itzo1994 Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 ТЕЛЕВИЗИОННИ РЕЙТИНГИ: Зелен рейтинг = над средното за годината. Червен рейтинг = под средното. Бял рейтинг = около средното. Всички данни за Impact и Total Divas през последно време са в хиляди зрители, затова не присъстват тук. В същия документ можете да видите и PPV покупките до миналата година. Link to comment
U_think_U_Know_Me Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Ще изкажа едно малко по-различно от възприетото мнение: намаляването на WWE е неизбежно. Компанията има огромна конкуренция в лицето на легитимните спортове, а отделно от това от години се опитва да разшири бизнеса си, излизайки от стандартния за кеч компания. WWE network, филмите, кампаниите на Линда за сенатор, реалититата, много по-голямото ефирно време с кеч (реално 4 предавания, сумарно около 7 часа кеч), огромното количество ютуб предавания, реклами с кечисти и тн и тн довеждат неминуемо до спад в търсенето на основното шоу. Ако има толкова много предлагане на един и същи продукт, то търсенето на отделни части от него могат спокойно да намаляват без това да окаже ни най-малко влияние. Притеснително ще бъде ако въпреки много голямото предлагане, броят на заинтересованите прогресивно намалява като цяло. Изкарайте статистика на приходи и разходи на компанията и на цената на акциите (макар че в конкретния случай, от бизнес гледна точка, цената на акциите в компания от такъв тип не са меродавни) . Няма стига, ИНСТИТУЦИЯТА Ю ТИНК пристига!!! Link to comment
parcaleste Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 ... много голямото предлагане, броят на заинтересованите прогресивно намалява като цяло...Приходите им са ОК към момента, но специално трите часа RAW са това, което смъква зрители. Да седиш три часа в понеделник вечер да гледаш кеч с реклами и све, без да можеш да скипнеш Wade Barrett или някое 20 минутно промо си е бич Божи. В дългосрочен план може доста да си изпатят заради това. Link to comment
YoTheReal Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Изключително различно мнение, може дори да напишеш книга с нечуваните от никого досега възгледи.Браво на Itzo. Отново класна работа, не знам от къде толкова енергия и желание, но само поздравления. Link to comment
U_think_U_Know_Me Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Изключително различно мнение, може дори да напишеш книга с нечуваните от никого досега възгледи.Браво на Itzo. Отново класна работа, не знам от къде толкова енергия и желание, но само поздравления.Недей се обяснява, уе. Ако ти намеря някой от многото постове, където обясняваш, че само със Сина като звезда не можело и рейтингите неминуемо ще падат, а ти си получил 1442534 плюса за тази невеална мъдрост ще зачервиш ли бузки? Няма стига, ИНСТИТУЦИЯТА Ю ТИНК пристига!!! Link to comment
Radox Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Когато цифрите говорят, и боговете мълчат. В общи линии не съм изненадан как рейтингите пропадат здраво, имайки предвид как спадна цялостният интерес към кеча. До около пет години очаквам може би да паднат и под 2.00 за RAW.Що нема статистика за Impact за тая година? Link to comment
YoTheReal Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Изключително различно мнение, може дори да напишеш книга с нечуваните от никого досега възгледи.Браво на Itzo. Отново класна работа, не знам от къде толкова енергия и желание, но само поздравления.Недей се обяснява, уе. Ако ти намеря някой от многото постове, където обясняваш, че само със Сина като звезда не можело и рейтингите неминуемо ще падат, а ти си получил 1442534 плюса за тази невеална мъдрост ще зачервиш ли бузки?Ми те рейтингите падат бе, обяснявач. Или да не би да гледаме различни статистики? Link to comment
dadoktor Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Тези цифри нищо не значат. Важен е само броя на абонати към нетуърка. След още една-две години ППВ продажбите ще са чист "vanity meter". ТВ рейтинга макар и релевантен, не е толкова ключов както преди. В момента е по-важно да не се пада под определен рейтинг(чиято стойност няма как да знаем), а не да се расте. Link to comment
Zeon Posted July 18, 2015 Share Posted July 18, 2015 Тези цифри нищо не значат. Важен е само броя на абонати към нетуърка. След още една-две години ППВ продажбите ще са чист "vanity meter". ТВ рейтинга макар и релевантен, не е толкова ключов както преди. В момента е по-важно да не се пада под определен рейтинг(чиято стойност няма как да знаем), а не да се расте.Не забравяй, че WWE Network-ът е специализирана медия, а телевизионните рейтинги отразяват mainstream-a. С други думи, колкото по-малко хора гледат Raw, толкова по-малко хора ще бъдат насочени към Network-a. Затова не съм съгласен с теб и смятам, че няма по-важни цифри от телевизионните рейтинги. Link to comment
