Jump to content

Автомобилната култура в Булгаристан


Radox

Recommended Posts

Radox

Мисля, че такава тема досега у форума не е имало. Идеята ми е да дискутираме защо булгаристанеца е вманиачен по СПОРТНИТЕ КОЛИ, които не са за неговия джоб и пътища. Като за начало да изразя тоталното си втрещение от това колко некадърен на тема коли е българинът. Да, клиширано е, всеизвестно е, но е вярно. Ето например до оня ден си бях в БГ за седмица и си припомних в какво състояние е т.нар. "автомобилен парк" у нас. Карат се предимно големи коли, но МНОГО СТАРИ. Почти никой в БГ не го ебе как му изглежда колата - ръжда, счупени лайсни, различни джанти... Да не говорим, че услугата "измиване на автомобила" все още не е особено позната у нас и особено през по-дъждовните сезони светлите коли приличат на кочина... Другото забавно нещо е как хора като плешивия лигавещ се пичага от БРИЧКА.КОМ минават за ултра експерти по коли. Ето например одеве гледах 3-4 от неговите клипове и всяка втора дума му е за газови уредби и неоригинални части, че да спестим някой лев. Не отричам, че понякога е забавен, но той говори доста тъпотии и доста спомага за затвърждаването на мнението на българина, че си голям тарикат, като се циганиш с газови уредби и разни боклуци и си хванал господ за шлифера, като си спестил 60 лева. И стигаме до най-големия проблем, който всъщност беше причината да пусна темата - тоталната МАНИЯ по ултра спортни коли на българопитеците. Е кажете ми сега, защо всеки втори клип на хора като Бричкаджията са за AMG-та и M-серии? За какво са ви тези коли по разбитите кални пътища в България бе, хора??? Тези коли не могат да се използват по предназначение там и са напълно безсмислени. Отделно на ръка счупи ли се нещо по тия 4-5 литрови двигатели, жална ви майка. Но най-големия връх на селянията е като си купи някой стара S или E класа 400 или 500 и й смени надписите отзад на AMG! Просто няма такава селяния, повръща ми се. Кой се надява да впечатли с тоя малоумен надпис? Или като вземе някой да ми говори как скоро мислел на 15-годишната си E-класа скоро да купува AMG-пакет! Какво ще пакетирате с тия неща, които струват повече, отколкото сте дали за трошката, не ми е ясно. Най-важната инвестиция/придобивка в живота на един човек е собственото жилище. У нас обаче все още почти никой не го осъзнава и е пълно с 25-годишни пишлемета, които живеят в панелката на мама, но са си купили BMW тройка, естествено M-серия или E-класа с аемге ПАКЕТА, чуек! Докато показването на бричката пред приятелчетата в кафето е по-важна от собственото жилище, манталитетът и положението в страната няма да се подобрят. От там се почва.

  • Upvote 6
  • Thanks 3
  • Haha 2

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post
Radox

Забравих да спомена другия мега селски автомобил, който е издигнат на пиедестал от българопитеците - ПОРШЕ ПАНАМЕРА! Е по-абсурдна и непрактична кола от това просто няма. 😅

  • Upvote 1

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post

Това с М пакетите наистина е дъното. Но още по-голямо е като я облепят със стикери. Днес видях един пич с четири на задното стъкло само + рогца на емблемата на VW. :D Естествено не може да няма и Green, gas or ass и за финал "Приятелката ти може да е тук", нищо че всяко уважаващо себе си момиче дори не би се изсмяло на подобен.

 

За Филип - върха е като почне да говори за Хадо-то си :D Като каже  за автомобили по 50+ хиляди задължително да слагат Хадо и падам.

 

С теб обаче не съм съгласен с това за пътищата. В крайна сметка в България е силно преекспонирана темата колко са лоши пътищата, освен ако не говорим за Чепинци - Негован или някой подобен. Зависи разбира се и от автомобила - когато имах Алфа 147 през 2 месеца и сменях нещо по окачването, а съм толкова отнесен, че ако има 10 дупки ще скоча  в 9.  За 2 години опит вече с Ауди не съм сменил абсолютно нищо по окачването, камо ли някакви скъпи ремонти. Единствено обслужване начално, смяна на масло + дискове и накладки.

