуцалка, така че се надявам това да бъде голям успех. 
Всъщност не знам дали да спомена Metal Hellsinger, който даже излезе наскоро. Това е вдъхновен от Doom ритъм шутър със саундтрак влючващ много известни метъл артисти като Serj Tankian от System Of A Down и Matt Heafy от Trivium. Не съм точно фен на артстайла, който е твърде повлиян от Doom 2016 и повече прилича на клонинг на тази игра направена в Юнити, но чувам, че има доста положителни отзиви. Това не пречи да я пробвам, когато е в разпродажба.
Получихме и този CG трейлър за проект, направен от ветерани на Blizzard, наречен Stormhill, за който предполагам, че трябва да бъде духовен наследник на Starcraft, но не мога да кажа много за него, защото това е буквално една 3д анимация, създадена да ни извести, че се работи по игра. Достатъчно за остарелите тенденции.
След това получихме трейлър, който изглеждаше много познат. От игра, обявена отдавна, но така и не излязла. Само за да разбера, че всъщност е тийзър за играта Goat Simulator 3.
Специално включване имаше и от Naughthy Dog, които представиха римейка за The Last Of Us - игра, която няма дори 10 години от излизането и. Играта излезна за ПС5, а PC портът ще излезне по-късно, най-вероятно догодина. Това е по-скоро графично подобрение на оригинала. Бих го определил като  ремастер, отколкото нещо друго. Когато мисля за римейк, се сещам за Resident Evil 2 и Final Fantasy 7, които сериозно се различават от оригиналите си във всеки аспект - не само визуален, но и от този на геймплей. Предполагам, че прославен текстурен пакет вече се води РИМЕЙК и струва 70 долара. Напълно възмутително. Знам, че е страхотен ремастър, но не оправдава цената. Въпреки това ще я взема на разпродажба, когато излезе на компютър, въпреки че ненавиждам The Last Of Us.

 

Следващото голямо игрово събитие беше Xbox/Bethesda Showcase. Сега имах големи надежди за това лошо момче, защото имаше много достойни за показване игри в разработка. Stalker 2, Fable, Starfield, The Elder Scrolls 6, Hellbade II, Indiana Jones на Bethesda. Бяха напълно стакнати с дългоочаквани заглавия. Със сигурност империята, създадена от Microsoft с последните придобивания, имаше много на масата да ни покаже. За съжаление шоукейсът не надмина очакванията ми. Това не означава, че беше скучен, но можеше и по-добре. Малко от изброените игри показаха, а с тях не разочароваха между другото. 
Redfall получи първият си геймплей шоукейс. По принцип бях хайпнат за играта тип Left 4 Dead с вампири, но много, ама много ми напомня на Back 4 Blood и съм леко скептичен за предстоящото заглавие. Разбира се, това може да се промени след време, имайки предвид, че беше отложена за догодина, но за момента не съм особено впечатлен от Redfall. Вярвам, че компетентно студио като Arkane може да ме разубеди за показаното, но все още не го усещам, пичове,а аз бях ЗА тази концепция. 

 