dadoktor Posted July 18, 2015 Share Posted July 18, 2015 Тези цифри нищо не значат. Важен е само броя на абонати към нетуърка. След още една-две години ППВ продажбите ще са чист "vanity meter". ТВ рейтинга макар и релевантен, не е толкова ключов както преди. В момента е по-важно да не се пада под определен рейтинг(чиято стойност няма как да знаем), а не да се расте.Не забравяй, че WWE Network-ът е специализирана медия, а телевизионните рейтинги отразяват mainstream-a. С други думи, колкото по-малко хора гледат Raw, толкова по-малко хора ще бъдат насочени към Network-a. Затова не съм съгласен с теб и смятам, че няма по-важни цифри от телевизионните рейтинги.Това имам в предвид точно с последното си изречение. Идеята ми е, че целта е главното перо в приходите да е нетуърка, докато телевизията се използва главно за реклама. Ако се замислиш винаги е било така просто преди метода е бил ТВ шоута да рекламират ППВ-та, които пак са по телевизията. И като цяло не забравяй, че вече много по-често се случва в един дом да няма телевизор отколкото компютър. Link to comment
itzo1994 Posted August 27, 2015 Author Share Posted August 27, 2015 Броя на зрителите (в милиони) на Total Divas и Tough Enough:Tough EnoughTotal DivasДата1,209 23.юни1,047 30.юни1,2210,9757.юли0,9771,03114.юли1,1140,99521.юли0,9801,08328.юли0,8561,0124.авг1,0251,17611.авг0,9981,03118.авг0,9810,92025.авг 1,0201.септ1,0431,027СредноСредният рейтинг на TE е 0.77. Ауч Link to comment
itzo1994 Posted January 9, 2016 Author Share Posted January 9, 2016 Първият пост е обновен с финалната таблица за 2015 и първите резултати от 2016. И графика: Spoiler Link to comment
neshev Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Тенденциите след противоречивия "No Mas" мач между Sexy Star и Mariposa от миналата седмица: Quote This week’s Lucha Underground episode produced a … “unique” mix of viewership with heavy concentration in the replay hour. Lucha Underground Viewership Tracking – May 11: Lucha Underground drew a combined audience of 177,000 viewers, very close to 180,000 viewers last week. How they got there is the interesting part. Lucha only drew 96,000 first-run viewers, down from 138k last week. It was the second-fewest first-run viewers this year. However, the replay jumped to 81,000 viewers, nearly doubling 42k last week. It was the second-most replay viewers this year. – DEMOGRAPHICS: Lucha’s median age was 54.9 years-old, younger than last week. However, the show only drew 29,000 adults 18-49 viewers in the first-run timeslot, the fewest of the year. Also in the first-run airing, 90 percent of the audience was males 18-49, leaving only 10 percent females 18-49. Lucha tied for the fewest f18-49 viewers of the year. Lucha has lost a considerable number of female viewers the past three weeks… Female 18-49 Tracking Weeks 1-13: average split of 76% m18-49 and 24% f18-49 Week 14: split of 84/16 Week 15: split of 91/9 Week 16: split of 90/10 http://www.pwtorch.com/site/2016/05/12/511-lucha-underground-viewership-big-shift-lu-arrived-nearly-audience-last-week/ Коментар на Meltzer за Total Divas зрителите, напускащата мъжка аудитория, съпоставка между най-популярните NBA отбори и 50/50 booking-а в WWE: Quote There was an interesting tweet recently by WWE’s Chief Revenue and Marketing Officer Michelle Wilson, noting that two-thirds of the viewers of “Total Divas” are new to the brand. There’s probably something to that, given the audience makeup of “Total Divas” is completely different from every other show because it’s mostly comprised of women under 35 and teenage girls, audiences that have in the past had some affinity for pro wrestling at certain times, but as a general rule, not in large numbers. The flip side is with that show garnering a new audience, that should, if anything, lead to increases in the other key products, Raw, Smackdown and arena business, which are not increasing at all, and in fact, so far this year, all three are in decline. But there is a change, particularly in Smackdown more than Raw, but it’s there in both, where the percentage of women viewers is increasing. What that indicates is that “Total Divas” is probably making some, not a lot of new female fans for the brand. But that hides a huge problem that has gone almost completely overlooked. The core audience, the male viewership, has declined far greater than anyone has realized and more than a cursory look at ratings or arena attendance would indicate. Nearly every long-time follower and people with long histories in the business that we’ve talked with of late has noted just from television and the reactions, combined with revenue that pro wrestling