Jump to content

Автомобилната култура в Булгаристан


Radox

Recommended Posts

Suffer-H

@gboy Е да ама, само с каране от точка А до точка Б, ни моеш да ибеш елитни кифли... трябва кожен салон, лята джанта, тубата у багажника да дъни чалгията, амфет в жабката и ароматизатор борче, да убива миризмата на газ идваща отзад... абе не ги разбираш нещата.

Edited by Suffer-H
  • Upvote 2
  • Haha 5

Ф.Н.Н.В.Ф.З.В.В.П.Н.Б.Р.С.

Link to post

Само ще ти кажа, че толкова не ги разбирам нещата, че дълги години се чудих какви са тия летНи джанти и само лЕте ли се кара с тях или може и през зиме :rofl:.  После разбрах, че е "лети" джанти, ама и до ден днешен не знам какво е. 

 

Винаги съм карал някакви обикновени коли, които са ми били и по джоба в интерес на истина. Никога не съм разбирал идеята да карам кола, да имам телефон, да мъкна скъпи дрехи или каквото и да е друго, което очевидно не ми отговаря на приходите, и да мизерствам, само и само да съм гъзар, белким впечатля някоя шафрантия. Имам познати, дето теглиха кредити, за да карат БМВ - абсолютно непонятно за мене. Както и е супер смешно, като се разхождаш из панелните блокове тука, и гледаш отпред някакви стари лачени таратайки, дето се лъскат всеки ден до падане на боята. Може ли да ти струва колата половината от апартамента :huh:, баси. И естествено с нея отиваш до кафето отсреща, което е точно на 5 минути ходене пеша, а после следва гордо потропване на ключовете, чиито ключодържател си взел от алиекспрес и е с марката на колата ти.  :unsure: 

 

Имало е години, когато не ми мърдаше гз от шибания автомОбил, ама то беше щото ми се налагаше, а не за друго. Иначе в момента си стигам до работа с метро и с пушка в тила няма да тръгна по задръстванията из цяла София. Ако от общината спрат да харчат пари за всякакви глупости и вземат, та направят нормални велоалеи, си взимам велосипед на секундата. А ако Ганьо караше нормално, отдавна да съм се метнал на мотопедче. Само дето тука шофьорите са такива, че това, да караш нещо на две гуми, си е екстремно приключение отвсякъде. Не виждам какъв може да му е кефа на някой, че се е затворил в 20 годишна таратайка, набичил музиката, и стои неподвижно в задръстването. Никога няма да я разбера тая гъзария. 

 

P.S. А за елитните кифли е друга тема, ама не е много по-далечна от тая. За там колко истории имам :D Може да пусне някой една тема за ебателната култура на българина. 

Edited by gboy
  • Upvote 5

 

Link to post
StoneColdFaN
1 hour ago, gboy said:

Може да пусне някой една тема за ебателната култура на българина. 

 

'Ми то ти си човека. :D

Link to post
1 hour ago, gboy said:

Не виждам какъв може да му е кефа на някой, че се е затворил в 20 годишна таратайка, набичил музиката, и стои неподвижно в задръстването. 

 

Аз като цяло не виждам кефа да слушаш силно музика, докато караш. Дори със стандартни колони си слушам на 7-8/30.  Камо ли някакви каси, JBL, пък Pioneer и какво ли още не. Освен че обичам докато шофирам  да слушам работата на двигателя и автомобила като цяло, носиш и отговорност за движението по пътищата, трябва да си концентриран в карането си, а не в слушането на музика.

  • Upvote 3
Link to post
hacky
5 hours ago, MJ23 said:

 

Аз като цяло не виждам кефа да слушаш силно музика, докато караш. Дори със стандартни колони си слушам на 7-8/30.  Камо ли някакви каси, JBL, пък Pioneer и какво ли още не. Освен че обичам докато шофирам  да слушам работата на двигателя и автомобила като цяло, носиш и отговорност за движението по пътищата, трябва да си концентриран в карането си, а не в слушането на музика.

Деба, MJ това ти ли си, така няма да впечатлиш плевенските каки. :D

  • Haha 2
Link to post
kabakov

Както някой по-горе каза, основният смисъл да имаш кола е да те закара от точка А до точка Б. Всичко останало си е излишна гъзария и опит да се направиш на такъв какъвто не си, за да впечатлиш някоя шаврантия, която я е минал вече целия квартал, че даже и части от съседните.

