Jump to content

Автомобилната култура в Булгаристан


Radox

Recommended Posts

Да разнообразим леко темата за Бричка. От няколко месеца нон стоп във ФБ ми излиза реклама на добавка - Юнак, която намалява разхода и подобрява работата на автомобила.

https://www.facebook.com/Diesel-Hero-Дизел-Юнак-by-Dr-Yonco-Mermerski-59935306600/

 

Коментарите са един път! Плацебо ефектът е толкова силен, че може да прочетем как тази добавка ремонтира двигатели, дюзи, намалява двойно разхода на гориво, чипосва ти автомобила и какво ли още не...

 

Специално за @Radox - 

 

Разговора просто е един път! Човека "несе базика" и чака с нетърпение да слеят добавката с гориво на някоя бензиностанция! Зареждаш "гас" директно с добавката и автоматично си чипосваш колата!

 

  • Upvote 1
  • Haha 1
Link to post

Ахахахахахх, не е реално просто! Селянията на Бай ГанЯ просто няма граници. И естествено нямаше как да не подчертаят, че добавката е СПОРТНА! Айде ходете спортувайте с тая изпърдяна Х5ца с уникално осрани фарове на село, майка ви дееба...

  • Like 1

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post

 

Даже и линка на кирливия им сайт е грешен. Написали ми Hero на английски да са интересни, обаче писали и DISEL. Това на къв език е ве?!

  • Haha 3

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post
  • 3 weeks later...

Нека обсъдим една друга интересна черта на българския селяндур-шофьор. Всички в БГ явно са някакви нумеролози/астролози и за тях мистиката на цифрите е особено важна. Задължително ако 20-годишният им коптор е малко по-висок клас, трябва да се бръкнат за номер с еднакви цифри. Ако не е с еднакви, колата просто не върви както трябва. Тъй като поради прекомерен брой селяни тези с 4 еднакви цифри свършиха, сега вече е на мода с 3 еднакви - нищо че не изглежда толкова гъзарски като с 4 еднакви - важното е другите да са наясно, че СИ ДАЛ ПАРИ за този номер. По-скъсаните гъзета пък слагат огледални - напр. 4774 или 3993 - няколко стотачки по-тънко излиза май, но пък поне пак е видно, че СИ ДАЛ ПАРИ за него и все пак поддържаш някакъв имидж.

Edited by Radox
  • Upvote 1
  • Thanks 2

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post

И кво от това? Ти никога ли не си си мечтал да си сложиш, една от ония готини ваденки с името, на маламашката или да си избродираш ника на гащеризона?

  • Upvote 1

 

 

 

Link to post
1 hour ago, wascop said:

И кво от това? Ти никога ли не си си мечтал да си сложиш, една от ония готини ваденки с името, на маламашката или да си избродираш ника на гащеризона?

 

Абе ти не мечтаеше ли да си ебеш путката майчина? Айде пътя, гламчо.

Edited by Radox
  • Haha 1

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post
seekstah

Много ги мразя рейсърите - те са суб-групичка, както металите, рапарите, педалите и лесбийките, рапърите, наркоманите, всезнайковците, "различните", "свестните", чалгарите, купонджиите, гербаджиите, коврите ... Но уви рейсърите се делят и по марки. :D Е и аз си имам вътрешен/газарски номер от кат - 9695, защото чукам само тия наборки. 😎😋

  • Haha 3
  • Confused 1

jlny.gif

Link to post

Споделям с @MJ23 мнение от експерт за любимите му X5-ци!

 

 

Edited by Radox
  • Upvote 1
  • Thanks 1

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post

Абе тоя нищо не разбира! Кво разбира тоя? Ни ли си е то да и сложиш газчицаа, спортен ЕМ пакет, малко тунинг, стикер Your Girl сърчице my car!!!! Тоя нищо не разбира, дебел девственяк!

 

пп - А какво мислиш за всички каращи примерно Audi A3,A5,A7 , които са сложили ЕС ЛАЙН ПАКЕТА и отзад задължително емблемата на S3,S5,S7 ??

