BAITO6O Posted November 24, 2024 Share Posted November 24, 2024 (edited) 9 hours ago, Sashundera said: Ферари са адски кретени за пореден път. А им стискам палци да нашляпат МкЛарън и да вдигнат титлата. И да имат по-малко часове се развитие за колата и да се вдигнат още повече очакванията за 2025г., не мерси. Даже миналата година много добре направиха, че завършиха зад Мерцедес в шампионата. За какво ти е титла при конструкторите, като нямаш при пилотите. Пример е 2008г. Не е шампионска година за Ферари, въпреки WCC. В Италия от медиите така ще вдигнат очакванията, след евентуално титла WCC 2024, че просто не е необходимо. Нека нещата се случват плавно и равномерно, тепърва ново лица ще заемат важно позиции в отбора, Хамилтън е само малка част от целия процес. Едно по едно и стъпка по стъпка, трябва се изгради стабилност, че ако се прескача има риск. Едно е сигурно, махането на Биното и започването наново беше правилно, ще видим Фред до къде ще вдигне отбора. Ферари ще атакуват евентуално другата година, стига запазят динамиката и най-вече 2026г., когато единствено от Мерцедес биха им се опънали: нови правила, ново ЗС, ново всичко. Тогава заводските отбори дърпат, стига да не се "самоизяждат". Но може 2026г. е 2009г., че има вероятност и за това, но зависи как се развие 2025. Edited November 24, 2024 by BAITO6O Quote Link to comment
itzo1994 Posted November 25, 2024 Share Posted November 25, 2024 Ако Ферари не преследват титлата този сезон, само и само за да имат няколко часа повече в тунела...да се гръмнат. От 2026 година нататък аеродинамиката ще е по-малко важна и отново двигателите ще са водещото, затова и много хора бяха скептични към това да се дават адски много пари на Ейдриън Нюи. Да не говорим, че догодина не се знае какъв ще им е късмета и може Макларън да издухат всички. Сега е моментът, аман от "догодина е нашата година". Макс за пореден път се доказа, много ме кефят всичките интервюта, които дава пиян и хейтещ британските журналя. Sashundera 1 Quote Link to comment
Sashundera Posted November 25, 2024 Share Posted November 25, 2024 Абе кви са тия глупости, да имат време за тунела. Хората гледат кой е първи, кой има титла, не колко време в тунела има. Както каза ицката, неколко часа повече или по-малко - кел файда. А никой не коментира заплатите на механиците и всички други хора който се гърчат, че получават бонус към заплатите си при първо място. Като споменах, механиците на Williams тежко заслужават похвала и тежки годишни бонуси, тия копелета се изгърбиха да поправят тая кола в абсурдни срокове. Даже са направили един доста добър клип: trubang and itzo1994 2 Quote ☝️30.08.2020 - 07.04.2024☝️ Link to comment
neshev Posted November 25, 2024 Share Posted November 25, 2024 Вече е официално, Дженеръл Мотърс/Кадилак влизат във Формулата от 2026-а. Sashundera 1 Quote Link to comment
itzo1994 Posted November 25, 2024 Share Posted November 25, 2024 Забавното е, че това е отборът на Андрети. Просто всичко ще е брандирано с GM или Cadillac. Тимът е собственост на Andretti Global, а Марио Андрети ще е в борда на директорите. Синът му, Майкъл, около когото се завъртяха всичките скандали с FOM, изглежда няма да участва. Двигателите им за първите 2 сезона ще са Ферари, след това вкарват американска сила. Quote Link to comment