has become more-and-more a hardcore-based entertainment. It’s a smaller audience following wrestling than at any time, perhaps aside from the 1992-95 period when wrestling bottomed out, in the modern era. The flip side is that audience is more into the product, because there is so much more too the product, because there is so much available. The few big events of the year are bigger than ever before, just because they are “big events” as opposed to in the past when big events were big events based on having the right attraction that clicks with the audience. But the stuff that isn’t as big doesn’t matter as much. Because of the plethora of product, and also because that product, whether it be angles, storylines or match results, is less meaningful as far as repercussions, it’s harder to get a reaction. But as far as the numbers watching the two key television shows, here’s the situation. Smackdown is hard to judge because the numbers should have increased going to the more powerful network, and they did at first. But now they’re slightly below last year even with the network upgrade and the far better announcing. The thing with Smackdown is that the three hour exhaustion factor that hurts Raw at the end doesn’t play into effect as a two-hour show that is more wrestling oriented. The issue with Smackdown is that it’s so much made into a “B” show (even, weirdly, they have by far the “A” announcing team because Lawler is revitalized and blows away JBL, and Ranallo is far and away the best announcer they’ve had in years). I thought with the move to USA, they’d try and equal it out more. But with Raw, while the women audience isn’t as hardcore (they tune out at a far faster rate than men, particularly for shows that drag), by percentage, they are holding steady while the overall audience is declining double digits. Thus, the actual decline in male viewership is stronger than anyone notices. If there are also more women attending house shows, and given nobody knows if that’s the case or not, because overall attendance is down, that would also indicate the 16 percent drop in January and 8 percent drop in February would be even more within the male demo. For example, the April 27, 2015 Raw did 2.6 million male viewers and 1.2 million female viewers. The April 28, 2014 Raw did 3.2 million male viewers and 1.4 million female viewers. But the April 25, 2016 Raw did 1,963,000 male viewers and 1,153,000 female viewers. So you look and see a 32 percent drop over two years, and a and 17 percent over one year and it does look bad. But the male audience drop is actually 38 to 39 percent over two years and 24 to 25 percent over the past year. The other aspect is when they tout so-called gains by percentages of women, that women are still down 18 percent over the past two years (although there is virtually no decline from last year) when it comes to Raw viewership, but the higher percentage of women viewers camouflages those declines because women, by percentage, are higher. Another interesting ratings notes as it pertains to the idea ratings are going to fall because TV viewing is down relates to the NBA this past year. When it comes to local market ratings, the ratings were overall up, but they told an interesting story. Sports Business Journal got ratings information for 27 out of the 30 teams. Of those, 17 were down and ten were up, which sounds negative. And it is, presented alone. But it also tells an interesting story. The teams that were up the most (Golden State, Orlando, New York Knicks) were far more up than those down, and overall viewership was up. In the modern era, since the formation of the local sports networks, there has never seen a season where three NBA teams topped an 8.0 average for their entire season. But this year, three teams, the Warriors, Cleveland and San Antonio all topped an 8.7 average rating for the season. What’s the obvious conclusion? If you have larger than life stars and win most of your games, you will do better today than even in the past. Seems obvious. So the key is to create larger than life stars and win most of the time. The NBA overall was strong because they had superstars and dominant teams. But rank-and-file, the .500 teams, they did decline more or less. Below .500 declined even more. Now you don’t need NBA ratings to figure out the obvious lesson. If you want to rely on the brand itself, and this goes for WWE or UFC, you’re probably going to decline. But with WWE, since they’re in control of outcomes, anyone they book at .500 is probably going to struggle to mean anything. And just relying on WWE as a brand will get you consistent but declining numbers. But the mentality that you are doomed to decline and that’s