Нооо това не може просто да се сравни с любимото ми на BMW E60 като видя отзад M5.. ❤️😍

Edited by MJ23
  • Haha 1
Link to post

Той Е60 ги направи на 2 стотинки ахахаха, виж целия клип.

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post

Ахахахаха нещо епично.

 

 

Просто мнението на Фънки за колите каращи на газ е един път. :D И тоя Филип както очакваше да чуе да и да каже - Само така, трябва си газчица, как набързо си извъртя мнението. :D Тотален респект за Фънки, просто как ги наказа всички каращи на "газчица и метанче". @Radox

Edited by MJ23
  • Upvote 2
  • Thanks 1
Link to post
ShiningWizard

Сега сменям автошколата, защото се оказаха големи измамници. Защо още има такава корупция при взимането и издаването на книжка?

Наскоро бяха спипали един мангал, който почти 30 години е въртял бизнес с издаването на фалшиви книжки.

Edited by ShiningWizard
Link to post
  • 1 month later...

Време е да съживим леко малко темата. Какво мислите за всички хора, които заклеймяват с лека ръка новите коли? Да, говоря за Ганьо, чоплещ семки пред блока всяка вечер, който не е виждал на куп повече от 3 хиляди, когато е продал нивите на баба си, но обижда всички нови коли. Мани ги тия нови Ауди-та, БМВ-та, Мерцедеси, тва е пълно с електроники, ти знаеш ли тва как се чупи? Не правят нови коли, я си ми дай А4 от 1996, Е36 от 1997, къде са истинските коли? Разбира се това не е породено от завист, че ако му умножиш спестяванията х 20 отново трудно ще стигнат да вземе хубава кола на под 5 години. 

Обаче тук идва и разковничето - ГанЯ никога не се е качвал на такава кола, обаче знае от до на коя, кой модел, какво се чупи. Знае кой двигател е несполучлив, на коя скоростната и кутия се скапва, от какво се скапва, на колко хиляди км и защо мислите? Ами най-често има приятел, чиято баба е имала повечко ниви, който е успял да купи трошка на 10 години, която в неговите представи минава за супер нова кола, излизаща от завода направо. Разбира се той я е взел при средна цена 13 хиляди за 11 хиляди от Враца или Горубляне, но после марката е виновна!  Абсурдно е да се мисли, че е взел някоя тотал щета 5 ръка от Италия. Другия вариант е разбира се да има квартален майстор, цял живот ремонтиращ Ауди 80 или Опел Астра, но до болка знаещ проблемите на всички нови автомобили! 

Link to post

Това отново е пълен абсурд в България, съгласен съм с MJ23. Най-важните неща в една нова кола са сигурността на колата за пътуващите в нея, както и останалите участници в движението. Новите коли са светлинни години напред от старите и не говоря само за колани и ейърбег, говоря за спирачки, за системите за стабилност на пътя и т.н. Отделно някой като чуя виж старите коли как не се чупеха като се ударят примерно жигулите или москвичите, деба толкова не проумяха, че това "чупене" е направено нарочно да отнема кинетичната енергия и това "нечупене" е много опасно.

Отделно за ремонтите, чисто нова кола или горе долу нова като си вземе човек по 50-100к реални километра има много по-малко ремонти, но българина си знае, по-старото е по-изогдно, евтини са му ремонтите и така, примерно бях си взел кола на 13500 реални километра когато я продадох на 85000 не съм и сменял нищо освен консумативите, а аз карам като каруцар, разбирам, че не всеки може да си купи по нова кола, аз също не купувам от магазина, но това не значи, че колите не стават, а просто не ми се дават или не мога да си позволя тези коли. Отделно съм чувал и абсурдното, че новите коли не били толкова икономични, старото АГУ какъв разход давал, WHAT, новите коли стигат супер икономични стойности, а с новите автомати са даже по икономични от ръчните.