Обявиха, че дългоочакваният Hollow Knight:Silksong ще бъде наличен на Xbox Game Pass, когато излезе. Тази metroidvania има много фенове и мисля, че тук удариха десетката да включат продължението в Xbox gamepass. Нямаше да лошо да обявят и дата на излизане. Представен беше изродския FPS “High On Life” дело на един от създателите  на Рик И Морти, Джъстин Ройланд. Продължението на Ark Survival Evolved бе обявено като PC и Xbox екслузивна игра със странен трейлър, в който Вин Дизел язди динозавър. Йей??? Не изглежда толкова странно колкото постовете във Фейсбук страницата му, но ако съм научил едно нещо при игрите с Вин Дизел или получаваш жестока игра (Ридик игрите, за бога и Wheelman), или получаваш торба с лайна (The Fast And The Furious игрите). Шегата настрана, нямам много понятие от ARK и съм сигурен, че ще е успешно продължение. От всички предстоящи инди заглавия обявени за Xbox Game Pass бях силно впечатлен от  The Last Case Of Benedict Fox. Metroidvania игра, която е силно вдъхновена от хорър творбите на Lovecraft. Според мен това има много яка история, визуален стил и геймплей като за инди игра, а аз по принцип съм много капризен към инди заглавията. Също нещо много интересно е, че Persona игрите най-сетне ще получат PC портове и ще са налични в геймпас. Много искам да ги пробвам, ама те пък били по 100 часа, което в момента не мога да си позволя като време. Аз не смогвам на игри по 30 часа сега, пък камо ли 100.  И сега стигаме до анонсът на този шоукейс, който беше голямо разочарование. Малко преди ивента се появиха слухове за колаборация между Kojima Productions и Xbox Game Studios. Разбира се имаше и някакви лийкове за проекта, че е хорър игра озаглавена “Overdose”. Бях в очакване на големия анонс от Хидео Коджима на Xbox  шоукейса и моментът настъпи. Точно когато си помислих, че той наистина ще разкрие нещо за играта, той направо каза „Правя игра с Xbox Game Studios“ и това е. Няма дата на пускане, няма заглавие или разкриване на лого и нищо не е показано. Колкото и голямо име да е Хидео Коджима, не смятам че това включване беше уместно за такова шоу. Може би прибързаха, но ако “лийковете” са истински, Коджима можеше поне това да отрази.  Хайлайтът на целия ивент беше разкриването на геймплея на “Starfield” - накратко Fallout или The Elder Scrolls в космоса. Този преглед на играта беше много задълбочен и по дяволите е огромен проект, който показва къде са отишли тия години на разработка. Планетите изглеждат невероятни, опцията на създаване на герой също яка, а да не говорим и за крафтинг системата. Това е като сбъдната мечта, все едно Star Citizen, ако беше сингъл плейър игра и беше в ръцете на AAA студио, което всъщност иска да направи завършен продукт. Bethesda показа много от предстоящото Sci-Fi RPG и нямам търпение да играя това. между другото, който и да е записал това видео с геймплей, не показа най-доброто от бойната система, защото не изглеждаше, че полага никакви усилия в битката с враговете. Но аз се отклоних, тъй като това е екшън игра на второ място, RPG на първо място. Бързо ще пропусна куп други събития, които бяха част от лятната игра, защото наистина нямаше разкрити много големи заглавия. Бих искал да подхвърля и римейка на System Shock, който беше показан на Future Games Show, тъй като той наистина разби задника и се надявам, че ще даде начало на възраждането на този франчайз.

 

Шоуто на Capcom не разкри нищо ново, но със сигурност предизвика интерес, когато обявиха стрийм за 10-годишнината на Dragon's Dogma. В края на това юбилейно шоу Хидеаки Ицуно разкри Dragon's Dogma 2, която нямам търпение да играя и се надявам да завърша първата, преди да излезе. Наскоро се запалих по Dragon's Dogma: Dark Arisen и това е доста готина JRPG с бойна система, която аз лично предпочитам пред Dark Souls, тъй като всъщност можете да се катерите върху босове и да ги атакувате, вместо да им намушкате неловко краката.

 

С наближаването на края на лятото и навлизането в есента се появиха още големи заглавия. Бяха разкрити множество големи игри на Assassin's Creed - първата е Mirage, която се развива в Багдад, която ще отбележи завръщането на франчайза към формата, другата Codename Red се развива във феодална Япония, а последната е Hexe, която ще бъде по-необичаен тип на титлата, провеждащ се по време на лова на вещици в Европа през 16-ти век.Не съм играл игра на Assassin's Creed от третата и не знам какво да мисля за това. Тези три заглавия звучат обнадеждаващо за мен и съм готов да опитам Mirage, тъй като ми напомня за оригиналния Assasin's Creed, кажете ми какво мислите.