 

Другото което е хората искат бърза и сигурна кола, а не да се чудят - Ама ще мога ли да изпреваря, ама няма ли. И в крайна сметка когато някой може да си я позволи какъв е проблема? Отделно примерно има и такива като мен, които държат една кола да ги грабне от вътре и да им доставя удоволствие докато шофират. Еми примерно една чисто нова Дачия, Рено и т.н. не може да ти предложи комфорта както Ауди, Мерцедес  и т.н. на 4-5 години. 

 

За ремонтите там вече е отговорност на собственика. Половината хора живеят в заблудата събирам си 5 бона и си купувам кола за 5 бона. Да, ама ако не сметнеш ремонти, гориво, ГО, каско и т.н. отиваш в ебати филма. Ако имаш 5000 си купуваш кола за 2500 макс и да си спокоен. Сега примерно на 200 хиляди км имам смяна на верига, не е като да не съм бил наясно като я взимам, че е неотложно и ремонта и е около 4 хиляди (с оригинални части).

 

пп - Сега се сетих и за друго нещо, което винаги ме е чудило. Как хора си купуват автомобили без да минат диагностика? В крайна сметка е 60-70 лв, а може да ти спести хиляди главоболия и левове. Отиват, взимат някой псевдо майстор ремонтирал Жигули на времето и Форд Фиеста, вкарва някакви "тактики" стил да бръкне в ауспуха да види какъв е пушека и вече разбира. А после дюзите на дизела са му с по 3+ отклонение и реве колко чупливи били дадени марки.

Edited by MJ23
  • Upvote 3
  • Haha 1
Link to post
BAITO6O

Ем що не живеш в България и не знаеш нещата няма кво да се чудиш и маеш. Това е сеедно аз се чуда, защо американците ядът боклуци и храни къде ние не ядем.

 

За отношението от колите пак е относително понятие. Повечето хора дават едни пари дават още дни да я "стегнат" и това е. И те са си прави за тях. Ако ходиш примерно до работа за има няма 30 мунути какво те бърка колко е коня има ли ражда или дали е чиста (отвънка), само стъклата са чисти (не че се много ги ползват де). При мен примерно обаче хората където знам пък са за мен прекалено грижовни и вманиячени в тях. Да дадеш примерно 5000лв за кола и после в рамките на 2-3 години още сигурно 6000лв за роменти и глупости, защото искаш нещата да са ТОП е малко тъпо.
За големите автомобили е нормално. Все пак на българина му трябва място да натовари какво си иска. Ако не може една кола пренесе хладилник или печка и пералня то не е кола. Аз лично също не съм фен на големите автомобили ама сигурно след време искаш не искаш ще тря.

 

За Бричката не съм съгласен. Човека говори това което искат чуят масата. Бричката знае какво го интеруса българина и поднася информацията която им е нужда. Има и други канали къде си гововят нормални неща, но няма интерес. Важно е дали един фар,стъкло и тнк струва 80лв или 280лв. Газовите също не ги харесвам, поради простата причина, че за мен това си е бомба в колата. Може би единствения проблем на причката е рекламите на ХАДО. Но все пак щом ти дават пари да рекламираш нещо взимаш ги естествено. 

 

Иначе щом не си запознат с БМВ културата няма какво се учудваш. Все пак когато има някаква катастрофа то БМВто е винаги виновно (то си е де). Мерцедесите, Аудитата и Голфовете са малко по-култури ама и там има скрити беемвисти.

 

  • Upvote 2
Link to post
Rise of Thunder

Комшията от съседния вход ме втрещи единия ден. Понеже пред входа имаме беседка и вечер се събираме да пием по бира, той пристига и започва да разправя как пишлемето му  - 19 годишен келеш - искал опел астра спортна, 300 коня не знам си кво. Направо зяпнах. Той взе книжка преди не повече от 2 - 3 месеца, а вече искал кола 300 коня. Много просто парче. 

Друг пример - мой приятел ми говореше, че ще си купува S - класа. Приемах го с усмивка, понеже си мислих, че никога няма да го направи. Познайте колко бях втрещен като ми показа S - класата или както я нарича той "моята принцеса". Неговата "принцеса" представлява таралясник 2000 година, очукана и олющена отвсякъде, с газово, иначе с гордо лепнат стикер "Звяр на пътя". Не знам какъв звяр е тая трошка, ама пича си мисли, че ще е вървежен пред дрислите на 15 - 16 години. Отбягвам да му се обаждам даже и за една цигара време. 

