Jump to content

Formula 1


tker 17-0

Recommended Posts

Ферари може много бързо наваксат всичко, НО им трябва едни 70-80 к.с  отгоре. При тях нещата са ясни тоя лимитиран и орязан двигател ги дърпа поне с 0.700 назад. Щом всичко други отбори са по-бързи спрямо 2019, а единствено отборите с двигател Ферари са по-бавни това е показателно.
Моля се това да не е така и просто да ползват някакви прекалено занижени режими с цел да пазят техниката, защото нямат достатъчно налична. Все пак в Италия Короната много преееба нещата. В Унагрия също ще си проличи новото Ферари как в завоите е добре.

Link to comment

За мен това състезание още веднъж ясно показа, че Люис, Леклер и Макс са от друга лига и са много много пред останалите чисто в пилотски аспект. Не знам откъде се появиха всички похвали към Валтери, че едва ли не е надиграл Хамилтън и го е победил чисто пилотски, при положение, че ако не беше излязла първата кола за сигурност и ако не бяха тези проблеми в задвижващите системи и зверските ограничения, Люис си го изяждаше с парцалите и щеше да си спечели комфортна победа. Но всичко това е в сферата на хипотезите, както и това, че почти сигурно Макс си вземаше победата, ако не беше тази повреда. Шарл пък направи чудеса с тоя куция черен кон и все повече печели моите симпатии. Вероятно обаче ще му е трудно с тази кола и с Люис в Мерцедеса да се докопа до титла тази година, само Ферстапен го виждам като сериозен конкурент. Финландецът колкото и да е симпатичен и добър пилот, просто не е championship material. 

Link to comment
7 minutes ago, Price said:

Финландецът колкото и да е симпатичен и добър пилот, просто не е championship material. 

Такива неща се говореха и за Розберг - например как никога няма да излезне от сянката на съотборниците си - но пича си спечели титлата след един много силен сезон, в който беше изключително консистентен. Според мен и на Ботас това му трябва и е способен да го направи. Да не говорим, че тази година ще видим по-малко от половината планирани състезания. Едно изоставане на Хамилтън в началото на сезона може да обърне приоритета на тима и да се насочат повече сили към #77.

Link to comment
6 minutes ago, itzo1994 said:

Такива неща се говореха и за Розберг - например как никога няма да излезне от сянката на съотборниците си - но пича си спечели титлата след един много силен сезон, в който беше изключително консистентен. Според мен и на Ботас това му трябва и е способен да го направи. Да не говорим, че тази година ще видим по-малко от половината планирани състезания. Едно изоставане на Хамилтън в началото на сезона може да обърне приоритета на тима и да се насочат повече сили към #77.

Аз съм си абсолютен mark на Хамилтън още от 2007, откакто се появи. Обаче не бих имал нищо против това Валтери да вземе една титла, особено пък и в подобен сезон като този, който както казваш ти не се знае точно колко дълъг ще бъде и като нищо може все пак да се получи изненада. Просто от всички негови сезони до момента съм останал с впечатлението, че е доста непостоянен и се срива в ключовите моменти. 44 номер освен, че е топ класа пилот, е и с уникална психика и много добре се събира в ключовите моменти - това го отличава от един Фетел примерно, който е абсолютна дупка в психологически план. Показателен според мен при Люис е и факта, че вече доста повече хора (неутрални фенове или такива, които не му симпатизират) започват да го оценяват като наистина един от най великите, а не просто да се чудят как да оплюват личността, вместо да признават качествата на пилота. 

Link to comment
On 5/14/2020 at 8:33 PM, itzo1994 said:

Та, Рено имат опцията да върнат Хълк, но има слухове и за завръщане на Алонсо. :D 

 

Ебасиму.

 

image.png

Link to comment

Не е чак толкова неочаквано. От доста време се говореше и даже се смяташе за сигурно.
Но мен един друг въпрос ми е повече интерес, защот и за какво му е на Алонсо Ф1 и то Рено.

Рено имат повече полза от Алонсо, понеже с Алонсо шефовете в Рено няма да спрът парите към отбора, че ако бяха примерно следващия сезон с Хълк и Окон можеше борда да каже НЕ. Ако и Бриаторе се върне може им се получи, ама това е невъзможно поради ясни причини.