just how it is, well, the dominant teams contradict. In fact, Golden State was NBA champions last year and nearly tripled their average rating, going from a 3.8 average rating last season to a 9.8 this season, largely due to winning most of their games and having Stephen Curry as the larger-than-life star of the team setting three point shooting records and being the MVP. While that kind of movement in this era is very difficult for anything on television and this isn’t suggesting there’s anything that can be done in UFC or WWE that can approach that. What it does show is when you get something hot, it still can explode. We’ve seen the same thing with UFC on PPV. UFC’s PPVs last year were just under record levels, but a rank and file show is way down from a few years ago, but the big shows with the big names, well, they are bigger than ever. WWE’s big show of the year was also bigger than ever, but they only have one and they don’t have the big name movers. Графика за интереса на PPV-тата през "Network" ерата. Всички top PPV-та включват Taker, Sting или Lesnar под някаква форма: Link to comment
neshev Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Рейтингите на SmackDown: Quote WWE's SmackDown television show continues to be a mixed bag for WWE. The broadcast usually ranks near the top five in cable television viewership every Thursday night, but SmackDown consistently pulls in a far smaller audience than RAW (despite airing on the same channel). That trend continued this week. SmackDown saw its viewership drop slightly this week in comparison to the previous week's show. The May 12 edition of SmackDown drew an audience of 2.26 million viewers. The May 5 broadcast came in with a final audience of 2.35 million. Some of the drop could probably be attributed to the NBA Playoff game on ESPN. The highly anticipated game between the San Antonio Spurs and Oklahoma City Thunder easily won the title for most cable viewers on Thursday, drawing in an audience of 5.23 million viewers. SmackDown this week featured a very good main event involving Sami Zayn, Kevin Owens, The Miz, and Cesaro in a tag team match. The show, however, lacked the in-ring presence of the two participants in next Sunday's Extreme Rules PPV main event (Roman Reigns and AJ Styles). Styles was held out of participating in the show due to a slight ankle injury suffered on RAW, but as WhatCulture reported on Friday, that injury is not expected to keep him out of action moving forward. SmackDown finished with a 0.67 cable rating among adults ages 18-49, which was also down from last week's show which drew a 0.71 in that demographic. http://whatculture.com/wwe/wwe-smackdown-viewership-falls-this-week Най-гледаните RAW клипове в YouTube: Quote This week's Raw Youtube numbers saw some surprising jumps, falls, and some not-so-surprising trends with the main event program . The Roman Reigns vs. AJ Styles angle continues to perform well, with Karl Anderson, Luke Gallows and The Usos also involved in the program. The storyline has consistently been near the top as it pertains to drawing viewers to the company's videos. The women saw a major bump this week, as Paige vs. Charlotte and the debut of Dana Brooke both did well. The female segments have been in the bottom half pretty regularly, but Dana Brooke's first WWE main roster appearance was the median of all segments. Paige vs. Charlotte ranked 6 of 13 overall. Chris Jericho was in two big clips that managed over 1 million views each. His opening promo that was interrupted by Big Cass got a promising amount of attention, and Dean Ambrose destroying the infamous light up jacket did well over two million. The New Days' numbers have been sinking of late, not garnering nearly the levels in which they did during their heel run. On the opposite end of the spectrum, Rusev's upset loss to Sin Cara was the fourth highest ranked segment on the show. You can see WWE's full Raw segment rankings below. All numbers are accurate as of Sunday at 3 PM EST. Youtube Rankings for Raw 5/9: 1. The Family vs. The Club (2,422,339) 2. Dean Ambrose destroys Chris Jericho's jacket (2,101,244) 3. Big Cass confronts Chris Jericho (1,076,593) 4. Sin Cara vs. Rusev (854,857) 5. Sami Zayn vs. The Miz (741,853) 6. Paige vs. Charlotte (737,596) 7. Dana Brooke debuts (606,520) 8. The New Day vs. The Dudley Boyz (530,715) 9. R-Truth vs. Fandango (526,114) 10. Zack Ryder vs. Kevin Owens (494,945) 11. Baron Corbin vs. Dolph Ziggler (461,416) 12. All hail the "Extreme Booty-O" (396,526) 13. Shane and Stephanie McMahon recap their night (389,837) http://www.wrestlinginc.com/wi/news/2016/0515/611763/raw-youtube-rankings-for-59-reigns-aj-angle-continues-to-do-well/ TNA губят още едно