  • Upvote 2

ring2.png.538ce23918992338276d662ac0e11f49.png

Link to post
YoTheReal
2 hours ago, hacky said:

Деба, MJ това ти ли си, така няма да впечатлиш плевенските каки. :D

За няколко години се убедихме, че това не е таргет аудиторията на BWC Потребител на годината за 2016 година. :rolleyes:

Присъединявам се към хората от точка А до точка Б. Изкарах преди месец книжка поради общо взето две причини: с брат ми си поделихме лизинга на нова кола и се оказах заклещен да не мога да пътувам извън София, ако не намеря шофьор. Също така изкарах книжка само за автоматик, защото и двете коли у нас са автоматик и въобще не открих причина да се занимавам с ръчки и глупости. Тук съм с пет ръце за @Radox - изтъкването, че там била истината е пълен ташак, ненужна и неудобна отживелица ми се струва. Това доведе до любимия ми въпрос: е ако се налага да караш ръчка кво правим? - каквото и досега.

Това, което повече не разбирам, са жените, които толкова се кефят на готини коли. Сега, ако излизаш с някакъв чичо с бая пари, който освен кола може да ти плаща и сметките и т.н., добре, що-годе разбираемо, това е нивото. Но другите, които са по-често срещани, които нямат някакви особени финанси и каквото го имат го хвърлят за тунинг батко, или пък за бензин, защото BMW-то им харчи 15/100 - еми човек, това не го разбирам по никакъв начин.

Дори да приемем, че колата наистина е хубава, а не да е от преди 11 септември, хубаво, вози те, и после кво - слизате и пиете по водичка с 3в1 в кварталния Еврофутбол? Просто не разбирам колата сама по себе си какъв плюс е.

Edited by YoTheReal
  • Upvote 3
  • Haha 1
Link to post

Днес се замислих за друго нещо, което ме дразни - Всички каращи в лявата лента с 20-30. Това ми е "любимо" просто - ще завива наляво след 2 км, но си държи стабилно лявата лента и кара с 20-30. Просто за такива идиоти спасение няма.

 

Още нещо, което много ме дразни е когато на някоя голяма верига магазини - Кауфланд, Била и т.н. паркинга е празен, но г-н Тарикат ще спре бричката си точно пред магазина фронтално. Все пак, ако измине 10 метра пеша може да се сецне нещо, да окуцее.. А и нали е г-н Тарикат с АЛдито А4 на 12-13 години (Не най - старите, а тия по за 7-8 хиляди, където се имат за безсмъртни като ги карат.) Трябва всички да видим, че ратайството се отплаща! А вече може да минем и свръхтежка категория - Радокс спомена за Панамера, а какво да кажем за Кайен? Какво да кажем за всички "мутри" каращи Кайен, Х5 или ML на 15+ години, които в момента вървят в най-добрия случай по 5-6 хиляди, а един основен ремонт им е двойно над тази цена. Та и тях много ги обичам, като почнат да се имат за вървежни, без да осъзнават, че сме 2019, а не 2002. :D 

  • Upvote 1
Link to post
BAITO6O
2 hours ago, MJ23 said:

държи стабилно лявата лента и кара с 20-30

 

Решението при тия е лесно. Буквално му се навираш в задницата и ако не се усети почваш му мигаш и светкаш.

 

Така преди седмици един Пазарджишки пИдал с Ауди А3 беше на Тракия и караше лявата лента. По-едно време го настигаме и тоя не мърда.

Чакаш се усети нема. Почна се едно много кратно навиране в задницата му нема пак местене в дясната. А прес това време 2-3 го минаха от дясната. Пак навиране малко показване и повече в лявото му огледало. Никва реакция тоя си държеше лявата лента и това е. А караше с 80 сигурно. По едно време се усети и се изравнихме и бяха исипани върху него една доза любезности. Все пак тоя пИдал от Пазарджик явно не знаеше едно от неписаните правила на пътя, че кога види регистрация СО ( не е моята, при мен е СВ) + колата на народа тря се отмести възможно най-бързо.

  • Upvote 1
Link to post
hacky
5 hours ago, MJ23 said:

Днес се замислих за друго нещо, което ме дразни - Всички каращи в лявата лента с 20-30. Това ми е "любимо" просто - ще завива наляво след 2 км, но си държи стабилно лявата лента и кара с 20-30. Просто за такива идиоти спасение няма.