  • Upvote 2
  • Haha 3
Link to post
U_think_U_Know_Me

Дали е случайно, че Радокс и Ален Делон не живеят в България?

  • Haha 1

Няма стига, ИНСТИТУЦИЯТА Ю ТИНК пристига!!!

 

 

Link to post

Газовите уредби пък как точно са бомби не ми е много ясно. Не говорим тея дето са слагани пред блока за 200 лв.

  • Upvote 1
Link to post
hacky
1 hour ago, dexim said:

Газовите уредби пък как точно са бомби не ми е много ясно. Не говорим тея дето са слагани пред блока за 200 лв.

Съгласен съм, като са слагани в читав в сервиз и когато е време за смяна се сменят с всичките и там защити не виждам ква бомба е.Колко дизеляци изгоряха. :(

Edited by hacky
Link to post
14 hours ago, MJ23 said:

В крайна сметка в България е силно преекспонирана темата колко са лоши пътищата

Според мен пък е силно заметена. Факт е, че в Африка има някои по-класни пътища, отколкото нашите магистрали Хемус и Тракия, на които можеш да видиш какво има под моста/виадукта без да се налага да отиваш до парапета встрани и на които можеш да преброиш по 10 слоя асфалт/кръпки в рамките на 100 метра и въпреки това и някоя дупка покрай тях.

 

Не виждам и причина някой да брани газовите, че не били жива бомба. Всичките тези аргументи как била безопасна и хубава като била сложена и поддържана качествено автоматично отпадат, защото всеки знае, че в България газова се слага за да спестиш 10 стотинки на 1000 км и никой няма да хване да я пподдържа и да налива пари в нея. За мен просто трябва да се забрани от-до и толкова. Който не може да си позволи цената на бензина ще кара по-рядко, само когато е наистина необходимо, или ще си купи електрическа или хибридна кола.

 

Колкото до покупката на стари таралясници, които обаче задължително трябва да са Мерцес, БМВ или Ауди - просто типичен компонент от увредената мъжка психика у нас. Всичко идва от отчайващото желание и заблуда, че за да си много як трябва да го играеш силния мъжкар. В реалността обаче това се изродява и такъв го играеш пред жена ти или евентуално някой по-слаб от теб, а пред истинските авторитети въпросните обичайно са пълни смотаняци и смачканяци. Като бъдеш смазан от системата или от някой по-силен (не физически) - остава ти да отидеш и да изгазираш старата 15-годишна пушка и да се затвориш (и буквално, и преносно) в нея. Рано или късно се надявам да проумеем и ние като нация както белите хора са направили, че най-оферта е да си купуваш нова кола според финансовите ти възможности и да я подменяш като й изтече гаранцията или малко след това. Ако имаш пари да го правиш с най-скъпото Ферари - супер. Ако не - вярвайте ми, чисто новите Киа, Тойота, Опел, Хюндай, Нисан и ФВ возят доста приятно. А може и да е защото спираш да се товариш с разни бабини деветини за италианските, японските и т.н. коли и вноса от Бог знае къде, където карали колите еди си как. 

 

С две думи купуваш си нова кола по джоба ти, караш я на сервиз когато и където трябва (не по кварталните улички), харчиш си парите за истински важни неща, а не "пакети", и животът ти изведнъж става доста по-уреден и спокоен.

 

По служебни причини съм имал възможността да карам 2 коли от тези най-мечтаните за масата народ, чисто нови, от най-високия клас на 3-те немски гиганта. Приятно е безспорно, но честно казано наистина не виждам смисъла в това да си тормозиш психиката и джоба за колата, след като един нов Тойота Авенсис буквално върши същото, което и ново BMW 5 или даже 7 и чисто физически носи абсолютно същия комфорт. А и да отбележа - не ми порасна работата дори с милиметър като карах въпросните лимузинести коли, така че и от тази гледна точка не си струва.

  • Upvote 6
Link to post
hacky
48 minutes ago, Loop said:

Не виждам и причина някой да брани газовите, че не били жива бомба. Всичките тези аргументи как била безопасна и хубава като била сложена и поддържана качествено автоматично отпадат, защото всеки знае, че в България газова се слага за да спестиш 10 стотинки на 1000 км и никой няма да хване да я пподдържа и да налива пари в нея. За мен просто трябва да се забрани от-до и толкова. Който не може да си позволи цената на бензина ще кара по-рядко, само когато е наистина необходимо, или ще си купи електрическа или хибридна кола.