От ивентът на THQ Nordic разбрахме повече за AEW играта, и че Alone In The Dark ще получи римейк, който пък ще е подобен на този за Resident Evil 2. Всяка сървайвъл хорър цъкалка от едно време заслужава един такъв римейк, защото като RE2 Remake създаде най-вървежната формула за такъв тип игри.  

 

По ирония на съдбата, Dead Island 2 също беше обявен за догодина, с една камара геймплей кадри, трейлъри и прочие в последния момент. Идилия, която макар и закъсняла с 10 години показва, че всеки франчайз може да се завърне, стига студиото да знае какво по дяволите прави.  


Последното голямо събитие беше септемврийското State Of Play и ние видяхме за първи път Tekken 8 и това не беше просто CG разкриващ трейлър като на турнира EVO, а действително видео на игра с битка на Jin Kazama и Kazuya Mishima,. Има голяма стъпка напред в графичния отдел, тъй като Tekken 7 не изглеждаше толкова следващо поколение, а предстоящото продължение изглежда прекрасно. Unreal Engine 5 наистина е мечта в това отношение и нямам търпение да видя какви бойци ще бъдат включени в продължението. Стискам палци за участието на Кинг и Драгунов.


Франчайзът Yakuza, пардон LIKE A DRAGON получи няколко големи анонса - едното беше, че вече ще използва оригиналното си название “Like A Dragon”, второ локализацията на самурайския спин-оф Ishin заедно с портове за конзоли от следващо поколение и персонални компютри, кратък трейлър за осмата основна игра с прелюдия към нея с участието на Kazuma Kiryu и игрите Judgement най-накрая излизат за компютър. Много съм назад с тази поредица, тъй като и тя е много дълга, но съм доволен, че получава толкова подкрепа напоследък. 


Не се знае дали есента и зимата ще ни донесат още повече изненади. Е, вече имаме лийковете за GTA 6, но има какво още да се покаже. Малко ме е яд, че Конами за пореден път показаха нещо за римейковете на Silent Hill и Metal Gear Solid заглавия, които вече не знам колко пъти лийкват, но решиха да се ебават с нас като пуснаха някаква колекция от Suikoden игри, чийто много хора не ги грее. (поне тези, които не играят JRPG-та).  
 

Вече не съм на годините и нямам никакво време за видео игри, но тъй като работя вече в тази сфера, следя много индустрията и се радвам, че все още има някакви талантливи дизайнери, които да държат фронта на фона на помии, измайсторени от маркетингови хора, а не от хора с визия. 

Edited by ShiningWizard
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
On 9/22/2022 at 1:51 PM, The Pain said:

GTA III

Благодаря ти много, че напомни за тази игра :beer:

 

След San Andreas ми е най-любимата. Да, доста е дървена - все пак е на 20 години, ако не се лъжа първата подобна за PC.

 

Ако тук има и други почитатели на GTA III им препоръчвам да инсталират този мод.

 

Единственото което се прави е да се разархивира в инсталационната директория, след което да се изтрият txd.dir и txd.img от папка models.

 

Няма никакви бъгове, за разлика от RealGTAIII и Winter edition, където играта крашва при дори лек сблъсък с някои от камионите.

 

С този мод може да си въртите свободно, без бандите да ви стрелят. Достатъчно е само да пребиете член на някоя от мафиите - без значение коя.

След това всичките ви игнорират. Ето ме тук, как се разхождам сред колумбийците в Staunton Island

iGGVrTE.png 

 

Клод и на мен не ми харесва като герой, за това си инсталирам някой друг - в случая гангстер от Southside hoods.

 

Друго готино в този мод, е че тунелите при язовира в Shoreside Vale са отворени, и може да се отиде в така наречения "Ghost town", който е много добре построен, дори има и пешеходци.