И за финал хората трябва да разберат, че няма кола нов внос, която да е на 10+ години и да е на 180к километра. НЯМА! Смятайте километрите на колата, като добавите по 30-40к километра на година и за една кола на 10 години по-реалните ѝ километри са 300-400к. Отделно в България имам чувството, че последно време внасят най-големите таралясници, изкупуване по 5 за левче, но кофти.

  • Like 1
Link to post
kabakov

Сега както и почват да забраняват дизелите в нормалните страни, смятайте какво ще стане тука...

ring2.png.538ce23918992338276d662ac0e11f49.png

Link to post
On 1/30/2020 at 8:29 AM, MJ23 said:

Време е да съживим леко малко темата. Какво мислите за всички хора, които заклеймяват с лека ръка новите коли? Да, говоря за Ганьо, чоплещ семки пред блока всяка вечер, който не е виждал на куп повече от 3 хиляди, когато е продал нивите на баба си, но обижда всички нови коли. Мани ги тия нови Ауди-та, БМВ-та, Мерцедеси, тва е пълно с електроники, ти знаеш ли тва как се чупи? Не правят нови коли, я си ми дай А4 от 1996, Е36 от 1997, къде са истинските коли? Разбира се това не е породено от завист, че ако му умножиш спестяванията х 20 отново трудно ще стигнат да вземе хубава кола на под 5 години. 

Обаче тук идва и разковничето - ГанЯ никога не се е качвал на такава кола, обаче знае от до на коя, кой модел, какво се чупи. Знае кой двигател е несполучлив, на коя скоростната и кутия се скапва, от какво се скапва, на колко хиляди км и защо мислите? Ами най-често има приятел, чиято баба е имала повечко ниви, който е успял да купи трошка на 10 години, която в неговите представи минава за супер нова кола, излизаща от завода направо. Разбира се той я е взел при средна цена 13 хиляди за 11 хиляди от Враца или Горубляне, но после марката е виновна!  Абсурдно е да се мисли, че е взел някоя тотал щета 5 ръка от Италия. Другия вариант е разбира се да има квартален майстор, цял живот ремонтиращ Ауди 80 или Опел Астра, но до болка знаещ проблемите на всички нови автомобили! 

 

Нямам какво да добавя, това мнение напълно отразява и обобщава тъжната реалност на псевдоразбирачите в Булгаристанлъ, които още подсмърчат за любимите си Е36-ци и други подобни гробници.

 

On 1/30/2020 at 9:44 AM, hacky said:

Това отново е пълен абсурд в България, съгласен съм с MJ23. Най-важните неща в една нова кола са сигурността на колата за пътуващите в нея, както и останалите участници в движението. Новите коли са светлинни години напред от старите и не говоря само за колани и ейърбег, говоря за спирачки, за системите за стабилност на пътя и т.н. Отделно някой като чуя виж старите коли как не се чупеха като се ударят примерно жигулите или москвичите, деба толкова не проумяха, че това "чупене" е направено нарочно да отнема кинетичната енергия и това "нечупене" е много опасно.

Отделно за ремонтите, чисто нова кола или горе долу нова като си вземе човек по 50-100к реални километра има много по-малко ремонти, но българина си знае, по-старото е по-изогдно, евтини са му ремонтите и така, примерно бях си взел кола на 13500 реални километра когато я продадох на 85000 не съм и сменял нищо освен консумативите, а аз карам като каруцар, разбирам, че не всеки може да си купи по нова кола, аз също не купувам от магазина, но това не значи, че колите не стават, а просто не ми се дават или не мога да си позволя тези коли. Отделно съм чувал и абсурдното, че новите коли не били толкова икономични, старото АГУ какъв разход давал, WHAT, новите коли стигат супер икономични стойности, а с новите автомати са даже по икономични от ръчните.

И за финал хората трябва да разберат, че няма кола нов внос, която да е на 10+ години и да е на 180к километра. НЯМА! Смятайте километрите на колата, като добавите по 30-40к километра на година и за една кола на 10 години по-реалните ѝ километри са 300-400к. Отделно в България имам чувството, че последно време внасят най-големите таралясници, изкупуване по 5 за левче, но кофти.