Нещо подобно, което винаги ме кара да псувам, ако има следния път:

Untitled.thumb.png.235b0fbee912e64481f1bf163db02a63.png

И кола А ще ходи на ляво, но светофара на ляво е червено, а само напред е зелено, то кола А се пуска по интерция с 10 км/ч много много много преди разклонението за ляво, независимо, че зад нея със сигурност има коли за напред, защото това е шибан натоварен булевард. Деба педерасите.

  • Sad 1
Link to post
Radox

Да добавя нещо по темата за автоматичните скорости кутии. Те са измислени, за да му бъде на шофьора ПО-ЛЕСНО, а не ПО-ТРУДНО. Защо според вас всички автомобили от най-висок клас се предлагат само с автоматични кутии? Може би защото тези, които купуват тези коли, са по-тъпи от българския тарикат? ;)

 

Основните клишета, които се повтарят от около 1990 насам за автоматиците в Булгаристан, са:

 

- "Туй ако ти са счупи чуйек, няма кой да ти го опрай" - пълна простотия - първо, аз доста рядко съм чувал автоматична скоростна кутия изобщо да се счупи, най-вече защото и да искаш, не можеш да я ръчкаш като селтак както правиш с ръчката, а и освен това ги правят доста здрави и второ дори в БГ вече има много сервизи, които предлагат ремонти на такива кутии, даже има и специализирани сервизи само за АСК.

 

- "Тез автоматици много харчат, чуек" - поредната тотална селяния, която е застинала в началото на 90-те. Да, старите автоматични кутии наистина харчат повечко, защото са с малко предавки и са несъвършени, но разликата с ръчна за същия мотор е минимална, около 1 на 100 макс. Давам личен пример - колата ми в България е Passat 1993 година с автоматични скорости - наистина се сменят леко дървено и има само 4 предавки, което води до доста високи обороти и стабилен шум от двигателя, но се свиква. Пасата харчи около 7,5 извънградско и 12 в града, което е поносимо за кола на 26 години. В Германия имам Citroen C6 със 6-скоростен автоматик и макар че мотора е V6, не се чува почти нищо и рядко минава 2000 оборота. Колата се движи уникално плавно и въпреки че двигателят е с литър по-голям от Пасата, харчи 6 извънградско и 9 в града. Това е изключително приемливо и няма място за сравнение с ръчни скорости.

 

- "С автоматицити ни можиш да изприварваш" - е това вече съм убеден, че някой пълен дебил го е изобретил - дори 26-годишния ми Пасат има функцията KICKDOWN, която означава, че ако рязко натиснеш педала на газта до долу, колата сама връща 1 предавка назад и се ускорява като изтребител - изключително полезно за спешни изпреварвания.

 

- "Друго сий да можиш да са изрежеш кат на ръчната какт си трая" - е тука вече нямам аргументи, с автоматика наистна е трудно да се правиш на пълен селяндур.

 

В заключение - основното предимство на автоматика обаче е това, че не трябва да помпаш съединителя като аутист докато висиш в огромни задръстванея. Без ташак, докато бях в Берлин с култовия ръчен Нисан Примера и стоях абсолютно всеки ден в 1-часови задръствания в които тръгваш и спираш през 10 секунди, наистина ме боляха ставите на левия крак понякога!

Edited by Radox
  • Upvote 4
  • Like 1

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post
41 minutes ago, Radox said:

Да добавя нещо по темата за автоматичните скорости кутии. Те са измислени, за да му бъде на шофьора ПО-ЛЕСНО, а не ПО-ТРУДНО. Защо според вас всички автомобили от най-висок клас се предлагат само с автоматични кутии? Може би защото тези, които купуват тези коли, са по-тъпи от българския тарикат? ;)

 

Основните клишета, които се повтарят от около 1990 насам за автоматиците в Булгаристан, са:

 

- "Туй ако ти са счупи чуйек, няма кой да ти го опрай" - пълна простотия - първо, аз доста рядко съм чувал автоматична скоростна кутия изобщо да се счупи, най-вече защото и да искаш, не можеш да я ръчкаш като селтак както правиш с ръчката, а и освен това ги правят доста здрави и второ дори в БГ вече има много сервизи, които предлагат ремонти на такива кутии, даже има и специализирани сервизи само за АСК.