  • Upvote 3
Link to comment
  • 2 weeks later...

Тия дни разцъках на PS-а God of War и трябва да кажа, че съм много доволен. Игричката е супер зарибяваща, графиката е уникална и няма скучни моменти с разни пъзели, логически загадки и прочее. Засега поне съм много доволен, около 1/3 съм минал от нея.

Абсурд да дам 120 кинта за новата, която излиза сега, особено като си представя с колко бъгове ще е. Обаче след някоя и друга година, като поспадне цената, а и като вече съм на PS5-ца, ще си я взема и нея. 

 

Link to comment
  • 2 months later...
ShiningWizard

Шоуто на годината The Game Awards протече изненадващо добре.  Преди да напиша мненията си, нека споделя победителите в по-релевантните категории. 

 

Spoiler

GAME OF THE YEAR

Elden Ring (FromSoftware/Bandai Namco) 

BEST GAME DIRECTION 

Elden Ring (FromSoftware/Bandai Namco)

BEST NARRATIVE

God of War Ragnarök (Sony Santa Monica/SIE)

 

BEST ART DIRECTION

Elden Ring (FromSoftware/Bandai Namco)

BEST SCORE AND MUSIC

Bear McCreary, God of War Ragnarök

BEST AUDIO DESIGN

God of War Ragnarök (Sony Santa Monica/SIE)

BEST PERFORMANCE

Christopher Judge, God of War Ragnarök

GAMES FOR IMPACT

As Dusk Falls (Interior Night/Xbox Game Studios)

BEST ONGOING GAME

FINAL FANTASY XIV (Square Enix)

BEST INDIE

Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna)

BEST DEBUT INDIE 

Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna)

BEST COMMUNITY SUPPORT, PRESENTED BY DISCORD

FINAL FANTASY XIV (Square Enix)

BEST MOBILE 

MARVEL SNAP (Second Dinner Studios/Nuverse)

BEST VR/AR 

Moss: Book II (Polyarc)

BEST ACTION 

Bayonetta 3 (Platinum Games/Nintendo)

BEST ACTION/ADVENTURE 

God of War Ragnarök (Sony Santa Monica/SIE)

 

BEST ROLE PLAYING 

Elden Ring (FromSoftware/Bandai Namco)

BEST FIGHTING 

MultiVersus (Player First Games/WB Games)

BEST FAMILY 

Kirby and the Forgotten Land (HAL Laboratory / Nintendo) 

BEST SIM/STRATEGY 

Mario + Rabbids Sparks of Hope (Ubisoft Milan/Paris/Ubisoft)

BEST SPORTS/RACING 

Gran Turismo 7 (Polyphony Digital/SIE)

BEST MULTIPLAYER 

Splatoon 3 (Nintendo EPD/Nintendo)

MOST ANTICIPATED 

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (Nintendo EPD/Nintendo)

BEST ADAPTATION

Arcane: League of Legends (Fortiche/Riot Games/Netflix)

INNOVATION IN ACCESSIBILITY

God of War Ragnarök (Sony Santa Monica/SIE)

BEST ESPORTS GAME

VALORANT (Riot Games)

Players Voice 

Genshin Impact (miHoYo)

 

 


Определено бях впечатлен от победата на Elden Ring за голямата награда, защото God Of War Ragnarok грабна много от наградите в различни категории. Толкова награди, че си викам - тия сега и GOTY. За щастие, From спечелиха и това си е изцяло заслужена награда. От февруари 2022 до сега, за Ринга се говори много и е още актуална, с което не може да се похвалят повечето игри в категорията за Game Of The Year, особено абоминацията Stray. Мисля, че From спечелиха точните награди, защото Art Direction-ът наистина си беше на ниво при Ринга и затова пазя арт книжата, които дойдоха с физическото ми копие на Elden Ring. Тия японци са много креативни души, никой не можа да им стъпи тази година. Гнусната Scorn получи номинация за Best Art Direction - скандално. Нямам нищо против играта на сърбите, ама обикновения човек би се отвратил от толкова body horror на екрана. 