 

Хаско, време е да излезеш от филма и от виртуалната реалност леко и да слезеш на земята. Естествено, че новите коли са по-сигурни и имат по-полезни екстри, все пак са резултат от още няколко години технологично развитие спрямо старите. Но прекалената електроника наистина е проблем. Наистина се прецаква много повече, постоянно дава необясними и дразнещи грешки и освен това - тия тачскрийни вече си ебаха путката майчина. Докато караш не можеш да напипаш познати копчета, а трябва да гледаш в екрана къде пипаш, което е много опасно. Плюс това целите стават в ГОВНА от пръстовите отпечатъци. Толкова по въпроса за малоумните сензорни екрани. Да се върнем на другия проблем - електронните сензори, с които са пълни по-новите коли. Освен че дават често излишни грешки, ремонтът им като цяло може да се прави само в официален сервиз, което излиза ДОСТА солено. Първенец тук са новите модели на BMW. Разбира се не говоря за коли на по 1-2 години, но поостареят ли малко започват коледните елхи по таблото. Иначе естествено, че е пълна простотия, че новите не били по-икономични от старите - новите двигатели са в пъти по-ефективни и харчат доста по-малко. Същото важи и за автоматичните кутии, които Бай Ганю продължава да разправя, че "харчели яко". Колкото до въпроса за километрите - ай стига от разбирачи, че всички километри били фалшиви - много ясно, че сигурно към 80% от трошките в Булгаристанлъ са със солидно превъртени километражи, но понякога изпадат и реални и то си личи - най-вече по това колко е запазен интериорът. Например братчеда си взе Golf IV 2000 година, който беше на 174,000, направиха му компютърна диагностика и се оказа, че са истински, имаше 7-8 километра отклонение само от реалните, което вероятно е заради радиусите на гумите. Аз пък си взех кола на 12 години в Германия, която беше на 117,000, така че си избийте от главите че нямало коли на повече години на малко километри. Това пак ми прилича на вродената българска комплексарщина/завист, където Ганю не може да повярва как някой може пък да уцели по-запазена стара кола ;)

  • Upvote 1

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post
17 hours ago, Radox said:

 

Нямам какво да добавя, това мнение напълно отразява и обобщава тъжната реалност на псевдоразбирачите в Булгаристанлъ, които още подсмърчат за любимите си Е36-ци и други подобни гробници.

 

 

Хаско, време е да излезеш от филма и от виртуалната реалност леко и да слезеш на земята. Естествено, че новите коли са по-сигурни и имат по-полезни екстри, все пак са резултат от още няколко години технологично развитие спрямо старите. Но прекалената електроника наистина е проблем. Наистина се прецаква много повече, постоянно дава необясними и дразнещи грешки и освен това - тия тачскрийни вече си ебаха путката майчина. Докато караш не можеш да напипаш познати копчета, а трябва да гледаш в екрана къде пипаш, което е много опасно. Плюс това целите стават в ГОВНА от пръстовите отпечатъци. Толкова по въпроса за малоумните сензорни екрани. Да се върнем на другия проблем - електронните сензори, с които са пълни по-новите коли. Освен че дават често излишни грешки, ремонтът им като цяло може да се прави само в официален сервиз, което излиза ДОСТА солено. Първенец тук са новите модели на BMW. Разбира се не говоря за коли на по 1-2 години, но поостареят ли малко започват коледните елхи по таблото. Иначе естествено, че е пълна простотия, че новите не били по-икономични от старите - новите двигатели са в пъти по-ефективни и харчат доста по-малко. Същото важи и за автоматичните кутии, които Бай Ганю продължава да разправя, че "харчели яко". Колкото до въпроса за километрите - ай стига от разбирачи, че всички километри били фалшиви - много ясно, че сигурно към 80% от трошките в Булгаристанлъ са със солидно превъртени километражи, но понякога изпадат и реални и то си личи - най-вече по това колко е запазен интериорът. Например братчеда си взе Golf IV 2000 година, който беше на 174,000, направиха му компютърна диагностика и се оказа, че са истински, имаше 7-8 километра отклонение само от реалните, което вероятно е заради радиусите на гумите. Аз пък си взех кола на 12 години в Германия, която беше на 117,000, така че си избийте от главите че нямало коли на повече години на малко километри. Това пак ми прилича на вродената българска комплексарщина/завист, където Ганю не може да повярва как някой може пък да уцели по-запазена стара кола ;)