Иначе следващия сезон Макларън ще имат най-забавната пилотска двойка. Дани Рик и Ландо ще са голям тандем, Ландо бързо ще забрави за най-добрия си приятел Карлос.
Дано следващата важна новина е как Хамилтън се отказва от Ф1 и решава да се занимава с "благотворителна" дейност. Може да е прекрасен пилот, но е голямо мрънкало на което трябва да му се угажда ( не става въпрос отбора да му угажда). 

Новите пилоти и поколение са много по свежи и забавни от предишното, пък и кадърни.

Link to comment

Ако от Ферари имат поне капчица срам и достойнство да се оттеглят на мига от Формула 1. Това е гавра със славната им история да гледаме тази каруца управлявана от подобни неадекватници. Не стига че колата е като Минарди едно време бавна, ами и идиотите дори се удариха един друг, просто нямам думи.

Link to comment

На Ферари им трябва да заменят италианците в управата на тима с френски началник на отбора, южно-африкански дизайнер и британски технически директор (и германски пилот). :lol: Няма да стане работата докато зад кулисите е пълно с интриги и се отнасят по такъв долен начин с Аривабене, Фетел, Райконен, а скоро и с Биното и може би Сайнц. Цялостната политика на Скудерията е сбъркана, огромният гаф с двигателя от миналата година го доказва. Не можеш да разчиташ на измами и договорки с ФИА всяка година.

Харесвам Фетел, харесвам Льоклер и ще се радвам да спечелят нещо този сезон, но смятам, че е нужен тотал провал през 2020г., за да се осъзнаят жабарите и да променят стратегията.

 

Колкото до днешното състезание - абсолютна грешка на Льоклер, къде е тръгнал да изпреварва в трети завой съотборника си (за 15-та позиция!)...

Ландо Норис за втора поредна седмица доставя, Перез също направи мега силно състезание - от 17 до 5 позиция.

  • Upvote 3
Link to comment

Не мога да отрека, че ми е доста приятно да гледам как страдат от Ферари и как колата им е пета или шеста по бързина. Иначе Люис отново демонстрира как големите шампиони реагират след провал - тотална доминация и отново доказва защо е Топ 1 в настоящата реалност (а и не само), скоро и откъм статистика ще е абсолютен номер 1. 

  • Like 1
Link to comment

 

Златни времена бяха тези за Ф1 с този ростър и отбори. Друго всякаш беше повече емоционално.

Edited by BAITO6O
Link to comment

Днес Ф1 умря. Това е тотална гавра с феновете и почитателите на този спорт. Освен, че ЗС на Мерцедес е МНОГО повече съмнителна от тази на Ферари миналата година, то имаме и буквално гавра с думата "конструктор". Тия розови кавали какви констуктори са. Какво са направили сами.

Копирали по СНИМКА Мерцедеса айде бе стига бе, това и лапетата от началното даже не вярват. Естествено ще им се размине, защото ако избухне скандал голяма световна компания като Мерцедес ще понесе ужасни загуби от към репутация и тнк.

Завалиите от Рено къде 4г. се опитват нещо да правят явно са идиоти, по лесно е да копират Мерцеса по СНИМКИ и айде да литнат. Щом средняк като Ланс Строл може достигне до такова ниво какво повече да си говорим, Макс и Шарл са по-слаби от Строл айде бе. 80% от представянето зависи от болида и само 20% от пилота. 
После, защо Хамилтън не е на нивото на Сена и Шуми. Бил ли е в средата на колоната където да се бори и да изпъква НЕ, по-добър като % спечелени полпозишъни от Сена има ли НЕ, участвал ли е в изграждането на отбор (3-4г.)  от посредственоста до доминация НЕ, в знакови моменти бил ли е безкомпромисен и железен или буквално да отнесе противника си ми НЕ путка си е. Успявал ли е в една обиколка на дъжд да е по-бърз от конкурентите си с 2-3 секунди НЕ. Уважан и обичан от феновете и БОГ в родината ли си е НЕ. 

И за финал както би казал @MJ23 пожелавам от все сърце на Тото Волф и трупата му + Лаурънс Строл и трупата му в най-скоро време самолетите им да паднат. Това което го правят убива спорта. Ферари били подпирани от ФИА и тнк, но в последните 5г. всички проемни са в полза за запазване на доминацията на Мерцедес.

От вече над 15г. следя Ф1, но никога такова отвращение не съм имал. 