повторение: Quote The TNA Impact Wrestling Saturday replay is indeed done, PWInsider.com has confirmed. The decision was made several weeks back. The initial move was an experiment to see if TNA could build an audience in that early timeslot as a way to potentially put a second TNA series there. After the initial audience numbers came in, the decision to scrap the replay as a way to push the Tuesday night broadcast as the destination for the series was made. Obviously, not a good thing. TNA Production has completely moved into NorthStar Studios in Nashville, which is one of the largest production studios in the city. TNA is working on additional office space at the facility and it appears that in time, most of, if not all the main office staff, will also be operating out of NorthStar. http://pwinsider.com/article/101963/tna-updates.html?p=1 Link to comment
neshev Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 Vince е продал 2.8% от WWE, в момента държи под 50% от WWE: Quote – WWE announced in their latest SEC filing that Vince McMahon sold 2,191,894 shares of Class A common stock, or 6% of the company’s outstanding shares, today. McMahon sold the shares through the Vincent K. McMahon 2013 Irrev. Trust, which was established by him in 2013 “or estate planning purposes for the benefit of Mr. McMahon and certain members of Mr. McMahon’s family.” The sale was done, according to the announcement, for liquidity and asset diversification. The announcement notes that “After the sale, the GRAT continues to own 1,547,372 shares of the Company’s Class B common stock.” McMahon still owns 37,080,747 shares of the Company’s Class B common stock, which represents approximately 86% of the Company’s total voting power and approximately 48.8% of the Company’s total outstanding shares of common stock. http://411mania.com/wrestling/vince-mcmahon-sells-2-2-million-shares-of-wwe-stock/ Link to comment
neshev Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 Quote Monday’s Raw leading into Extreme Rules drew essentially the same social media interest as last week’s show, according to Nielsen’s Twitter TV Ratings. WWE Raw Social Media Tracking May 16: Raw ranked #1 among series & specials for the fourth consecutive week. The total number of tweets about Raw was 125,000, down slightly from 129,000 last week. The number of unique authors was 29,000, the same as last week. – If compared to one-off sports programming, Raw would have ranked #2 or 3. Game 1 of the NBA Western Conference Finals between the Golden St. Warriors and OKC Thunder beat Raw by 7.5 times. The overtime NHL Hockey Playoffs game between the Penguins and Lightning beat Raw in unique authors, but Raw topped the NHL in total tweets. http://www.pwtorch.com/site/2016/05/17/516-raw-twitter-tv-ratings-unchanged-last-week-raw-compare-nba-nhl-playoffs/ Link to comment
neshev Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 RAW рейтингите тази седмица: Quote This week’s Raw was even with last week’s TV rating. Considering it was a pre-PPV reinforcement episode, and Raw was against Game 1 of the NBA Western Conference Finals and an overtime NHL Playoffs game, it counts as a small victory in this era of historically low TV ratings. However, the concern is the third hour drew the smallest audience of the year. WWE Raw TV Ratings Tracking May 16: Raw leading into Extreme Rules scored a 2.27 TV rating, virtually even with a 2.26 rating last week. In the demographic ratings, Raw actually increased one-tenth in males 18-34 and slightly increased in males 18-49. However, adults 18-49 fell to the lowest rating of the year, even lower than the pre-Payback episode three weeks ago. – Raw’s three hours averaged 3.190 million viewers, down 1.5 percent from last week’s show. The first two hours were virtually even with last week’s show. However, the third hour fell by 12.4 percent after Raw came to its natural conclusion at the top of the third hour. First Hour: 3.376 million viewers Second Hour: 3.302 million viewers Third Hour: 2.894 million viewers The third hour audience was the smallest of the year and smallest since December 2015. WWE put their main event angle at the end of the second hour/start of the third hour, trying to combat the inevitable third hour decline leading into Extreme Rules. There was also the factor of the Warriors-Thunder NBA Playoffs game drawing 8.7 million viewers on TNT, more than doubling Raw’s audience.http://www.pwtorch.com/site/2016/05/17/517-wwe-smackdown-spoilers-full-results-thursdays-show/ Link to comment