neshev Posted November 25, 2024 Share Posted November 25, 2024 (edited) Не баш. Отборът е на Дженеръл Мотърс и TWG Глобал, като втората компания в момента се ръководи от Дан Таурис и на практика управлява Андрети Глобал. Просто за да стане цялата врътка, трябваше да редуцират ролятата на Андретитата до санитарния минимум. До такава степен, че Андрети не фигурира официално в нито едно от имената на отбора. Клубът на богаташите във Формулата не им хареса колко агресивно им влезе, но парите решават всички проблеми. Иначе, Таурис е шеф на Груп 1001, застрахователна компания, която лично спонсорира Колтън Херта. Тъй че почти сигурно, че той ще е един от пилотите на Кадилак, освен ако не го преебат с лиценза. Edited November 25, 2024 by neshev itzo1994 1 Quote Link to comment
itzo1994 Posted November 25, 2024 Share Posted November 25, 2024 Добра поправка, така е. Реално е отборът на Андрети, в смисъл, че всичкият персонал е същият като на Андрети Аутоспорт/Глобал, с изключение на Майкъл, който беше разкаран преди месец. Интересно е какво ще стане с Хаас. От време на време се прокрадват слухове, че Джийн искал да продава тима, но така и не се случи. А сега като няма да е единственият американски отбор, ще е интересно. Quote Link to comment
neshev Posted November 25, 2024 Share Posted November 25, 2024 Хаас ще си сътрудничат с Тойота, тъй че е възможно това да доведе до тяхното пълноправно завръщане. Но в момента се съмнявам, че някой ще си продава отбора. Очаква, се че стойността им ще се удвои в следващите 10 години. Quote Link to comment
Sashundera Posted November 30, 2024 Share Posted November 30, 2024 McLaren ще вземат титлата на ферари. Ебати тъпото :/ Checo надмина себе си - мислехме че не може да удари дъното повече и пича реши да ЗАБРАВИ да тръгне от пит лейна и да бъде изпреварен направо от там 🤣🤣 Quote ☝️30.08.2020 - 07.04.2024☝️ Link to comment
neshev Posted December 1, 2024 Share Posted December 1, 2024 Отнеха пола на Верстапен, защото карал прекалено бавно и препречи Ръсел, като и двамата не бяха в бърза обиколка. Пълен ташак и гавра. Ръсел ще стартира първи, Макс втори. Quote Link to comment
baikiro Posted December 1, 2024 Share Posted December 1, 2024 2 hours ago, neshev said: Отнеха пола на Верстапен, защото карал прекалено бавно и препречи Ръсел, като и двамата не бяха в бърза обиколка. Пълен ташак и гавра. Ръсел ще стартира първи, Макс втори. Какво е това смешно наказание от 1 място? Quote Quote КУР ЗА СМАРКОВЕТЕ! Quote DELETE! DELETE! DELETEEAAA! Link to comment
neshev Posted December 1, 2024 Share Posted December 1, 2024 Клоуните от ФИА в целия им блясък. Quote Link to comment
MJ23 Posted December 1, 2024 Share Posted December 1, 2024 Реално ли е Перез да е такъв некадърник? Тоя човек ако го пуснем да кара 300 км. на първокласен път в България, 100% ще направи катастрофа с жертви. trubang, Sashundera, Farest and 1 other 1 2 1 Quote Link to comment
BAITO6O Posted December 1, 2024 Share Posted December 1, 2024 (edited) 39 minutes ago, neshev said: Клоуните от ФИА в целия им блясък Нищо лошо да не съм чул против Мохамед Бен Сулаймен. Човекът активно работи за това Ферари да са лидери отново. Иначе това състезание до случката с огледалото си поспах малко. После ме събудиха със спуканата гума на Сайнц. Поне от ФИА запазиха интригата за конструкторската титла. А от Макларън показа това състезание, защо са некадърници и има шанс да не спечелят нищо, а имаха половин сезон най-добрата кола. Скандално ще е Ферари ги бият. Чудо Заубер с точка. Каква случайност, след като обявиха, че от Ауди са продали % на катарците, Заубер печелят точки в Катар. Edited December 1, 2024 by BAITO6O Quote Link to comment
Sashundera Posted December 1, 2024 Share Posted December 1, 2024 Стискам пълно всички палци Ферари да бият мкларън, ще е напълно епично ако стане. Quote ☝️30.08.2020 - 07.04.2024☝️ Link to comment