 

От това, че карам на газ спестявам средно около 1000 лева на година, поддържам си газовото на текущата и на предната ми кола редовно, като стане време ще сменя и бутилката  за по-голяма сигурност.
10 ст. на 1000 км са глупости.

Аз съм за да се затегне контрола на газовите.

+ По-малко замърсяваме природата.

Edited by hacky
  • Upvote 2
Link to post

Има го момента и че Ганьо като види хубав път почва да кара като луд и си надценява таралясника. Плевен - Ловеч пътя години наред беше в ужасно състояние, преди около година го оправиха, ами през ден чета в I see you КАТ Плевен само за катастрофи по този път. Чак на моменти се чудя дали не беше по-добре, когато пътя беше зле. :D 

 

Що се касае до газта тук със @ShwN наскоро го обсъждахме в шаута. Газта е с най-малко серни емисии. Всеки си решава за него, аз никога не бих си сложил на автомобила (Няма и как защото винаги съм карал дизел де :D ) , но само си представи ако това стане с газ, метан, какво ще стане с цените на такситата. Ми бизнеса им ще е чао до няколко месеца.

 

За другото зависи какво разбираш под "стари". В момента колата ми е на няма и 6 години, но винаги ще предпочитам да карам подобна кола на около 5 години, пред някой чисто нов Хюндай  примерно, който отвътре ще ми създава усещане все едно карам такси. Взимаш си хубава кола със сервизна история, проверяваш си я детайлно и хубаво и работата заспива. Интересно и как с нея си тормози психиката човек. Джоба обясних вече как си го тормози - ако се хвърли на първата оферта с няколко хиляди по - ниска от стандартната цена. Евтиното накрая винаги излиза скъпо.

  • Upvote 1
Link to post
1 hour ago, Loop said:

Не виждам и причина някой да брани газовите, че не били жива бомба. Всичките тези аргументи как била безопасна и хубава като била сложена и поддържана качествено автоматично отпадат, защото всеки знае, че в България газова се слага за да спестиш 10 стотинки на 1000 км и никой няма да хване да я пподдържа и да налива пари в нея. За мен просто трябва да се забрани от-до и толкова. Който не може да си позволи цената на бензина ще кара по-рядко, само когато е наистина необходимо, или ще си купи електрическа или хибридна кола.


Преди точно година си сложих газова уредба в лицензиран сервиз с 2-годишна гаранция и не виждам начин да не я поддържам. Аз сменям всичко преди да му дойде времето и не си купувам евтини части. При разход 7-8/100 извънградско и цена на бензина 2.20 (оптимален вариант), минах към 8-10/100 и цена на газта 95 ст (в най-лошия случай). Ти ми кажи дали спестявам стотинки :D
 

  • Upvote 2
Link to post
1 hour ago, hacky said:

 

От това, че карам на газ спестявам средно около 1000 лева на година, поддържам си газовото на текущата и на предната ми кола редовно, като стане време ще сменя и бутилката  за по-голяма сигурност.
10 ст. на 1000 км са глупости.

Аз съм за да се затегне контрола на газовите.

+ По-малко замърсяваме природата.

 

41 minutes ago, dexim said:


Преди точно година си сложих газова уредба в лицензиран сервиз с 2-годишна гаранция и не виждам начин да не я поддържам. Аз сменям всичко преди да му дойде времето и не си купувам евтини части. При разход 7-8/100 извънградско и цена на бензина 2.20 (оптимален вариант), минах към 8-10/100 и цена на газта 95 ст (в най-лошия случай). Ти ми кажи дали спестявам стотинки :D
 

Повтарям се, но това, че вие двамата и още една шепа хора са се постарали (ако е наистина така) е незначителен аргумент, защото болшинството (и то не просто 51%, а много повече) не се е и няма да се постарае. Лично мнение си ми е, трябва всички с газта да бъдете орязани, за да се накажат тези нестараещите се. Покрай сухото гори и мокрото, ама няма как. Иначе е като с оръжията в САЩ - има някои, които разумно си ги купуват и не ги използват да обстрелват училища, но това не значи, че заради разумното малцинство трябва да се игнорира овчото просто мнозинство.