Ти уж си баровец в Германия, а купуваш кола на 12 години. :D В Германия не въртят километражите ли, доообре. :) 

Коя година си го е взел този Голф твоя брачед? 2019 сме, кола на 19 години на 174к и да е дошла нов внос през някой автоджамбаз? аре успех, или е било татал щета и тука е играло яко кит. ;) Май не познаваш как работят джамбазите по нашите ширини. Това за дигностиката нищо не значи, хакерите са много добри ;) като ти презапиши флаша навсякъде успех да заредиш някакви реални данни за автомобила, може понякога да се придобие представа като отидеш до представителството за съответната марка и си платиш да ти изкарат инфо за колата кога и как е обслужвана при тях и видиш последното и обслужване там на колко километра е било. Айде да изказах се и аз малко не както трябва, чак да няма, не е така, но е малък процент от истински ниските километри.  

Иначе автокъщите за втора употреба ако смятат да вземат повече пари за колата претапицират седалки, волани, сменят даже гумичките на педалите да изглеждат, че не са изтъркани.

 

 

Преди 8-9 години масово колите от годината 2000-2002 бяха на по 180-200к километра по обявите в България.

През 2020 година същата година коли продължават да са на тези километри. Magic!

Edited by hacky
Link to post
PUNK_THE_BEST

Днес случайно се натъкнах на този култаж,който е доста тематичен и реших да го споделя.

😆

Link to post

http://www.pleven.utre.bg/2020/02/13/550864-oshte_edna_tezhka_katastrofa_kray_pleven_ima_postradali_snim?fbclid=IwAR3q4AOlFn-reNkYUlRtFSfdRRF3_Q3JtVc7o6_yegMgHBjigQpfBAoBwd4

 

Поредния потенциален убиец на пътя. Мамка им вече на подобни, толкова ли не знаят кога да спрат? Единия ми дядо още като стана на 65 просто прецени че вече не е за него и си продаде колата, не си поднови книжката и т.н. Всеки псува младите, ама подобни не са по - малко опасни, дори напротив. Да се въведе след навършване на пенсионна възраст (по възможност и по - рано) да се проверяват на 1-2 години уменията им и който не става - връщане на книжката до живот.

  • Upvote 1
Link to post
On 2/3/2020 at 3:18 PM, hacky said:

Ти уж си баровец в Германия, а купуваш кола на 12 години. :D

 

Баровец значи да взема някой нов Mercedes с AMG пакет за 200 бона ли? Това е основният проблем в Булгаристанлъ - че за успешен човек се мисли този, който кара скъпа кола. Мога да си позволя подобен Mercedes, но понеже не съм умствено изостанал, предпочитам да си вложа парите в нещо по-смислено от пластмасов мергел. Взех кола на 12 години, защото Citroen C6 с бежова тапицерия какъвто от години исках, е изключителна рядкост и по-нов от това почти не може да се намери. Колата е в перфектно състояние, има уникален дизайн и ми излезе към 15 пъти по-евтина от "баровските" ти коли. Ще пукна преди да дам 60-70 хиляди евро за обезценяващ се пластмасов боклук 2019 година.

  • Upvote 2
  • Haha 1
  • Wank 1

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post

Че аз съм съгласен с теб, че е безмислено да се купува нова кола от гъзарските марки.

Аз не съм фен на баровските коли, а напротив. Бъркаш се нещо, а и преди сме говорили с теб за това.

Edited by hacky
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...