Farest Posted December 1, 2024 Share Posted December 1, 2024 Ахх ах как си личи, че Макларън нямат шампионски манталитет. Категорично най-бързата кола имаха тук, Ландо проспа всичко. От очакваната двойна победа до Пиастри на 3то място е трагично и смешно. Ако ферари ги бият ще си го заслужат, няма такива кавали. За Чеко какво да кажа, горкия не знае коя му е лявата ръка и кой му е десния крак. Да отиде да играе голф, нали сега всички некъдърници в техния си спорт почват да цъкат голф. Quote Link to comment
neshev Posted December 1, 2024 Share Posted December 1, 2024 (edited) Чеко изигра ролята на полезния идиот този уикенд. Защото експериментите с него в спринта проработиха и Ред Бул успяха да обърнат траекторията за същинското състезание. Макс беше отличен в този състезание. Опитът и познанието на правилата бяха в огромен плюс за него, докато Ландо се подведе лековато. ФИА се осраха тотално, още с малоумието да отнемат пола на Макс, като минем през това да оставят счупено огледало на пистата, докато не се случи неизбежното и няколко пилота се наебаха от отломките. Наказанието на Ландо е абсурдно на фона на това, което се случваше през сезона. Буквално пилоти преебаваха състезанията на други пилоти и получава 5 секунди, докато Ландо реално получи 30+ секунди наказание, в ситуация която ФИА не знаеха какво да правят. Но поне, след като няма да видим битка за титлата при пилотите в последното състезание, ще гледаме битка за второ място и първо при конструкторите. Чеко, чисто от към представяне, трябваше отдавана да е отписан, но не е като Лоусън, Юки или Колапинто, които гласят за негов евентуален заместник, да блестят. Продължавам да съм на мнение, че Рикардо беше най-подходящият кандидат и щеше да се справи прилично, но изпуснаха момента с него. Та ще видим как ще се измъкнат от тази каша. Хамилтън му е през хуя вече и брои дните до края на сезона. Ужасен сезон за него, спрямо неговите стандарти и видимо болидът не е по неговата спецификация. Но май по-скоро новите регулация не му допадат, тъй че ще е много интересно във Ферари дали ще обърне траекторията или ще е повторение на Фетел и Шарл. Окон май го отписаха предварително и Дуън ще го замести в Абу Даби. Леко амбициозно, защото още се борят за 6-ото място, а да вкараш новобранец не е много оферта. Но може би искат да го хвърлят в дълбокото да са сигурни, че това е техният човек, защото има слухове, че обмислят вариант да прилапат Колапинто. В същото време, подписаха Пол Арън за резервен пилот. Пистата е ужасна, няма две мнения по въпроса. Edited December 1, 2024 by neshev Quote Link to comment
neshev Posted December 2, 2024 Share Posted December 2, 2024 Вече е официално. Джак Дуън сменя Окон за последното състезание в Абу Даби, като в замяна, Окон ще може да участва в тестовете след сезона за Хаас. Игрите на Флавио Бриаторе край нямат. Quote Link to comment
Monteso Posted December 3, 2024 Share Posted December 3, 2024 Мързи ме да търся назад в темата, но преди около два месеца някой от вас беше пуснал теория на конспирациите, че Ред Бул, които по онова време все още водеха в класирането по отбори ще се опитат да се сринат до 3-то място, за да вземат повече време при тестовете в аеродинамичния тунел, като същевременно с това ще направят всичко възможно Макс да вдигне четвъртата. Нямам представа на колко време се равнява разликата между първия и третия отбор, но вече силно започвам да вярвам в тази конспирация. Още повече, че към онзи момент вече се знаеше, че Ейдриън Нюй напуска отбора. В общи линии за мен въпроса е не дали са го направили умишлено, а как? Първия и по-възможният вариант е да са виждали в каква дупка е изпаднал Чеко и да са “насърчавали” допълнително лошото му представяне с някоя друга лоша настройка и решение. В такъв случай след края на сезона ще си измият ръцете с него и ще го освободят. Втория вариант е всичко да е било съгласувано с Чеко и с Ред Бул да са саботирали заедно представянето му през втората част от сезона. В такъв случай просто ще го оставят да си изпълни новия двугодишен договор, който Перез подписа с отбора през лятото. Quote MAKE AMERICA GREAT AGAIN !!! FUCK LGBT AND LIBERALS! Link to comment