 

- "Тез автоматици много харчат, чуек" - поредната тотална селяния, която е застинала в началото на 90-те. Да, старите автоматични кутии наистина харчат повечко, защото са с малко предавки и са несъвършени, но разликата с ръчна за същия мотор е минимална, около 1 на 100 макс. Давам личен пример - колата ми в България е Passat 1993 година с автоматични скорости - наистина се сменят леко дървено и има само 4 предавки, което води до доста високи обороти и стабилен шум от двигателя, но се свиква. Пасата харчи около 7,5 извънградско и 12 в града, което е поносимо за кола на 26 години. В Германия имам Citroen C6 със 6-скоростен автоматик и макар че мотора е V6, не се чува почти нищо и рядко минава 2000 оборота. Колата се движи уникално плавно и въпреки че двигателят е с литър по-голям от Пасата, харчи 6 извънградско и 9 в града. Това е изключително приемливо и няма място за сравнение с ръчни скорости.

 

- "С автоматицити ни можиш да изприварваш" - е това вече съм убеден, че някой пълен дебил го е изобретил - дори 26-годишния ми Пасат има функцията KICKDOWN, която означава, че ако рязко натиснеш педала на газта до долу, колата сама връща 1 предавка назад и се ускорява като изтребител - изключително полезно за спешни изпреварвания.

 

- "Друго сий да можиш да са изрежеш кат на ръчната какт си трая" - е тука вече нямам аргументи, с автоматика наистна е трудно да се правиш на пълен селяндур.

 

В заключение - основното предимство на автоматика обаче е това, че не трябва да помпаш съединителя като аутист докато висиш в огромни задръстванея. Без ташак, докато бях в Берлин с култовия ръчен Нисан Примера и стоях абсолютно всеки ден в 1-часови задръствания в които тръгваш и спираш през 10 секунди, наистина ме боляха ставите на левия крак понякога!

Представил си хората, които предпочитат ръчна скоростна кутия като идиоти, което не прави тезата ти по-валидна. За висене в stop-go трафик в голям град, автоматика наистина е по-удобен за ежедневно градско шофиране за повечето хора. Но недостатъците на повечето автоматици с torque converter, какъвто е на твоят пасат, са значителен процент загуба на мощност, мудно превключване на скоростите(това което споменаваш - колата седи във високи обороти, а не ускорява пропорционално). Разликата при рязко подаване на газ при изпреварване си я има, скоростната кутия има kickdown, но когато върне предавка си седи във високи и докато се предаде мощността към колелата си има забавяне. В този аспект ръчната скоростна кутия превъзхожда повечето автоматици, понеже движението се предава директно от съединителя. При по-съвременните, които ползват двоен съединител, а не torque converter тези проблеми са решени. Смяната на предавките става възможно най-бързо, понеже този тип трансмисии са роботизирани механични кутии. Разбира се има и недостатъци при автоматиците с двоен съединител, тяхната поддръжката е наистина значително по-скъпа, за разлика от тези с torque converter които искат най-често само смяна на масло на определени километри. Механичната кутия е по-евтина за поддръжка и ако не ти е толкова досадно да натискаш съединителя си има своите плюсове. Автомобилните ентусиасти предпочитат ръчната кутия, понеже доставя удоволствие от шофирането и ти дава по-пълен контрол над автомобила. В обобщение не мисля, че има правилен или по-добър избор. Всичко зависи от апликацията на автомобила и бюджета и предпочитанията на собственика му.

За разхода с обикновен автоматик си е ясно, че е по-висок. Може лесно да се направи справка за всеки автомобил в сайт като auto-data.net колко е среден разход с ръчна кутия и колко е с автоматична.

Edited by d0baTa
  • Upvote 4

Яко е да си от BWC!

Link to post
hacky
9 hours ago, Radox said:

 

- "Туй ако ти са счупи чуйек, няма кой да ти го опрай" - пълна простотия - първо, аз доста рядко съм чувал автоматична скоростна кутия изобщо да се счупи, най-вече защото и да искаш, не можеш да я ръчкаш като селтак както правиш с ръчката, а и освен това ги правят доста здрави и второ дори в БГ вече има много сервизи, които предлагат ремонти на такива кутии, даже има и специализирани сервизи само за АСК.

Тук си много прав, но в БГ като масово се карат 20 годишни коли, тези автоматици могат лесно да се развалят, на един колега му взеха 4 хиляди за поправка на автоматична скоростна кутия. :(

Но иначе и аз съм фен на автоматиците, въпреки, че съм с ръчна скоростна кутия в момента.