 

10-те стотинки на 1000 км не виждам също за какво трябва да ги коментираме. И 1000 лв. да се пестят на година пак е смешно като говорим за поддръжка на кола. Кола е, трябват пари в нея. Пестиш като си намаляваш други харчове или ползваш колата по-рядко, а не като заплашваш моловете с взрив при всяко пазаруване там. И 2000 лв. да е - пак така. Където с тях, там и без тях.

 

Че не сте съгласни и няма да се съгласите след като веднъж сте се решили на тая крачка с газифицирането на колата ми е ясно, няма какво да спорим или да се караме. Засега сте легални така, така че карайте си както искате. На мен и останалите като мен ни остава да се надяваме на законови и по възможност манталитетни промени у средностатистическия българин.

  • Upvote 2
Link to post
YoTheReal
15 minutes ago, Loop said:

Иначе е като с оръжията в САЩ - има някои, които разумно си ги купуват и не ги използват да обстрелват училища, но това не значи, че заради разумното малцинство трябва да се игнорира овчото просто мнозинство.

За другото не мога и не желая да давам мнение, но това тук е баш надолу с главата спрямо написаното. Свръхмалцинство от обстрелващи училища и Уолмарти в САЩ ще доведе до регулация за останалите 98-99%. Ти мислиш ли, че ако мнозинството от хората с оръжия в САЩ почнат да обстрелват училища и супермаркети ще остане въобще нещо от тях? 

  • Upvote 2
Link to post
8 minutes ago, YoTheReal said:

За другото не мога и не желая да давам мнение, но това тук е баш надолу с главата спрямо написаното. Свръхмалцинство от обстрелващи училища и Уолмарти в САЩ ще доведе до регулация за останалите 98-99%. Ти мислиш ли, че ако мнозинството от хората с оръжия в САЩ почнат да обстрелват училища и супермаркети ще остане въобще нещо от тях? 

Примерът беше, че покрай малоумните (Бай Гошо със селската газова; стрелящите в училищата) горят/следва да поизгорят и нормалните (hacky, dexim и нестрелящите) и това е жертва, която си струва да се направи и се налага да се прави много често при създаването на регулации. Признавам, че цитираната част от мнението ми звучи все едно твърдя, че буквално мнозинството в САЩ стреля по училищата, но надявам се ще повярвате, че не съм целял да кажа това.

Edited by Loop
Link to post
hacky

По твоята логика да забраниме и колите 10-15+ години плюс, които Европа изхвърля в България, защото и те като дойдат на 1 милион километра с върнат километраж на 100к не са по-малко опасни. Не се знае кога нещо няма да сработи и да стане нещо фатално.

Link to post

Ти го казваш иронично, но то Европа натам върви, а подир нея и ние. Дори на някои балкански границии вече е трудно (на теория невъзможно, на практика трудно, но възможно) да минеш с 20-годишна кола. Аз лично мисля, че това е радикална и ненужна за момента мярка, но мисля, че е по-близо до реалността, отколкото влагаш в това ти мнение. Даже е по-вероятно това да стане в България, отколкото моето желание да се забранят газта и примерно постоянно пребиваващите коли с десни волани.

Edited by Loop
Link to post
YoTheReal
35 minutes ago, hacky said:

По твоята логика да забраниме и колите 10-15+ години плюс, които Европа изхвърля в България, защото и те като дойдат на 1 милион километра с върнат километраж на 100к не са по-малко опасни. Не се знае кога нещо няма да сработи и да стане нещо фатално.

https://dnes.dir.bg/ikonomika/spirame-vnosa-na-dizelovi-avtomobili-pod-evro-4

 

@Loop , така де, разбрах те, но звучеше странно. :)

Link to post
StoneColdFaN
19 hours ago, Radox said:

Кой се надява да впечатли с тоя малоумен надпис?

 

Освен 15 до 18 годишните курви, дето не знаят къде се намират, ама се чукат с първия срещнат баровец. Има тука един 20 годишен нещастник от моя град, който успя да завърти главата на една от класа ми с BMW 7 Series, ама трето поколение (E38), които са правени през 2001 - сиреч кола на 18 години. И т'ва го разбрах, щото го проверих преди 5 минути. :rofl:

Edited by StoneColdFaN
  • Haha 2
Link to post

А какво остава, ако вече говорим за култура на шофирането. Тук положението е трагикомично. Преди малко се прибрах вкъщи за около 15 км градско видях хора, чиито книжки отдавна трябва да са отнети или изобщо не издавани.