Sashundera Posted December 3, 2024 Share Posted December 3, 2024 Абсолютно нелепо е да се твърди, че тоя некадърник Перез се преструва на некадърник. Некадърен си е просто. Всъщност той винаги е бил посредствен, с къси изключения в рейсинг поинт където направи мега състезания, и реално така си заслужи мястото в ред бул. 2021 също си заслужи престоя с това как го начука на Хамилтън неколкократно. Пича просто се е срина и това е, особено след маями 2023. Това за третото място съм склонен да го вярвам. Дет се вика, паричната разлика я покрива мексиканското татенце на перез, тъй че едва ли ги боли толкова за парите. Явно усещат притеснения за 2026 и искат да имат повече преимущество в тестването. Което не е лоша стратегия като цяло. Quote ☝️30.08.2020 - 07.04.2024☝️ Link to comment
Monteso Posted December 3, 2024 Share Posted December 3, 2024 (edited) Абе съгласен съм с теб, ама не мога да повярвам, че болида(с всичките му кусури) с който Макс спечели титлата, не е достатъчен на Чеко да се класира всяка седмица с лекота за Q3. В крайна сметка не е Никита Мазепин. Достатъчно години сме го гледали, за да знаем, че не е чак такъв некадърник. Вече, ако психически се е сринал и предал по-добре да се пенсионира. Проблеми с парите няма, да си гледа семейството и да си почива. Аз лично искам Сайнц в Ред Бул. Ще е удоволствие да го гледам как чука Ферари и Хамилтън. Ще е жестока душевна чикия Edited December 3, 2024 by Monteso Quote MAKE AMERICA GREAT AGAIN !!! FUCK LGBT AND LIBERALS! Link to comment
neshev Posted December 3, 2024 Share Posted December 3, 2024 Повече време във въздушния тунел не ти дава достатъчно предимство, че да танкваш умишлено. Ред Бул получиха наказание за сезон 2023 и въпреки това доминираха с лекота. Болидът на Ред Бул е доста капризен и трябва да го караш на лимита, като единствено Макс успява да го направи. Пилоти като Гасли, Албон и сега Чеко, не са на това ниво. Нормално, когато съотборникът ти се представя значително по-добре от теб, това да те афектира. Дори Хамилтън, който е шибан 7-кратен шампион, изглежда тотално демотивиран и насран, след като Ръсел го шляпа всяка събота и е конкурентен в неделя. Та какво остава за Чеко. В краткосрочен план, вероятно има доста пилоти, които биха се представяли по-добре от него, но в дългосрочен, докато Макс е първият пилот, сривовете са неминуеми. Пък и втората позиция е такава, че надали някога ще сложат елитен пилот до Макс и по-скоро ще залагат на ветерани и новобранци, които по никакъв начин не могат да го застрашат. На мнение съм, че доминацията на Ред Бул е към своя край. Със сегашните лимитирани бюджети е неизбежно да има изтичане на умове, тъй че очаквам съвсем скоро да последват съдбата на Мерцедес. Засега Макс ги покрива, но дори огромният му талант може да ги покрие само донякъде. Quote Link to comment