 

За кое друго съм доволен, че спечели? Multiversus, със сигурност. Файтинг игрите са ми любима ниша, колкото да съм куцо кьораво и сакато в дадени заглавия като играя с по-опитни играчи. Multiversus според мен беше най-голямата файтинг игри на годината и щеше да е изненада, ако загуби от по-непознатите заглавия в категорията, или по-лошия избор - Sifu, защото тая не е на правилното място. Multiversus може да е замряла след първия сезон, но имам добри спомени и не са виновни от Player First, че нормитата ги е страх от файтинг игри. Аз Нинтендо конзола НИКОГА няма да си купя и Multiversus беше моят досег със Smash игрите, които са много по-различни от Текен, SF и Комбата като геймплей и системи. 
 

За останалите победи няма какво много да кажа. Яд ме е малко, че Vampire Survivors не взе наградата за инди игрите, защото беше мега хит и ме зариби наскоро, а не съм особено фен на roguelike, roguelite или каквото се води там. Онова лайно Байонета 3 взе за екшън игра, видимо купена победа от Нитендо, защото Modern Warfare 2 беше голям проблясък на Infinity Ward и една награда нямаше да е лоша.

 

Относно анонсите, нямаше тия, на които се надявах, но пък обявиха и показаха интересни неща, които със сигурност ще са ми в беклога. Хадес 2, Armored Core, PC версията на Returnal, Star Wars Jedi Survivor, Tekken 8 и краткия трейлър за Suicide Squad играта, в памет на Кевин Конрой, са безспорно моите любими анонси от целия ивент. Имаше и анонс за Death Stranding 2, ама аз за Бай ви Коджима нямам никакво уважение вече.  На човек не му трябва пореден walking sim.
 

 

Събитието пак си имаше набор от кринджави моменти като миналите издания.  Джеф Кийли се чувстваше неудобно през повечето време, особено в началото, когато Кристофър Джъдж спечели награда за актьорската му игра като Крейтос. Манякът реши да разтяга локуми в речта си 200 минути, вместо да каже “евала на колегите, благодаря за наградата, да се шибате”, защото от всички речи, само тази надскочи 30 секунди и продължи прекалено дълго.  Тия от Валв сигурно са си късали косите, като са раздавали екстра безплатни Стийм дек машини. Не помагаше, че неадекватният Ал Пачино преди него се държа по-добре на сцена от него, а той милият не знаеше къде се намира през цялото шоу. Мъпетите имаха много странно участие. Неадекватни бяха актьорите от The Last Of Us сериала и игрите като представяха наградите. Те крайно лигаво се държаха при представянето. Черешката на (криндж) тортата за мен си остава, че някой е успял да се промъкне на сцената с ФромСофт, когато Elden Ring спечели игра на годината, взе микрофона и каза “Номинирам тази награда на Бил Клинтън”. Как охраната и снимачния екип не са го забелязали остава мистерия, а малко след това са го арестували. Каквото и да означава, със сигурност е някакъв шизофреник, който се качи на сцената с Фром и организаторите са за срам, че са допуснали такова лице в шоуто. 
 

Клип на въпросния момент

 

  • Upvote 3
Link to comment

Elden Ring да не е от ония, дето са супер трудни и умираш 10 000 пъти още на първия бос, като Соулс игрите?

 

Link to comment
ShiningWizard
14 minutes ago, gboy said:

Elden Ring да не е от ония, дето са супер трудни и умираш 10 000 пъти още на първия бос, като Соулс игрите?

Соулс игра е. Уловката е, че за разлика от всички DS игри, тя е с отворен свят и може да прогресираш свободно, като може да отидеш в по-тегавите зони отрано без ограничения. Дали е добра идея да го правиш това? Не особено, но в повечето случаи може да попаднеш на добри оръжия, магии и ресурси, които ще ти свършат чудесна работа, за да са ти по-лесни бос битките.