 

Даването на мигачи е утопия. Често ми се подиграват дори, че винаги и за всичко давам мигач. Дори когато имаш задължителен знак указващ посока, когато паркирам на паркомясто на някой голям паркинг - винаги мигач се дава. Както обичам да казвам - Никога правилно даден мигач не е излишен. А тук вече нито при завиване, камо ли преустрояване в ленти да се дава мигач. 

 

Някаква тумба малки мангали (от любимите педалоподобни стил Роналдо) - при завиване и включване на главния път след завой наляво. Платното е с по две ленти - аз съм в лявата и карам направо, защото дясната човека прави завой надясно (където изскача Вектрата  с мангали). Бай Мангал вижда че дясната лента е заета, но вместо да изчака да види лявата или поне да се изнесе леко напред - мръсна газ и разминаване на милиметри. 

 

Да не говорим вече да видиш някой да даде път и да пропусне някоя кола да се включи  в движението или да я пропуснеш да завие - нулев шанс.

  • Upvote 4
  • Thanks 1
Link to post
hacky
1 hour ago, MJ23 said:

Даването на мигачи е утопия. Често ми се подиграват дори, че винаги и за всичко давам мигач. Дори когато имаш задължителен знак указващ посока, когато паркирам на паркомясто на някой голям паркинг - винаги мигач се дава. Както обичам да казвам - Никога правилно даден мигач не е излишен. А тук вече нито при завиване, камо ли преустрояване в ленти да се дава мигач. 

Един приятел каза, че не давал винаги мигач, че да не му станело навек и да давало дори на паркинг. :D Пълен идиот! Ами трябва постоянно да се дава много ясно, съгласен съм с тебе, точно навик трябва да стане, да се дава без даже да се замислиш.

  • Upvote 3
  • Thanks 1
Link to post
BAITO6O

Деба само аз ли преди да дам мигач гледам понякога дали има някой зад мене. Ако има давам мигач. Ако няма понякога не давам.

Edited by BAITO6O
  • Upvote 1
Link to post
Radox

Сега се сетих за другата уникална българска селяния, която е масово разпространена сред нашите шофьори-разбирачи! АВТОМАТИКА НИ МИ ГО ХВАЛИ, ЧУЕК, ДРУГО СИЙ РЪЧНАТА! 😂

  • Upvote 1
  • Haha 4

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Наебал съм ги с 200 и съм им го вкарал.

Link to post

Винаги съм се чудел на хората, които отделят половината си свободно време на автомобилите си (обикновено коли на по 10+ години, разбира се). Не отричам правото на никой да си има каквото си реши хоби, де, просто това никога не ми е било интересно. Карам кола откакто станах на 18, но никога не съм се интересувал от друго освен да ме откара от точка А до точка Б и да не ми отива половинта заплата за бензин. Каква скорост развива ми е все тая, защото в София съм от светофар до светофар, а извънградско карам твърде рядко. Това пък, AMG и всякакви такива, изобщо не знам какво означава, нито пък му разбирам каква му е файдата, ако не си състезател. 

 

Колата е от свещените крави на българина, заедно с телефона и още едно-две такива неща. Ако трябва ще мре от глад, ама ще се разхожда с айфон, щото е чул, че е гъзарско. И  трошката е важно да е с не знам си колко коня, че иначе не бил мъж. Нищо, че е пълнолетна вече. :lol:

Edited by gboy
  • Upvote 8
  • Thanks 1

 

Link to post
Rise of Thunder
1 hour ago, Radox said:

Сега се сетих за другата уникална българска селяния, която е масово разпространена сред нашите шофьори-разбирачи! АВТОМАТИКА НИ МИ ГО ХВАЛИ, ЧУЕК, ДРУГО СИЙ РЪЧНАТА! 😂

Сульо и пульо ми обясняваха как няма да съм никакъв шофьор ако не карам ръчка. При условие, че хората са го измисли защо , даеба, трябва да ръчкам като идиот, а не да пусна директна и да си вея хуя ? 

  • Upvote 2
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...