itzo1994 Posted December 3, 2024 Share Posted December 3, 2024 Здравейте, маняци! Ицо имаше честта да посети това гран при състезание и няма търпение да сподели с Вас своето преживяване! Тъй като кацнахме в Доха в петък вечерта, нямахме време да посетим която и да е от сесиите в този ден. Това всъщност не беше чак такъв проблем, защото стигането до пистата отнема поне половин час, а от пистата до трибуните - още толкова. Та спринт квалификацията не ми дреме, че сме я изпуснали, кратка беше. В събота отидохме за спринта, квалито и спринта на Ф2. Въпреки, че по това време в Катар е 20+ градуса и няма облаци, то вятърът беше страшен и си усещаше малко хладно, особено по време на последните обиколки за вечерта. Ф1 спринта беше окей, нямаше супер много драма, даже много хора не усетиха, че Ландо пусна Оскар на финала, нищо, че има огромни екрани и коментар на английски и арабски. Тук съм склонен да се съглася с Нешев, че пистата е ужасна за състезания. Просто модерните Ф1 коли са ОГРОМНИ ЧУЕК, а и имаше само една DRS зона. След спринта дойде и още един минус - храната. И по-скоро гигантските опашки, които се виеха, за да си вземат хората я бургер, я пица, я някой хот-дог. Стояхме 2 часа на опашка за пици, като така и не дочакахме, защото почна Ф1 квалито, сиреч изпуснахме спринта на Ф2. Много хора хейтиха, включително ветерани, които разправяха, че това им е третото състезание за годината и т.н. Та в Катар няма опасност гларус да ви изяде пицата, щото пица просто няма. Квалификацията беше готина, защото бяхме точно срещу боксовете на Мерцедес и Ферари и гледахме как правят питстопове, настройват колите си, абе имаш нещо като behind the scenes гледка, която не показват (толкова често) по телевизията. Скочихме веднага да се прибираме, имаше организиран транспорт с автобуси до метро станцията на емблематичния Lusail stadium. Лошото беше, че не можеш ей така да изпратиш няколко хиляди човека и доста чакахме стоейки прави на опашка. До този момент експириънса ни беше стоене в опашка 80%, състезания 20%. В неделя вече си бяхме научили урока и отидохме мега рано, поне час и нещо преди старта на Ф2. Малко преди него е имало състезание от арабската Порше купа и там шейховете бяха потрошили една предпазна бариера, та стартът на Ф1 Академията (шофьорките) беше отменен, а Ф2 се забави с 10-15 минути, докато оправят инфраструктурата. За старта на Ф2 се бяхме преместили възможно най-близко до първия завой с надеждата да видим екшън, но пък манячетата успяха да минат чисто. Драмата дойде после, имаше завъртания, наказания, въобще яка прелюдия към това, което ни очакваше за Ф1. Пол Арон от Естония спечели, което прати единиците естонски фенове пред нас в екстаз. За съжаление на подиума нямаха шампанско, дори газирана вода не им дадоха да попръскат, защото беше залез слънце и време за молитва и трябва да си уважаваме домакините. Като казах молитва, във фензоната освен будки за храна, имаше 10 стаи за молитви, 5 мъжки тоалетни, 2 женски и няколко магазина за merch. Можете да си представите колко объркващо беше да подминаваш няколко опашки и тази за тоалетна да е най-късата. Мъжката поне, защото приятелката ми чакаше 20 минути и една тъпа американка ѝ каза, че се била предредила. Възможно и да е била права, оная беше всевиждащ 2-метров кон треснат с лопата и ... отплеснах се. Дойде време за МЕЙН ЕВЕНТА НА ВЕЧЕРТА, ГРАН ПРИ НА КАТАР С ПАРТНЬОРСТВОТО НА QATAR AIRWAYS! Колите се нареждаха на стартовата решетка около 10 минути, и звукът беше страхотен. За щастие се бяхме запасили с тапи за уши, защото иначе щяхме да оглушеем още на десетата минута в събота. Да, болидите не са V10, но звукът пак е мощен и натоварва. Уви, нямаше grid walk с Мартин Бръндъл. Самото състезание сте го коментирали, няма нужда да повтарям излишно някои неща. Ще споделя само най-важното: болидът на Люис хвърляше много искри още от началото на старт-финалната права, явно гумата е спадала много плавно, защото реално си беше навъртял почти две