 

 

 

П.П. Ако си заклещен на един бос, винаги може да викнеш двама-трима да го биете, ама босът става с една идея по-труден. 

Edited by ShiningWizard
Link to comment

С малко закъснение научих, защото си бях дал почивка от състезателните игри в последно време, но това безспорно е изключително важна за жанра новина, а същевременно и тъжна: https://exputer.com/news/games/gwent-the-witcher-card-game-new-content-2023/

 

Обобщено: Разработчиците на Гуент ще спрат да организират e-sports турнири в края на следващата година, а през 2023г. ще се проведе последния сезон с официални турнири и ъпдейти. След това играта ще премине в ръцете на играчите. Гуент беше и все още е една от най-разпознаваемите състезателни игри с карти, като най-забележителното при нея бе, че залагаше предимно на европейската аудитория. Най-добрите играчи бяха поляци, руснаци, словаци, сърби. Никоя друга онлайн игра не ме е учудвала с толкова разнообразна и приветлива общност като GWENT. Един от основните разработчици, стоящи зад играта - Павел Бърза е страхотен пич, мога да го нарека приятел даже. Винаги имаше време за играчите, правеше подкастове с основните стриймъри и най-добри играчи в Гуент, редовно дискутирахме с него баланса на картите и определени сложни стратегии при различните тестета. Дано застане зад подобен проект отново в близко бъдеще, макар че се съмнявам.

 

Ще ми липсват и готините мацки, които стриймваха Гуент и дори играеха на платените турнири. Не, че бяха кой знае колко добри(от жена в Гуент не съм губил никога:D), но бяха симпатични и интелигентни. Бийсти каза, че ще се пробва в Марвъл снап-а след 2023г., предстои да видим ще продължи ли да стриймва, другите още не са обявили какво ще правят. Колкото до мен - сигурно февруари-март ще се завърна и ще взема участие в турнирите от последния сезон, чувствам се длъжен да го направя заради репутацията си(всякакви платени турнири съм печелил на Гуент, само основния не съм успявал досега заради гринда и правилата, но ще опитам този път). Доста българи има в играта, аз самият навих бая хора да я пробват, включително двама съфорумци - @kabakov и @Hachiko. Не съм ги увещавал да се записват за платените турнири, защото беше силно вероятно да си загубят вложенията и щеше да ми е кофти, че съм ги зарибил после.

 

В заключение, ще ми липсва Гуент, определено. Много часове от живота си посветих на тази игра и прилични пари спечелих през годините от турнири(аз съм от старата школа - няма ли начин да печеля от игра със способностите си, няма смисъл да си губя времето да я играя, просто минаха годините, в която имах време да разцъквам всичко). Тази игра допринесе много за развитието на e-sports турнирите в този жанр, може да се каже че с Дуел Линкс, Hearthstone, MTG:Arena бяха пионери. Играта ще се запомни като най-f2p играта в стратегическия жанр и с прозвището "модерния фентъзи покер". За съжаление, имаше си и проблемите - трудното намиране на баланс при интродукцията на нови карти създаде проблеми и уби доста тестета. Тъкмо метата се балансираше и изскачаше нова мета с помощта на иновациите. А това беше проблем за по-слабите играчи, които не можеха да изградят постоянна тактика.

 

Това което уби играта за мен беше толерирането на китовете(богатите играчи), които използваха меко казано чийтърски тактики, за да печелят на турнирите(като да си правят 4-5 различни акаунта и да играят с всичките на платените турнири, като всеки техен акаунт има всички карти - хвърляха яки мангизи тези загубеняци). След като играта попадне в ръцете на играчите, ще бъде интересно да се разбере как ще се процедира - ще продължи ли традицията да се правят неофициални платени турнири или интересът ще намалее и играчите ще се разбягат, а играта ще бъде изоставена. Това е най-вероятният сценарий, но знае ли човек какво е отредило бъдещето за Гуент?

