Jump to content

Видео игри и конзоли - обща тема


ShiningWizard

Recommended Posts

16 hours ago, ShiningWizard said:

3D моделите изглеждат добре, но новата бойна система е правена като за определена ниша играчи, не хора, които са играли от WWE Smackdown насам.

 

 

2k14 с една идея по-добра графика.

И с тая камера, wtf. Какъв е смисълът да не виждаш целия ринг, късмет да си нагласиш маса/стълби за спот с тая камера...

Link to comment
ShiningWizard
5 minutes ago, prenti said:

2k14 с една идея по-добра графика.

И с тая камера, wtf. Какъв е смисълът да не виждаш целия ринг, късмет да си нагласиш маса/стълби за спот с тая камера...

Това с камерата е направено, за да изглежда като “по-различна игра” и да напомня за игрите преди Smackdown. 

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment
ShiningWizard

Накъдето отиват нещата, сделката на WWE с EA за лиценза ще се реализира, но не вярвам да получи някакво третиране като Фифа игрите или другите им спортни игри като Madden, но със сигурност ще ползват същата технология, която ползват за тях. Според мен с ЕА могат да пуснат заглавие пак 2 години след 2К22, защото повечето им игри са на Frostbite engine, а ще се наложи да местят асети от предните игри на Frostbite, няма как да не го направят. Щом Visual Concepts за 2 години могат среден  брой  нови анимации да правят и заместват, не вярвам което и да е студио на ЕА да направят цели нови стотици хиляди анимации за такъв период. 

Edited by ShiningWizard

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment

Някой по - запознат , главно @ShiningWizard , може ли да ми каже, ако сега си я поръчам от PSStore , може ли да я играя или трябва да чакам до 11-ти?

Link to comment
ShiningWizard
5 minutes ago, MJ23 said:

Някой по - запознат , главно @ShiningWizard , може ли да ми каже, ако сега си я поръчам от PSStore , може ли да я играя или трябва да чакам до 11-ти?

Ако е deluxe edition или NWO Edition, да. Май стандартните го нямат тоя лукс. Видях един, че вече си е получил физическото копие на Deluxe Edition-а за PS4.

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment

Благодаря, свалих я и чакам да се инсталира. На пръв поглед изглежда доста добре, няма нищо общо със старите версии и е доста по - приятна от трейлърите. След няколко часа като се свали цялата ще дам по - обстойно мнение, единствено контролерите са доста променени и ще е трудно, докато свикна.

Link to comment
ShiningWizard

State Of Play не беше нещо особено, но някои от заглавията изглеждат ОК. Exoprimal е буквално Dino Crisis, но с повече екшън елементи, даже пак е на Capcom. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Май тази година ще по-силна за Microsoft и XBOX. Толкова разочароващ ивент не са правили джапонците. Пускай Bloodborne за PC направо и закривай новите. 

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment
ShiningWizard

От много време искам Evil Dead игра, макар че очакваш нещо подобно на Regeneration, което беше забавен DMC клонинг. Новото също радва. 

 

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment
On 2/21/2022 at 11:13 AM, BiZkiT said:

Вчера си взех Cuphead, че е намалена в PS store-а, а и откакто не е Xbox exclusive и точа лиги.

Бях чел много в нета, че това е една от най-дразнещите и трудни игри - еми, така си е. Всяко едно ниво е по-шибано от другото и играта е направена просто за да те прецака.

Препоръчвам за хора, които искат да си контролират гнева.


Играта е превартяна на Regular трудност след 20 дни битка, Expert-а не искам и да си представям какъв е. Измъчих се, има някои босове които са си ебали капаците тотално и освен умения ти е нужен и късмет, тъй като има unblockable атаки. Не знам колко пъти съм умрял - над 500 според мен, да не кажа и към 1000. Препоръчвам с две ръце. Нарисувана е великолепно!