обиколки след удара в огледалото. Сайнц също го видяхме, че има проблеми, много преди коментаторите на пистата да го споменат или да го покажат камерите. Всички около нас искаха safety car веднага като това стана, за пореден път "гениално" решение на ФИА да направи последния рунд интересен. Когато Ландо получи наказанието си, всички аплодираха. Браво, ФИА, още веднъж. Малко лицемерно, но после като започна да изпреварва, особено пред нас, се кефихме и му пляскахме. Не останахме да гледаме подиумната церемония, искахме да се приберем бързо и успяхме. Екстра работи: merch-ът е твърде скъп. Преди 3 години гледах в Истанбул и една шапка на Ферари беше ~120 лева. Сега цените са двойни. Тениските, барабар с малоумните спонсори, вървяха от поне 350 лева и нагоре. Ако искате мърч, купувайте си го онлайн, същия е, ще има прИмоции. Между състезанията има огромни дупки от 1 до 2 часа, в които те развеселяват с куизове, fancam и интервюта на пилотите. Феновете: седяхме до едни германци с тениски на мерцедес, които бяха много печени. С жената бяхме взели едно българско знаме и момчетата питаха откъде сме, срамота, че не знаят как сме ги ебали 94-та. Но си лафихме малко и бяха свестни, пазеха ни местата от едни "объркани" арабчета. Мисля, че не ни снимаха за двата дни, в които развявахме знамето, но преди основното състезание на Ф1 показаха една група от 7-8 българи с три големи знамена, което беше яко. Имаше много аржентинци, които викаха за Колапинто, уви не достатъчно. Ааа, до германците имаше японци, и те със знаме. Липсваха ни едни италианци и можеше да си поговорим за световна история. Гледайки облеклото на хората, 25% бяха за Ферари, 20% за макларън, 20% за мерцедес, 20% за Ред Бул. Останалите бяха за други отбори или обичаха чаршафи. Като цяло съм много доволен, парите, които дадох, бяха минимални в сравнение с екскурзия до Монца, Баку или Абу Даби, а местата ни бяха на главната трибуна, не на някой тъп завой в средата на нищото. Това, че пистата не предразполага за изпреварвания, беше компенсирано от решенията на FIA и имаше какво да гледаме реално, хич не скучахме. Давам 4 от 5 звезди. BAITO6O, OyeaH, Sashundera and 2 others 2 2 1 Quote Link to comment
neshev Posted December 3, 2024 Share Posted December 3, 2024 Добър анализ. От теб разбирам, че е имало платена публика на това състезание. Цялата атмосфера ми се стори крайно стерилна и май дори не обявиха колко души са посетили пистата през уикенда, какъвто навик имат. Шарл имаше брутални битки с Хамилтън в спринта и после с Пиастри в състезанието. Но без колите за сигурност, пилотите в топ 10 нямаха никакви шансове за изпреварване. Болидите са огромни, но ФИА наебаха регулациите още по средата на 2022-а, когато решиха да вдигнат пода на болидите, с което се загуби търсения ефект. Но другата година вече трябва да е епична, ако се запази сегашната траектория. itzo1994 1 Quote Link to comment
itzo1994 Posted December 3, 2024 Share Posted December 3, 2024 33 minutes ago, neshev said: От теб разбирам, че е имало платена публика на това състезание. Цялата атмосфера ми се стори крайно стерилна и май дори не обявиха колко души са посетили пистата през уикенда, какъвто навик имат. Не мисля, че имаше празни места, трибуните са все около правата и завоите преди/след нея и си изглеждаха пълни. Въпросът е, че Катар не предразполага феновете да са rowdy, нито пък имаше нахлуване на пистата, както в Монца. А и като сте предимно чужденци един до друг, трудно ще завържеш разговор или ще почнеш да викаш за някого. Това липсва на подобни писти като Баку, Абу Даби и Джеда. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.