 

 

 

 

  • Upvote 1

"You think I'm crazy, but I've lost my senses...

The world will finally learn the truth!

You... you wouldn't understand cause you don't know who I am

I'm the wonderman! I'm gonna prove them wrong

I'm gonna take a stand! I'm the wonderman" 🦹‍♀️

Link to comment
ShiningWizard
On 12/11/2022 at 7:30 PM, The Best said:

С малко закъснение научих, защото си бях дал почивка от състезателните игри в последно време, но това безспорно е изключително важна за жанра новина, а същевременно и тъжна: https://exputer.com/news/games/gwent-the-witcher-card-game-new-content-2023/

 

Обобщено: Разработчиците на Гуент ще спрат да организират e-sports турнири в края на следващата година, а през 2023г. ще се проведе последния сезон с официални турнири и ъпдейти. След това играта ще премине в ръцете на играчите. Гуент беше и все още е една от най-разпознаваемите състезателни игри с карти, като най-забележителното при нея бе, че залагаше предимно на европейската аудитория. Най-добрите играчи бяха поляци, руснаци, словаци, сърби. Никоя друга онлайн игра не ме е учудвала с толкова разнообразна и приветлива общност като GWENT. Един от основните разработчици, стоящи зад играта - Павел Бърза е страхотен пич, мога да го нарека приятел даже. Винаги имаше време за играчите, правеше подкастове с основните стриймъри и най-добри играчи в Гуент, редовно дискутирахме с него баланса на картите и определени сложни стратегии при различните тестета. Дано застане зад подобен проект отново в близко бъдеще, макар че се съмнявам.

 

Ще ми липсват и готините мацки, които стриймваха Гуент и дори играеха на платените турнири. Не, че бяха кой знае колко добри(от жена в Гуент не съм губил никога:D), но бяха симпатични и интелигентни. Бийсти каза, че ще се пробва в Марвъл снап-а след 2023г., предстои да видим ще продължи ли да стриймва, другите още не са обявили какво ще правят. Колкото до мен - сигурно февруари-март ще се завърна и ще взема участие в турнирите от последния сезон, чувствам се длъжен да го направя заради репутацията си(всякакви платени турнири съм печелил на Гуент, само основния не съм успявал досега заради гринда и правилата, но ще опитам този път). Доста българи има в играта, аз самият навих бая хора да я пробват, включително двама съфорумци - @kabakov и @Hachiko. Не съм ги увещавал да се записват за платените турнири, защото беше силно вероятно да си загубят вложенията и щеше да ми е кофти, че съм ги зарибил после.

 

В заключение, ще ми липсва Гуент, определено. Много часове от живота си посветих на тази игра и прилични пари спечелих през годините от турнири(аз съм от старата школа - няма ли начин да печеля от игра със способностите си, няма смисъл да си губя времето да я играя, просто минаха годините, в която имах време да разцъквам всичко). Тази игра допринесе много за развитието на e-sports турнирите в този жанр, може да се каже че с Дуел Линкс, Hearthstone, MTG:Arena бяха пионери. Играта ще се запомни като най-f2p играта в стратегическия жанр и с прозвището "модерния фентъзи покер". За съжаление, имаше си и проблемите - трудното намиране на баланс при интродукцията на нови карти създаде проблеми и уби доста тестета. Тъкмо метата се балансираше и изскачаше нова мета с помощта на иновациите. А това беше проблем за по-слабите играчи, които не можеха да изградят постоянна тактика.