Link to comment
ShiningWizard

Играх малко от 2K22 и останах без думи. PC порта е супер, има какво да се оправя. Някои от по-големите хватки като направиш има лек като screen tearing ефект, който нетренираното око няма да забележи, но като човек, който е гледал всякакви визуални крайности, нямаше как да не го видя. Графиката е ОК, а геймплеят е топ - системата с high, low, grapple и комботата ми е малко псевдо-Текен и хората цъкали тия игри цели 20 години ще трябва да свикват с такава система. Не е трудна, даже лесно се научава. Туториалът с Дрю Гулак добре обяснява всичко, не го скипвайте! Камера системата ми харесва повече от миналите игри. Вероятно са се вдъхновили от AKI игрите, които дори AEW иска да пресъздаде. Добре са го имплементирали тук. Движенията са по-чисти и наистина си личи, че са ги подобрили в сравнение с WWE 2K20. Скоро ще направя по-обширно обзор, но засега съм изключително доволен. Единствената ми забележка на тоя етап е проблемът с къстъм титлите - липсват текстури, което със сигурност ще го предотвратят в бъдещ пач. 

5200CB6F-F7B4-4853-B2F8-5CF7CF5B58B4.png

  • Upvote 2
  • Wank 1

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment
ShiningWizard

Миналата година ебавах това заглавие заради странния трейлър. То пък се оказа много добра игра накрая

 

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment

И аз мога да похваля WWE 2k22. Супер приятно за игра. Вярно мога да го сравнявам само с MDickie кеч игрите, някогашния SmackDown! за PS1 и разни текстови симулатори тип TEW... :D Просто такъв ми е "стажът", ама наистина играта за моето око и положение е много добра и я препоръчвам, ако се колебаете дали да се занимавате. Дори за негледащ кеч, успява да ме надъха. Чакам ShiningWizard да напише по-обстоен коментар. Ще ми е интересно да прочета, че видимо е по-наясно и по-адекватно може да оценява.

  • Upvote 1
Link to comment

Кажете как е сингъл-а на играта, щото аз обикновено си джиткам кариери. Добре ли е направено тоя път или пак е някаква дивотия като предишните? 

 

Link to comment
ShiningWizard


По принцип този текст ще го направя на видео, но ето ви цялото ми ревю в текстов формат. 


WWE 2K22:


При първо пускане играта започва с туториал, ръководен от кечиста Дрю Гулак. Тази част е много добра интродукция към изцяло подновената бойна система. Бутоните вече служат за леки и силни удари и граплинг, с които се правят комбота, малко като от файтинг игра, но механиката не е толкова сложна, за това което представлява. По думи на 2К те се вдъхновили от играта WWF Warzone, за са създадат тази иновативна бойна система, но естествено е модернизирана.

 

Комботата наистина правят геймплея по-разнообразен и забавен, но при положение че това е една голяма промяна спрямо традиционния стил на WWE игрите, който имаше къде-къде по-елементарни контроли, това може да е малко трудно за феновете, които последно са играли 2К19 или която и да е преди нея. 

 

Подобно на 2К20, десния тригър бутон е заместен с друг бутон за reversals, но лесно се свиква. Не е болка за умиране. Някои хора биха предпочели старото, но според мен аркадния  подход е в пъти по-уместен.  Подновена е и камерата, след като цяло десетелиетие нямаше развитие в тази посока, тя вече е изключително различна. Камерата вече следи всяко едно движение на кечиста, който играча контролира. Ъглите се сменят при определени хватки, които му придавар един по-драматичен ефект. Камерата е също така еподобрена при ентрансите, като всяка една анимация е добре опипана и предава един много реалистичен вид. От 2К казаха, че са добавени много нови анимации към тази игра и си личи. Кълна се, че много от движенията не съм виждал в предните заглавия, а аз имам око за такова нещо. Разбира се, има и типичните рециклирани анимации, които датират от времето на Smackdown Vs Raw, но е невъзможно  за 2 години да анимираш наново всичките кеч хватки и движения, които може да изпозлваш в 2K19 например, защото листът е изключително огромен, а ако от Visual Concepts оставят само новоанимираните ходове, феновете няма да са особено доволни. Тушът и събмишъните имат по два различни режима, които може да се регулират в менюто на играта, така че ако не обичате новата механика да спамите бутон, за да спрете туширане, може да го замените със старата. Което отново ми напомня, че реално от студиото нищо не ги спираше да направят такава опция и за финишърите. 