Edited by BAITO6O
  • Upvote 1
  • Facepalm 2
Link to comment

Много зачервени бузките, Тошка... Тоталното отричане на пилотските качества на Хамилтън е абсурдно и доста странно, явно наистина боли, че разни средняци имат по силна кола от тази на любимите ти кончета и трябва да се избие някъде това разочарование - и къде другаде да се плюе, освен по най добрия пилот към настоящия момент. И другото абсурдно твърдение, че 80% зависели от болида - ами айде отиди ти да го караш тоя болид, щом 80% от нещата ти зависят от него. Би трябвало за месец-два да се отракаш, да свикнеш с обстановката в толкова бърз автомобил и ако те сложат в W11 да си абсолютен доминант и световен шампион. 

  • Upvote 1
Link to comment

@Price Ти тъп ли си или на тъп се правиш. Къде съм написал, че Хамилтън е некадърен, а това че Хамилтън неможе (не пилотски качества да върти геврека) да се доближи до Шуми и Сена и причините поради които те са Великани. За мен лично Хамилтън си е един от най-добрите въобще, но няма аурата на двамата.

Също така казвали са старите пилоти тези от края на 80те и 90те, че преди е било много по-трудно и изтощително за един пилот 
И 80% зависят не това да сложиш прост бакшиш от Централна гара, а от професионални пилоти. Нали се сещаш ако сложиш Алонсо до Строл какво ще се случи със Строл. Стофел Вандорн беше примера и  беше погребан от Алонсо. Немога да се сетя кой беше казал, но ако дадеш Мерцедеса на 5-6 от сегашните пилоти на грида то те биха станали шампиони.
Примери за бързо свикващи пилоти с нов болид са Алонсо и Кими съответно през 2007 и 2010. Истинските качествени пилоти нямат проблем да свикнат бързо. Иначе то конкуренцяита на Хамилтън от към пилоти не е особено голяма. Ботас и той си е средняче, 2018 когато Ферарито беше на висота и Мерцдесите им пареше на гъза се видя Бота колко е читав, друг е въпроса, че пък тогава Фетел лъсна колко е лабилен в главата.


За Хамилтън съм казал, че ще го призная за най-великият ако отиде във Ферари и спечели титла с цирковата им трупа или поне да се бори до последно за титлата както Алонсо. Алонсо на 2 пъти до последните състезания беше в борбата 
А кончетата не ги мисли те са Ф1 от началото до края. 2009г. когато бяха по-зле нямах никакъв проблем, ама ти тогава не си знаел за същестуването на Ф1 сигурно.
За това пък, че за да доминираш във Ф1 си трябва освен акъл и качества си трябва и връзки и политическа игра би трябвало да го знаеш.

ЕДИТ: А най-великите пилоти за мене са както следва
1.Сена
2.Шумахер
3.Хамилтън

4.Фанджо

5.Алонсо

6.Ники Лауда
7. Професора
8.Джекито

9.Фетел

10.Аскари

 

И драми ми @Price за тебе нормално ли е в духа на спорта да се наричаш конструкторски отбор да копираш чуждото почти изцяло. Това не е Ф1. Ф1 е да мислиш нови неща, които конкурентите не са. Има ужасно много примери от 60те до 90те какви ли не чудесии са излизали на трасето, които искат да тестват нещо ново измислено от тях. 
От това болид да е с 6 гуми, Х крилата, двоен дифузьор, екстра спирачката на Маковете, странни шасита, колата вентилатор и тнк. 

Edited by BAITO6O
Link to comment

Моето мнение едва ли има особено значение относно това дали нещата, които правят от Рейсинг Поинт са окей. За доста хора важи максимата "Целта оправдава средствата", в което няма нищо лошо. Аз лично не изповядвам подобна философия и не бих постъпил по този начин, ако бях ръководен фактор в този отбор. Но щом е според правилата и не са в някакво нарушение - примиряваш се с фактите и се бориш с наличните ресурси. Очевидно Ферари към момента нямат нужния ресурс да се борят с розовите. И за това са си виновни само и единствено те, Строл какво е виновен, че италианците вадят некадърна кола?! 

Цялата тази концепция ми идва супер грешна - защо примерно Рено търсят някакво нарушение и опитват да оправдаят качеството на розовата кола, вместо да се чудят защо тяхната е по слаба и защо изостава. Не е ли по правилно да се стремиш да поправиш слабостите си, вместо да се чудиш как другите са пред теб и да мрънкаш как точно са го постигнали (приемаме, че всичко е легално и няма нарушения)?