Link to post
Radox
9 hours ago, d0baTa said:

Представил си хората, които предпочитат ръчна скоростна кутия като идиоти

 

Нещо май не си чел внимателно ;) Представил съм като идиоти само селяните, които твърдят че автоматичните скорости не струват, без дори да са се качвали на такава кола. И никъде не съм казал, че ръчните не стават за нищо, и те са подходящи за дадени цели и ситуации, но просто не виждам лично за мен нито едно тяхно предимство пред модерен автоматик. Достатъчно съм карал ръчки, не искам повече да "усещам двигателя", искам просто колата да ми върши работа и да я карам с лекота.

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post
Metzgermeister

Чета тази тема и осъзнавам какъв хипстър съм. И преди съм споменавал, че желаната кола на този етап за мен е запазена Лада 2105 или 2107 с пет предавки, защото не съм изпитвал по-голямо удоволствие от това да карам соц-кола, но в момента карам най-често едната от двете коли на баща ми, а именно дизелов Форд Мондео Джия комби от 2001-а и съм изминал стотици километри с нея безаварийно из цялата страна. Не мога да кажа, че ми носи същото удоволствие, а и не е и като да не е киснала по сервизи, но като цяло не се разваля непрекъснато, върви и ускорява добре, стабилна е по завои, на магистралата държи спокойно 140-150 и вози приятно, та за мен това е напълно съвременен автомобил чисто като концепция. Естествено, не е чак като чисто нов автомобил, понеже си личи, че е ползвана малко или много, а и ако го наритам повече, на таблото светва един реотан и колата изгасва (което при изпреварване на магистрала е малко кофти, но иначе при плавно каране даже забравяш, че го има този проблем), но за мен ако една кола е правена след 2000 г., не мога да я приема за стара или поне не и за демоде и не правя особена разлика като визия и оборудване между сегашните модели и тези от 2000 г. (докато например колите от 2000 г. изглеждат като космически кораби в сравнение с тези от 1980 г.), което вероятно не ми прави чест и сега чакам MJ23 да ме нарече "филмиран гяур" :D 

 

Относно автоматиците - който иска, да кара, на мен лично ми е скучно. Преди 2 години ходих с Пежото 407 на кака си до София, което е автоматик и усещането е някак странно и мързеливо. Хубаво е обаче човек да изкара курсовете на ръчка за всеки случай, дори да има пристрастия към автоматиците. 

 

Относно мигачите - абсолютно съм за използването им дори за най-малкото (в действителност навика го развих от една стара игра с автобуси, където ти взимаха точки при престрояване без мигач и даваха бонус за престрояване с мигач :D), даже баща ми ми вика все на кого го пускам тоя мигач, като тръгвам от нашата малка уличка, без да има никой. Ама мигачите са сложени с причина и са за това - да се използват.

Edited by Metzgermeister
  • Upvote 2
  • Thanks 1

 

 

Link to post
Radox

Специален клип за @MJ23, знам че ще го оцени. Бричката дава ценни съвети кои мотори на Кайена са подходящи за газова. 🤣

 

 

  • Like 1
  • Haha 2

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post

Еее как няма! Не си е работа, ако не вземеш от първите Кайени 6-7 ръка от Катания,Италия на 600+ хиляди реални км , да не му сложиш газ. И когато се счупи след 1 месец да псуваш на маса - "Абе мани ги тия Поршета, взех го на  120 хиляди км и се счупи веднага".

 

За автоматиците.. Аз съм категорично за и едва ли някога отново ще карам кола с ръчни скорости. В началото бях много против, дори си спомням човека, от който си взех първата кола автоматик как ме помоли да свикна с педалите из града, преди да се пусна Габрово - Плевен, да не ме гледа по новините. :D Разбира се още при първите 3 спирания щях да си разбия носа във волана от рязкото натискане на спирачката. След 5-10 км проблеми нямаше и така вече 2 години и половина, в които един единствен път ми се наложи да карам кола с ръчни и щях да се претрепя. Просто съм отвикнал и забравил.

А за автоматика сега се сетих, преди няколко месеца питах предния собственик - Сменял ли си  някога маслото на скоростната кутия? Отговори ми - Не. И се замислих кола на 180 хиляди км, ако не е сменяно.. никога няма да ги сменя така плавно и безпроблемно. Та разрових се в книжката с обслужвания и видях на 120 000 сменено точно то в Ауди Белгия. Хубаво е да се сменя на 60 хиляди км, но сега се почва филма - дали с машина да се смени или от човек. Уж с машина се изпомпва цялото старо и се подменя изцяло с ново, после пък чета как било лошо... Оправия няма! И така си карам вече 70+ хиляди км, но скоро е време да се реша преди да стане фатално.