 

Има три вида защита в бойната система - нормалния reversal, counter hit, механика с висок риск, но с висока печалба в която играчът трябва да предвиди кой ход ще му пуснат в едно комбо и ако познае, контрира комбото с атака и dodge.

 

Като цяло тази нова бойна система е отлична,  голямо разграничение е от добрата стара система от предните заглавия. 

 

Относно мач типовете, от 2К не са добавили нищо ново от обикновеното, но са подновили изцяло Backstage Brawl и повече ми напомня на по-ранните Smackdown Vs Raw игри, където имаше повече интеракция с предметите в картата. Едно нещо, което от дълги години исках и само можеше да се прави чрез модове е да се играят Royal Rumble мачове на различни арени. За моя изненада в играта вече има опция за смяна на арената, което е голям плюс. 

 

За изминалите две години WWE уволниха много, ама много кечисти и феновете се шегуваха, че 2K22 ще е с най-малкия ростър в сравнение с предшествениците си. Вероятно това е повлияло и на отлагането на играта за по-късна дата. Интересното е, че въпреки в нея да липсват ключови имена, които освободиха като Bray Wyatt и Daniel Bryan, са останали много кечисти уволнени в същата година - като Braun Strowman, Buddy Murphy,  Tyler Breeze и списъкът продължава и продължава. Ростърът е все още голям въпреки всичко и не знам как са успяли да се спазарят с WWE за това. Аз се радвам, че са запазили Samoa Joe, за да има кого да бууквам като чудовищен хийл.  Изненадах се, че липсват някои големи легенди по незнайни причини. Те не само че са в добри отношения с WWE, но присъстваха в голяма част от 2К серията. Визирам Кърт Енгъл и Лита, като Лита даже имаше мач тази година на едно ППВ вече. Липсва и Ронда, което е много странно. 

 

Има плеяда от арени от миналото до настоящето. Повечето от старите арени са там, защото присъстват в Шоукейс режима с Рей Мистерио. Готиното на тях е, че от 2К са им сложили специални светлнинни и атмосферни ефекти, които дават реализъм и усещането, че си в определен период на WWE. Голямо впечатление ми направи добавянето на Тъндърдом арената, която беше временното място за провеждане на WWE събития по време на пандемията и имаше виртуална публика. От 2К са сложили техни кадри на служители на екраните в Тъндърдома и всъщност е добре направено. Едва ли някой би искал са се върне към Пандемичната ера, но хубавото е, че не са отхвърлили опцията за WWE Thunderdome. 

 

Като споменах за ростъра и арените, няма как да не отразя визуалният стил, който силно се отличава от всички 2К заглавия. Графиката е просто нереална. 

 

Голямо подобрение също така получава Creation режима, в който може да се правят кечисти, титли, арени, куфарчета, ентранси и други. Дрехите по създадените кечисти имат по-добра визия, но лично не ми допадна че определени облекла служат само за ентранси, но не и в ринга. Времето за зареждане на едно обикновено нещо в менюто за създаване е прекалено дълго, за което се надявам да го променят в бъдеще. Затова предпочитам да си свалям неща от Community Creations, хем отнема по-малко време, хем подкрепяш създателите, които влагат много труд. Тази година CC е крос-платформен и вече могат да се свалят Create A Wrestler-и от PlayStation 5 версията на PC например. Това е една силна промяна и би подпомогнало на общността. Вече може да се ползва саундтракът с авторски песни за ентрансите и шоута. Полудях, когато разбрах, че “Happy song” на Bring Me The Horizon може да я използвам като ентранс музика. 