Link to comment
13 hours ago, Price said:

Цялата тази концепция ми идва супер грешна - защо примерно Рено търсят някакво нарушение и опитват да оправдаят качеството на розовата кола, вместо да се чудят защо тяхната е по слаба и защо изостава. Не е ли по правилно да се стремиш да поправиш слабостите си, вместо да се чудиш как другите са пред теб и да мрънкаш как точно са го постигнали (приемаме, че всичко е легално и няма нарушения)?

В конкретния случай РП наистина са копирали Мерцедеса на 99% - нещо което само по снимки е невъзможно. Протестът на Рено е напълно логичен, и ако не бяха те, щеше да е някой друг отбор. Да, във Формула 1 правиш по-добра кола като намериш пропуски в правилата, но тяхното (за мен) е против духа на спорта. Представи си ако и Рено бяха тръгнали да копират Мерцедеса? После и Макларън, и Ред Бул...

 

Най-новата драма е между Ред Бул и Алекс Албон и смятат ли да го изритат за...Фетел. Дори Ръсел се е включил ударно по въпроса.

 

 

  • Upvote 2
Link to comment
  • 2 weeks later...

Това даже не е новина. То се знаеше и се вижда. Но по-добре да му мислят за новите правила през 2023г. Никои не знае може и нарочно да го играят умряли, че да се фокусират за 2023г. изцяло както Мерцедес преди 2014г. Имат 2г. да си подредат нещата. Да му мислят в Маранело.
Не е случайно, че СБиното преди 3-4 седмици повтаряше, как едва ли не всичко е очаквано и целите им и фокуса е за далечното вбъдеще. 
Щом СБиното даже няма идикации за махането му е показателно, че това се очаквало. Само СБиналата Фетел се маха.

Edited by BAITO6O
Link to comment

Изненадан съм, че след днешното състезание няма коментари :D . Какъв е шансът в последните 3 обиколки да гръмнат гумите на 3 болида, като 2 от тях да са първите два..Ебаси такова напрежение в края на състезанието не съм изпитвал от Бразилия 2008 и отново с Хамилтън в главната роля. Никой не може да отрече, че този човек пише рекорди, поне аз не си спомням някой да е побеждавал в GP със спукана гума. Лошото е, че след като и Ботас го сполетя същото по-рано и изпадането му от топ 10, вече е доста далеч от Луис в класирането при силно редуцираният календар тази година. Ако не бяха викнали Макс в бокса победата беше негова при това стечение на обстоятелствата, ама кой да предположи. Абсолютни адмирации за Шарл, държа цяло състезание четвъртата позиция и в крайна сметка имаше късмет да се качи и на подиума с най-бавното Ферари през последните години. Малко като студен душ ми дойде интервюто с Биното, където каза, че в близките 18 месеца няма да има чувствително подобрение в болида и че няма да се борят за титла. Какво време да си фен на Ферари.. :D 

  • Upvote 3
Link to comment

Сигурно след време да очакваме LH44 Riders Academy, къде всички ще бъдат само черни. После защо Хамилтън е един най-добрите пилоти, но като човек е пълна нула и уж е много загрижен за всичко и всички.

А Вале си е истински голям, с младежите рамо до рамo и на 41

 

Edited by BAITO6O
Link to comment

Винаги е приятно, когато Макс и Редбул наказват измекярите Мерцедес и ментета като Ботас и прехваления Хамилтън.

Браво на Шарл, че тая кочина пак я добута зад Бенцовете и Макс. А Фетел отново показва истинката си класа.
А иначе Ф1 се доказва като пълна шитня. Хълк, дето е безпорно много добър и кадърен пилот, идва от нищото и наплясква Макларън и Рено и донякъде логично наказва татиновото некадърно момченце. Вярно резнаха го като го викнаха в бокса, но некърното синче трябва да напред.

После, защото MOTOGP е много по-интересен шампионат от F1. Сеедно Хорхе Лоренцо да се върне в Ямаха и да напляска Винялес със зад гърба си няма  и 100 обиколи на машината. Няма как да стане това там, защото в MOTOGP за да печелиш и да си бърз трябва да си кадърен, да си в хармония с машината, гумите и да работиш добре с отбора си.