 

Link to post
Radox

На Ситроена изрично си пише в книжката, че маслото на скоростната кутия е "до живот" и не се сменя никога, ама ми се струва абсурдно това. Колата иначе е на 120 хиляди и засега скоростите работят безпроблемно, но не знам докога.

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post
hacky


На повечето коли така ги водят, че не се сменя, даже много нямат пробка за източване на маслото за скоростната кутия. Също смятам, че е абсурдно, както и много други хора и все пак го сменят повечето. Аз смятам, че с машина става по-хубаво, те вече повечето сервизи имат помпа за източване на маслото. Даже тези, които имат само 1 пропка, която е за наливане те задължително само с помпичка за източване става.

  • Upvote 1
Link to post
retwerts

Аз не разбирам особено от автомобили и не изпитвам "удоволствие" да карам. Карам просто защото се налага. Предпочитам автоматик и никога не бих си купил ръчка. В повечето време карам автоматик, но от време на време ми се налага да карам и ръчка. Когато това стане направо ми се отщява. Сега е отпускарски сезон и трафика в Сф е малко по-лек, но като дойде есента по някои булеварди в определени часове става ад. Мен след това ми иде да си отрежа левия крак от постоянно държане на полусъединител, спиране, включване - защо да си правя шофирането по-трудно, след като хората са измислили автоматиците. Не го разбирам.

 

Иначе не знам дали е коментира друг феномен, който много често се наблюдава в София най-вече - огромният контраст между автомобилите по пътищата. Сигурно България е една от малкото държави, където може да видиш наредени коли за по няколко стотин хиляди - последен модел и до нея трошка на 20 години за 3к. Разговарял съм с чужденци-гости тук в София, включително от Германия и това винаги ги е озадачавало.

  • Upvote 1
Link to post
  • 2 weeks later...
OverTheLimit

Не мога да разбера хората, които живеят на не повече от 10-15 минути пеша от работа, но всеки ден отиват с колата на работа, вместо да отидат пеша или с колело. Безсмислено ми изглежда да си купиш кола без да имаш нужда от нея в ежедневието си. Много обичам да карам колело, когато имам свободно време. Минавам често по 120-140 км на ден, но ако обикалям така с кола няма да има никакъв смисъл. Точно това го забелязвам в 18-20 годишните. По цял ден обикаля из града с колата, просто за да се вози, да върти гуми, без да му трябва колата да свърши някаква работа с нея. И е много важно да снимаш клип как шофираш и слушаш музика и след това да го публикуваш в My Story във FB, това ми е любимото 😁    

  • Upvote 5
  • Thanks 1
Link to post
1 hour ago, OverTheLimit said:

Не мога да разбера хората, които живеят на не повече от 10-15 минути пеша от работа, но всеки ден отиват с колата на работа, вместо да отидат пеша или с колело. Безсмислено ми изглежда да си купиш кола без да имаш нужда от нея в ежедневието си. Много обичам да карам колело, когато имам свободно време. Минавам често по 120-140 км на ден, но ако обикалям така с кола няма да има никакъв смисъл. Точно това го забелязвам в 18-20 годишните. По цял ден обикаля из града с колата, просто за да се вози, да върти гуми, без да му трябва колата да свърши някаква работа с нея. И е много важно да снимаш клип как шофираш и слушаш музика и след това да го публикуваш в My Story във FB, това ми е любимото 😁    

Абе не е баш така. Принципно си прав, аз имам 25 минути пеша до работа, ама юли, август и декември , януари и февруари си ходя с колата, защото лятото докато ида съм плувнал в пот, а зимата ставам снежен човек. Айде зимата не е толкова проблем, стига да няма сняг, тогава само за да си почистя колата и да я извадя от преспите ми отнема 10 минути, ама лятото няма как, трябва си колата с климатика. 

  • Upvote 1
Link to post
48 minutes ago, soccerav said:

Абе не е баш така. Принципно си прав, аз имам 25 минути пеша до работа, ама юли, август и декември , януари и февруари си ходя с колата, защото лятото докато ида съм плувнал в пот, а зимата ставам снежен човек. Айде зимата не е толкова проблем, стига да няма сняг, тогава само за да си почистя колата и да я извадя от преспите ми отнема 10 минути, ама лятото няма как, трябва си колата с климатика. 


Колата е по-важно да има климатик, отколкото спирачки! 

  • Upvote 3
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...