 

Най-желаното нещо за дълги години беше GM Mode. Visual Concepts най-сетне добави режима в 2K22. MYGm е много подобен на буукинг режима в Smackdown Vs Raw 2007, но с повече опции за логистика, избиране на арени и т.н. Харесва ми, че GM Mode може да се играе както срещу бот така и срещу друг играч в локален мултиплейър. Постигнаха мечтата на почти всеки WWE фен. Играчът може избере да контролира един от 4-те брандове на компанията - Smackdown, RAW, NXT и NXT UK и известни главни мениджъри като Adam Pearce, Shane Mcmahon, Stephanie Mcmahon, William Regal, Paul Heyman или създадени кечист като всеки един GM се отличава с определена характеристика. Много по-обширен GM Mode е от този за SVR. Малко ми беше странно за начало да бууквам Леснър да се кечи с друга звезда за световната титла в някакъв физкултурен сало на гимназия, но на всяко едно шоу се печелят повече пари и може да се вдигне на многокапацитетни арени с безкраен брой

 

Най-голямо впечатление от всички режими ми направи MyRise. Създава се кечист, избира се даден клас за него (Powerhouse, Highflyer и т.н.) и се играе неговата кариера като - от началото в Пъформанс центъра до мейн ивент сцената на WWE. Този път механики като всяко едно взето решение играят по-голяма роля в развитието на героя и това определя дали сте фейс или хийл. Подобно на предните кариерни режими, избират се няколко сторилайни под формата на поредица от мачове. Това ще определи накъде отива кечиста. Повечето истории имат както яки моменти, така и много странни. Харесва ми, че има и препратки към предните 2К игри, включително 2К20. Чрез завършане на определени истории в MyRise играчът отключва нови арени, кечисти и други. За сингъл плейър кампания е много жестоко, така че не го пропускай. Като някакво RPG е с тия опции за решения и куестове, които са дегизирани като мачове. @gboy

 

Като всяко едно WWE2К заглавие, няма как да пропуснат Шоукейс Моуд. Този път под светлината на прожекторите е кавър звездата на играта, Rey Mysterio. Този шоукейс е същият като от миналите игри, в които се гонят цели и съдържа някои от най-известните мачове на Мистерио в WCW и WWE, макар че имаше какво повече да се добави или по-скоро замести като съдържание в него. Според мен тук липсва  един изключително важен  мач от кариерата му и това е тройната заплаха за световната титла срещу Кърт Енгъл и Ренди Ортън на Кечмания 22, но в общи линии от Visual Concepts са успяли да пресъздадатсъздадат реалистична обстановка на всяка ера, в която се състоят мачовете на Рей - независимо дали е мач от 1997, 2005 или 2010 и така до наши дни. Всеки един мач включва коментар от маскираната легенда. Много ми харесва, че при определени сцени се превключва от играта към кадри от истинския мач. Това показва колко близо е графиката до това да пресъздаде нещо от реалния живот. 

 

Въпреки наличието на Gm режима, Universe Mode все още присъства в това заглавие. Голямата разлика в него е, че може да се играе Universe Mode в класически вариант или в новия Superstar mode, където играчът контролира един кечист, а вселената генерира мачовете му и неговата прогресия. Нещо като 24/7 Mode за Smackdown Vs Raw 2009. 

 

WWE 2K22 е ново начало за WWE, но и за кеч игрите. Това, което Visual Concepts са направили е едно голямо отклонение от спортната симулация, която бяха предните игри. С невиждан досега брой от съдържание, геймплеят, който е смесване на традиционния стил с акрадни привкуси и кросплей, който дава възможност за една единна общност от играчи, 2K тръгват в правилната посока и лесно е да се каже, че това им е най-сполучивото заглавие досега. Времето ще покаже дали това ще продължи занапред, след слуховете, че EA може да вземе гейм лиценза за WWE, но едно нещо е сигурно - WWE 2K22 представлява добрия пример за това как се прави една модерна кеч видео игра и сега конкурентни заглавия като това на AEW ще трябва да измислят начин да надстигнат новия стандарт поставен от новата WWE игра. 