 

Това което уби играта за мен беше толерирането на китовете(богатите играчи), които използваха меко казано чийтърски тактики, за да печелят на турнирите(като да си правят 4-5 различни акаунта и да играят с всичките на платените турнири, като всеки техен акаунт има всички карти - хвърляха яки мангизи тези загубеняци). След като играта попадне в ръцете на играчите, ще бъде интересно да се разбере как ще се процедира - ще продължи ли традицията да се правят неофициални платени турнири или интересът ще намалее и играчите ще се разбягат, а играта ще бъде изоставена. Това е най-вероятният сценарий, но знае ли човек какво е отредило бъдещето за Гуент?

 

 

 

 


Не съм TCG играч, но играл ли си Artifact или Marvel Snap? Доста нашумяха тия цъкалки напоследък, даже май Снап-а е скорошна игра. Не мислиш ли, че те могат да изместят Gwent, след като е затворена? 

Link to comment
  • 2 weeks later...
ShiningWizard

Steam вече имат recap на годината ти в игри и сесии. Видяха, че има такова нещо за различни онлайн платформи, като Spotify Wrapped например, и решиха да не изостават тази година без да те похвалят какво си цъкал.

 

 
Разгледах моя и е много скромен. 
 

C073FB55-E012-455A-8131-29EEC145B7F8.thumb.jpeg.726c12bb15bab11a3c4024b55e768b7c.jpeg

 

Не очаквах Call Of Duty:Modern Warfare 2 да е толкова напред, защото я започнах преди 2-3 месеца. Кефи ме, че останалите игри може да ги видиш на фона на картинката. Показва повече обширни данни като на кои игри си ползвал контролер, колко процента от тях си играл с контролер, какви жанрове те кефят най-много и т.н.

 

Ще споделя и за жанровете, ама не знам защо LEGO е там, при положение че играх само най-новата за Star Wars. Изглежда странно рамо до рамо със soulslike и zombies.

 

539029AD-C058-462E-9741-6D86FE645CEB.thumb.jpeg.bde0e67fd1862aa0897f13201fff8433.jpeg

  • Upvote 3
Link to comment
ShiningWizard

 

GSC Game World с нов трейлър за S.T.A.L.K.E.R 2! Ще се учудя, ако не го отложат пак. Не се знае по кое време през 2023, ама се надявам да е тогава, а не 2024+ или никога, в най-лошия случай. 

Link to comment
  • 2 weeks later...
ShiningWizard

Доста затихнала е индустрията в момента, но покрай пролетта ще се събуди интереса. Въпреки това, ви представям нещо много ВЕЛИКО. Един колега беше събрал голям брой гейминг списания от 90-те до 2000-те и ги е архивирал в дигитален формат (около 250 броеве са в архива за момента). Включени са броеве от списанията Top Games, PC Mania, Gamers' Workshop, PC Club и куп други култажи. 

 

Project Lazarus

  • Upvote 2
  • Wank 1
Link to comment
40 minutes ago, ShiningWizard said:

Доста затихнала е индустрията в момента, но покрай пролетта ще се събуди интереса. Въпреки това, ви представям нещо много ВЕЛИКО. Един колега беше събрал голям брой гейминг списания от 90-те до 2000-те и ги е архивирал в дигитален формат (около 250 броеве са в архива за момента). Включени са броеве от списанията Top Games, PC Mania, Gamers' Workshop, PC Club и куп други култажи. 

 

Project Lazarus

Качеството е потресаващо добро. Евала на господина!

  • Upvote 1
Link to comment

Това е проекта на Дидката Каролев. Спомням си във форума на ПЦ Мания как определени потребители го цакаха с баснословни суми, за да му дадат старите си броеве на гейминг списания:D Добрите стари дни. Радвам се, че все пак е успял с проекта си, доста пари и усилия хвърли.

  • Upvote 1

"You think I'm crazy, but I've lost my senses...

The world will finally learn the truth!

You... you wouldn't understand cause you don't know who I am

I'm the wonderman! I'm gonna prove them wrong

I'm gonna take a stand! I'm the wonderman" 🦹‍♀️

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...