И днес в състезанието това се доказа. Зарко с Дукатито от 2019 е на подиума, а заводските и сателитите с машината от 2020 са назад.

Хонда без Марк са тотална скръб. А КТМ си спечелиха като пичове. Доктора на 41г. пак напляска ментето Винялес. В Австрия би трябвало Дукати да покажат истинската си мощ на мотора и да спечелят двете гонки. След това се завръща Марк и става интересно. Даже няма да се учудя ако Марк влезе здраво веднага за битката за победите да стане шампион с някакъв късмет.

 

А да БОТАС е доказана путка. В тоя човек агресията отсъства. При него атака и защита няма. Веднага ми изникват в съзнанието поне 3-4 гонги дето можеше да атакува съперниците си, но путчица си е путчица. Хамилтън поне не е путка. Шарл с по-стари гуми направи по-добра защита от Путасчо срещу мрънкача на гумите.

Да дадавт на Шарл и Макс добри болиди и да има истинско състезание и агресия. Даже и Норис може. 

Edited by BAITO6O
Link to comment

Гледаш МОТОGP наслаждаваш се на битка за победа между 3 заводски отбора, битка навсякъде, драми падания и може би разминаване с ужасен инцидент на Великият Валентино Роси и после какво гледаш скучното Ф1. После защо пилотите от МОТОГП може да се нарекът истински карачи и луди глави. И да Ф1 трябва да бъде като МОТОГП, пилота да прави финалната разлика. Маркез е доказателството как само той може да кара Хондата, а другите са за пълеж с Хонда. КТМ са доказателство как 3г. се развиваш стъпка по стъпка за да достигнеш лидерите, а не като едни копирачи за няма и година.

 

Роси вече на 41 години и 25+ години на професионално ниво, то сигурно това му беше случката в която му побеляха мигновено поне 3-4 косъма.

Edited by BAITO6O
  • Upvote 1
Link to comment

Тоше, пак ли си зачервил?! Пълни глупости за пореден път говориш. Колата на Ред Бул с почти нищо не отстъпва на Мерцедесите, като дори мнозина я определят и като по добрата. Много ясно си пролича това, когато Ботас тотално не успя да съкрати дистанцията до Макс и по никакъв начин не можа да му се противопостави 66 обиколки. И тук идва разликата в пилотските умения, за която ти говориш - колата в ръцете на Ботас е една, в ръцете на твоя любимец (скоро най титулувания пилот) пък е съвсем друга. Същото важи и за битката в средата, където един Гасли например доста надскача възможностите на автомобила си, а Фетел примерно не може да извлече и 10% от възможностите на колата. Ред Булът също не е особено възможен за адекватно управление за друг, освен Макс. 

Link to comment

@Price Ти нафта ли си бил бе.

1) В Барселона да изпревариш някого е ужасно трдуно. Трябва да си поне с почти секунда по-бърз за да го минеш. Пък и тая писта нищо не показва като пилотски качества. Данните за нея за ужасно много пък и щом некадърник като Малдонадо спечели тука какво повече да се говори.
2) Ботас си е доказен некадърник когато става дума за агресия, натискане и изпреварване. Ти помниш ли тоя импотентен пилот някаква запомнаща се маневра или стинт. Ботас си е патерица и нищо повече. Ако му кажат да спре и да пие кафе ще го направи.

3) Мерцедес вече карат на 80% оъ възможностите си. Първите 2 старта показаха истинската си сила и прегазиха всички. Миналата седмица гумите ги прецакаха. Те пак са си най-бързи.

4) Редбула равен на Мерцедес ти пиян ли си бе. Както казах, от Мерцдес не натискат на макс и си пазят челните места да няма гафове като миналите 2 надпревари. Редбула 100% не е равен на Мерцдес на 90% . Буквално Мерцедес може да си правят каквото си искат. Тия приказки как са равни с Мерцедесите почти гущера Хелмут Марко ги говори от 4г. и винаги са зад Мерцедес. Макс го е казал, ако дадеш на 5-6 пилоти Мерцедеса те биха станали шампиони. Днес по радиото Макс също им го каза индиректно, че нямат шанс бавни сме.

5) Кво ме интересува средата на колата къде се влачеха никак не малко обиколки всички средняци Макларън,Ферари и Торото зад Магнусен и Окон със стари гуми.