 

П.П. MyRise включва сторилайн, където враждуваш с Рей Мистерио и си правиш гавра с Еди Гереро в стил Ренди Ортън през 2006. Според мен е леко in poor taste,но не е като някаква сериозна гавра с Еди. Пък даже халюцинираш мач с него в паркинга на WWE накрая и си ядеш боя. 

 

Edited by ShiningWizard

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment

Мерси, човек, много яко ревю :beer: Ще я взема по-нататък, ама ще чакам да спадне цената, язе съм чичи Скрудж :D

 

Пък и в момента играя Uncharted 4, после си взех Tomb Rider, така че има време да я докарам до там. 

Edited by gboy

 

Link to comment
ShiningWizard

Аз и за Елдъна мога да пусна нещо скоро, но все още не съм минал играта на 100%. Въпреки това, не смятам, че е и нужно, защото дълбоко се навлиза и преживяването си е присъщо, имаш нова зона за exploration, биеш се с гадни босове - били те главни или сайд и накрая си скъсяваш живота вътрешно с всеки загубени руни от неловко умиране в играта. Много странни неща се случват в тази игра. Зоната ме спаси от инвейдър, който според мен е пуснат на грешното място. Тя зоната сама си го убива, щото тая червената слуз разяжда яко от кръвта ти ако биеш пеш

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment
The Olimpic Hero

Абе търся една игра, но изобщо не мога да сетя името ѝ. От преди 20 години е сигурно. Героят беше едно зелено човече, ако не се лъжа, с прическа подобна на Брок Леснар в момента, което мисля, че вървеше на четири крака, прилича също и на Goro от Mortal Kombat. Горе-долу това са ми спомените от играта. Помня, че се скъсваха да я играят в един компютърен клуб до нас.

               

Link to comment
ShiningWizard
18 minutes ago, The Olimpic Hero said:

Абе търся една игра, но изобщо не мога да сетя името ѝ. От преди 20 години е сигурно. Героят беше едно зелено човече, ако не се лъжа, с прическа подобна на Брок Леснар в момента, което мисля, че вървеше на четири крака, прилича също и на Goro от Mortal Kombat. Горе-долу това са ми спомените от играта. Помня, че се скъсваха да я играят в един компютърен клуб до нас.

Blanka от Street Fighter? 

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment
The Olimpic Hero
Just now, ShiningWizard said:

Blanka от Street Fighter? 

 

Не. Героят в играта, която търся, е главен. Няма десетки герои, както в Стрийт Файтър. Мисля, че е тип игра, в която се върви напред само, тип Супер Марио, но много по-модерна графично. Лошото е, че споменът ми не е много голям.

               

Link to comment
ShiningWizard
41 minutes ago, The Olimpic Hero said:

 

Не. Героят в играта, която търся, е главен. Няма десетки герои, както в Стрийт Файтър. Мисля, че е тип игра, в която се върви напред само, тип Супер Марио, но много по-модерна графично. Лошото е, че споменът ми не е много голям.

Значи е платформър. Най-близкото до това като описание е Oddworld поредицата, но не мога да ти кажа коя точно. 

B10130DD-8318-45E5-A6C0-97DF686B21F0.jpeg

  • Thanks 1

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment
The Olimpic Hero
8 minutes ago, ShiningWizard said:

Значи е платформър. Най-близкото до това като описание е Oddworld поредицата, но не мога да ти кажа коя точно. 

B10130DD-8318-45E5-A6C0-97DF686B21F0.jpeg

 

Мисля, че е това, да. Мерси.

  • Upvote 1

               

Link to comment
ShiningWizard

Тия високо вдигнаха летвата, макар че техният енджин главно се използва за леки инди игрички. Да кажем, че се стабилна конкуренция на Unreal. 

ezgif.com-resize(3).gif.5d6ad4c6410d26d5e42b598bf33521f8.gif

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...