neshev Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Рейтингите на TNA тази седмица: Quote TNA came back from a couple weeks of downward momentum, seeing gains in viewers this week. Last night’s episode brought in 311,000 viewers and a 0.08 rating in the 18 – 49 demographic. Those numbers are up 11% and steady compared to last week’s 280,000 and 0.08. The viewership was the best since the April 26th episode brought in 332,000 viewers. Impact ranked #129 among cable originals for the night. http://411mania.com/wrestling/impact-wrestling-rating-holds-steady-viewership-up/ Графика за демографията на WWE: И още една графика за това какъв дял от феновете WWE считат за hardcore: Link to comment
neshev Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Доста добра въвеждаща статия за корпоративната страна на WWE: Quote WWE is the trailblazer for all other wrestling promotions in the world. Even if you’re a wrestling fan who doesn’t follow WWE — due to its overwhelming global presence, the company’s influence on every promotion in the world is undeniable. If WWE were to permanently vanish from television, it’s questionable whether the hundreds of independent promotions throughout, for example, the United States, would continue to exist for long without the presence of WWE to keep the masses familiar with pro wrestling. Even on the other side of the world, many of New Japan Pro Wrestling’s business practices are inspired by WWE. The facts about WWE’s business (like so much else in the world) are buried in mind-numbing documents, obscure acronyms, accounting terms, seemingly inextricable business-speak — all of which may or may not be inaccessible by design. And that’s with the benefit of WWE being a publicly-traded company that is required by the Security and Exchanges Commission to make certain public disclosures. I understand that for some, following WWE business isn’t that interesting. I think at least part of that is due to the inaccessibility just mentioned. So if you find WWE business news difficult to make sense of, but would like to know more, this is for you. Останалото (прекалено е дълго за да го копирам, но си заслужава четенето): http://www.voicesofwrestling.com/2016/05/19/a-beginners-guide-to-wwe-business/ Междувременно, George Barrios днес беше говорител на конференцията за Emerging Technology на Needham. Петте основни точки: Link to comment
go go Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 От горната статия: Как в такъв случай могат да твърдят, че рейтингите не са от значение? 10 години правят шоу за деца и бутат John Cena, а в крайна сметка едва 15% (Shop + Venue Merch + Licensing) от целия им приход са от merch продажби и няма и 20% от зрителите им всъщност са на възраст 2-17. Защо това им е приоритетът? Резултатът от тези 10 години e прогонване на мъжете на възраст 18-49 и абсолютен спад в рейтингите, от които им зависят 35% от приходите. Като цяло съжалявам, че видях тези данни, защото единствено се подразних от тях. Не претендирам да съм специалист, но според мен всички тези статистики показват, че посоката на компанията е абсолютно грешна и в разрез с реалността. Link to comment
neshev Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Без да имам пряка връзка с тях, от това, което говорят на пресконференции и публичното пространство, идеите им са следните: 1. Текущите рейтинги нямат влияние върху приходите, защото те все още са на старата сделка. Въпреки падащите рейтинги, те се надяват, че ще успея да подпишат стабилна нова сделка, защото те носят най-много рейтинги на USA Network и рейтингите, като цяло, падат надолу (има изключения, най-голямото са спортовете, които са в подем заради fantasy sports, както и някои сезонни продукции/сериали). Спад ще има, но той надали ще отговаря на темпото, с което рейтингите им падат; 2. Вярват, че скоро влиянието на телевизията ще спадне драстично и ще стане демоде (както стана с радиото, печатните медии и прочие). За това и яко разчитат на социалните медии и, въпреки че в момента този segment не им носи приходи (едва 3%) те се надяват, че скоро ще могат да монетизират този аспект и те ще са подготвени за смяната на тенденциите. 3. Ще успеят да увеличат доходността на другите segment-и, най-вече Network-а. Плановете им са за 3 милион абонати, като сега почва къртовския труд, след като вече ги има почти навсякъде. За тях социалните мрежи ще са двигател на развитието на Network-а. Иначе го има и моментът, че тези данни изглеждат добре на хартия. Гледания и активност в социалните медии винаги се качват и винаги изглеждат представително. Все пак нямат рейтинги или бум в посещаемостта, която да изкарат на преден план. Въпреки това, WWE са доста стабилни финансово и има какво да зачекнат, което говори, че наистина вярват в стратегията си за развитие, която минава неизбежно през социалните медии. WWE Network-ът засега е доста успешен, но тук се вижда как WWE са "all in" в