А разлиакта в пилотските умения е следната. Във Ф1 може да "надскочиш" колата си и от реално 10 място да минеш на 7 място, а в МОТОГП от 17 на 7.

Пусни си състезанието днес от МОТОГП в Австрия и това в Ф1 и виж огромната разлика. Ти виждал ли си във Ф1 близо 6 пилоти да имат реален шанс за победата. И само и единствено грешките и карането да решават кой ще победи.

Затова на тъпите американци да им дойде акъла и да оправят Ф1.
1) Гумите да не бъдат чак такива боклуци. Да можеш да караш 30+ обиколки без проблем с средно нормално темпо, но ако ги натиснеш 6-7 обиколки на лимита да са свършени и да започват да се разпадат.

2) Да може да се следват без проблем един зад друг, а влиянието от въздушните потоци от тоя отпред да оказват по-малко влияние на тоя отзад върху техниката гумите и тнк.

3) Да спират  малко по-дъло и по отдалеч, защото от 2017 с новите правила е още по-трудно изпреварване при спиране. Времето е по-малко вече.

4) Болидите да не бъдат толкова ужасно дълги и широки. На старите писти това си е проблем вече. Някои писти са вече тесни за съвремените камиони.

5) Когато някои реши да се възползва от вратички в правилата да се действа веднага и да няма чакане и протакване. Да няма тайни споразумения да няма разследване което да продължава 4-5+ месеца. За 1 месеца такива проблеми да се решават и да се забравя. Бавно и тромаво са всички процедури, а кервана си върви и точките си се трупат.

6) Да няма политизиране на спорта.

7) От следващата година ще започне нов шампионат на отчитане на разходи. Счетоводителите и те ще покажат знанията си.

8)Малките отбори да бъдат независи, а не заводските да им казват какво да казват и да имат подкрепата им при важни въпроси. Конфликти на интереси - Тото да е акционер в други отбори да са строго забранени. Или си шеф или си акционер инвеститор. 

9) При агресивно каране на ръба на правилата да не се дават наказания или предупреждения. Шумахер сигурно с неговите агресивни защити щеше да отнесе никак не малко наказания.

 

Ф1 си стана за педали и меки китки и мрънкачи. Сигурно на маневрата на Шуми през 2010 в Унгария където буквално щеше да смаже Баричело в стената днес това щеше а е наказуемо. 

ЕДИТ: В някои неща Бърни беше по-добър. Човека знаеше как се прави. А Хамилтън ако иска да спечели и 10 титли никога няма да е харесвам и обичан колкото Сена и Шумахер и не защото е по-слаб, а защото като човек е пълна 0.
След 2-3 титла се нареждат до великите, но за да си по-велик от тях не е важно да имаш повече титли от тях.
Пример за това са Валентино Роси и  Марк Маркес. Марк ще надмине по титли доктора, но има някои неща в които неможе да се сравни с Доктора. След време едно минване на Марк от Хонда към Ямаха и спечелване на титлата ще го доближи до VR46, а ако спечели титла с Дукати ще го бетонира като най-великият. 
Затова Хамилтън ако иска да бъде признат за най-великият да отиде във Ферари да работи 3-4г. с отбора да стават по-добри и да спечели титла. Шумахер го направи 1996г. отиде и чак реално към 98-99 започна да се приближава към титлата. 1999г. ако не се беше контузил можеше и да я вземе още тогава, но минало заминало.

Има разлика между най-добър и най-велик. 

Edited by BAITO6O
Link to comment

2022 значи пак ще говорим, като влязат в сила новите промени и уж станат по конкурентни битките. Колкото до болидите - не съм чак такъв професор, че да претендирам да ги разбирам нещата, просто чета и слушам тук там и се чуват мнения, че Ред Бул не отстъпва чак толкова на Мерцедес, колкото се изкарва всъщност. Иначе тези приказки за Хамилтън и Ферари са леко безсмислени. Той си има желание да кара за тях, признавал го е доколкото знам, а и от тяхна страна е имало интерес и дори официални преговори. Това че италианците са си изтървали шанса да вземат човека, който да може да им донесе титла веднага си е съвсем отделен въпрос. Явно залагат на бъдещето със Сайнц и Льоклер, които имат много потенциал и са уникални пилоти, но в близките 3-4 години едва ли ще докопат титла. 

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...