почти всичко, което правят. Почти си елиминираха PPV модела, след като вкараха Network-a, като можеха да си оставят главните PPV-та и да печелят стабилно от тях. Горе-долу е и работата с развитието им към социалните мрежи, въпреки че там се иска доста по-малко капитал и би трябвало да върви успоредно с всичко останало. Застаряващата публика е нормална за всичко, което е имало някакъв пик. Тази на UFC също застарява, а спортът е доста популярен в момента. Просто хората, които са гледали в attitude ерата, когато имаше огромен наплив на зрители, сега остаряват, а младите не са привлечени, с такива темпове, от кеча. Иначе освен това, което си написал за merch/live events и прочие, WWE се представят за детски продукт, защото така изглеждат по-представителни. Нещо като новия Star Wars, който е рекламиран доста здраво към детската аудитория, но по-голямата им част са възрастни, които изпитват носталгия към franchise-а. Горе-долу и с WWE е така. Те са детски продукт, но по-голямата им част са възрастни мъже/жени, които гледат от носталгия. Вероятно и децата харчат повече, от колкото възрастните, особено тези 50+, които почти не присъстват на шоутата им, а вероятно консумацията им се свежда само до гледане на RAW всяка седмица. В момента WWE се представят повече от добре и това се дължи главно на това, че са по-добър бизнес извън кеча. Въпреки това все още се чуди човек защо държат WWE Studios, които всяка година губят пари, но това вече е отделен въпрос. Очаквам следващите няколко години да продължават да са добри, вече като дойде 2018 и трябва да подпишат нова TV сделка, тогава ще дойдат проблемите, ако тя е значително под очакванията им. Link to comment
go go Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Това със социалните медии е голяма заблуда, тъй като огромен процент от гледанията/харесванията им идват от Индия и разни такива западнали страни, от което реално не печелят нищо, защото мангалите няма да си купят Network-a в крайна сметка. Трите точки, които си отделил, звучат хубаво и на теория вдъхват доверие, но на практика фактите са, че все по-малко американци следят кеч, което така и не се адресира от компанията. А в края на деня числеността на аудиторията е най-важното. Конкретно за Network-a бих казал, че до момента не се справят идеално. При наличието на успешен модел в лицето на Netflix, който същевременно не им е конкурент, на WWE им оставаше единствено да взаимстват. На практика не им трябваше да измислят нови формули и после с времето да ги усъвършенстват, а просто да препишат тези от съседния чин - готови и изпитани. И въпреки това за 2 години Network-ът все още изглежда примитивен и незавършен, все едно е правен преди 10 години. Как може да не предлагат елементарни неща като например опцията да си платиш накуп за 3/6/12 месеца на по-изгодна цена, отколкото би излязло, ако подновяваш месец за месец? Супер елементарен начин да стабилизират броя потребители и да избегнат т. нар. churn. Да не говорим за жалкия интерфейс, за насрания player и др. Link to comment
neshev Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 WWE постоянно изтъкват, че по света 159 домакинства имат "афинитет" към WWE (горната таблица). Стратегията им е, че ако успеят да привлекат 2% от тези домакинства, ще успеят да съберат нужните 3-4 милиона абонати за Network-а. Индия определено е цел, с оглед голямото население и това, че там е третата по големина TV сделка, но са се насочили още към Мексико, Канада, Австралия, Германия, Япония и прочие: В момента top 10 страните за Network-а, като абонати, са: Quote 1.United States 2. United Kingdom 3. Australia 4. Canada 5. Chile 6. New Zealand 7. Ukraine 8.Mexico 9. Brazil 10. France USA е основната порция, но WWE няма как да стигнат заветните 3 милиона, защото вече ръстът им в USA започва да боксува. За това и се надяват, че ще компенсират чрез интернационалните абонати. Link to comment
itzo1994 Posted May 20, 2016 Author Share Posted May 20, 2016 SyFy почват излъчването на двучасов RAW, всеки петък. Link to comment
itzo1994 Posted May 27, 2016 Author Share Posted May 27, 2016 Quote Шоутата на Insane Championship Wrestling, федерацията с кечисти като Grado и Drew Galloway, са били гледани от 183,947 души на 13 май и 310,102 души на 20 май по италианската Nuvotari TV. Тези резултати са подобни на TNA, но за американската им публика. (Заб.: Италия има 7 пъти по-малко население от САЩ) Quote Изданието на Impact Wrestling по PopTV от 24 май е отбелязало рекордно високи рейтинги. Предаването е гледано от 359 хил. души, покачване от 48 хил. спрямо миналата седмица. Impact е отбелязал 0.11 рейтинг при 18-49 годишните, слагайки шоуто на 85-то място за вечерта. Link to comment
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.