baikiro Posted August 28 Share Posted August 28 47 minutes ago, neshev said: Шарл твърди, че този контакт е наебал балансът на болида и е имал проблеми да го държи в пътя, съответно и причината да влезе в чакъла. Може и да се оправдава. На кого да вярвам? На професионален пилот или на Кирчо велосипедиста? Ми нека вярваме на Нешев, който никога не беше писал нищо за Ф1 до преди 1-2 години и изведнъж стана големия специалист с дългите анализи. Quote Quote КУР ЗА СМАРКОВЕТЕ! Quote DELETE! DELETE! DELETEEAAA! Link to comment
neshev Posted August 28 Share Posted August 28 1 minute ago, baikiro said: Ми нека вярваме на Нешев, който никога не беше писал нищо за Ф1 до преди 1-2 години и изведнъж стана големия специалист с дългите анализи. Или на Кирчо, който допреди месец не знаеше къде е Саудитска Арабия на картата, а сега се води най-големият им фен. itzo1994 1 Quote Link to comment
baikiro Posted August 28 Share Posted August 28 6 minutes ago, neshev said: Или на Кирчо, който допреди месец не знаеше къде е Саудитска Арабия на картата, а сега се води най-големият им фен. Чакаме самобанан заради споменаването на тази ТРОЛСКА тема на една клика, която само се преструва! itzo1994 1 Quote Quote КУР ЗА СМАРКОВЕТЕ! Quote DELETE! DELETE! DELETEEAAA! Link to comment
neshev Posted September 3 Share Posted September 3 Тотална доминация от Макс и Редбул. Нямат слаба писта и то при условие, че Ферари бяха конкурентни на правите. Топ състезание от Сайнц, който трябваше да се състезава не само с Редбулите, но накрая и срещу Шарл. Този уикенд беше по-добър от него и заслужено взе подиум. И пак евала на Ферари, че ги остави да се състезават до края, макар и да рискуваха тотален крах. lapd93, Berbatov, trubang and 2 others 5 Quote Link to comment
kabakov Posted September 3 Share Posted September 3 Ферари трябваше да вкарат Сайнц в бокса максимум след втората обиколка след като Макс го задмина и можеше и още да изпоти Чеко. Quote Link to comment
BAITO6O Posted September 3 Share Posted September 3 (edited) Формула 1 ще е умряла до 2026г. Този спорт тотално дълбае дъното, миналата година поне Ферари в началото бяха ок. После скука. А защо Ф1 става по-зле, нали уж трябваше да става по-добре. 1) Либърти са тотални идиоти - Шефът на ФИА Мохамед бин Сулайем трябва да е най-голямото шефче. Все пак всички моторни спортове са под шапката на ФИА. Но тия нещастници от Либърти искат те всичко да определят. ЕЕ Саудитска Арабия искаше да купи търг.права от Либърти за 20 млрд. Но тъпите американци се правят на интересни. И шефа на ФИА се намеси и стана една какафония ии вече шефа на ФИА. Пък разбирам хората от Саудитска Арабия имат да имат изцяло пълен контрол на Ф1. А уж Либърти като поеха нещата трябваше до 3-4г. нещата във Ф1 да стант доста повече интересни да има изравнени сили и напрегнати състезания. И на теория с вкарването на Cap Space и лимит на часове в аеро тунела и CFD изледванията, спрямо мястото в конструкторския шампион трябваше да работи. ЕЕЕ ДА АМА НЕЕЕ. Нищо не работи. Има разлика, но тя не е съществата В началото на сезона през 2023г. Астън Мартин имаха втората най-силна кола след Ребул. И то видимо имаха втората кола, Ферари и Мерцедес изоставаха. И на теория даже Астън Мартин трябваше да съкрати изоставането си до Редбул. - Астън Мартин през 2022г. завършиха 7ми в шапионата и следователно през 2023г. имат доста повече ресурс за развитие от Мерцедес и Ферари и още повече от Ребл. Все пак вече и в отбора започнаха да работят хората дето ги наемаха от Ребул през 2020г. Въобще всичко беше в тяхна полза да прогресират. А да и имаха Алонсо. Но какво се оказа, точно обратното. Мерцедес и Ферари ги настигнаха, а Редбул се отдалечиха. И това няма никаква логика уж. Нали трябваше да стане обратното. Тоест пак най-важното нещо в разработката на колата е човешкия фактор. Правило за ограничение на бюджета е меко казано смехотворно. Видим резултат от него също няма. И за заключение може да се каже, че Либърти се провалиха с идеята за изравняване на силите. Силте не се изравниха, а доста малко се сближиха. Даже отборите доста мрънкат, че именно ограниченията са проблем за по-бързото им развитие на колите. Тоест по-трудно се стопява разликата, дори и да е по-малка. 2) А за самите отбори във Ф1 какво да се каже. Мама миа - Тъмничарите от Редбул. Няма да крия, че това отборче ми е доста противно още от 2008г. с ментето Култард. Изпитвам жестоко отвращение от този отбор. Единсвен в този отбор уважавам Ейдриън Нюи и Дитрих Матешиц. Нюи е легенда и класа, а Дитер е изградил чудовищна империя в ужасно много начинания. Велик беше Дитрих Матешиц, но сега е на по-добор място. И като стана въпрос за хора нека нещо кажа за Кристиан Хорнър. Е мама му деба на Хорнър и Тото от все сърце им желая всичкото лошо на Света. Тия двата са ужасни лицемери и винаги извъртят нещата в тяхна полза. Винаги те не са виновни, а винаги конкуренцията е нещо крива. А за доктор Марко ооо мама миа. Жалко е, че първи почина Дитрих Матешиц е не това човекоподобно нещо Хелмут Марко. На самите Редбул им пожелавам от 2026г. и началото на сътрудничеството си с Форд да е началото на краят им във Ф1. - Черните Мерцедеси. Язък за името дето представят. Споменах какво вече мисля за Тото, дано по-скоро се разкара от Ф1 и спре да говори глупости на които даже и тоя самият не си вярва. За Хамилтън съм говорил достатъчно. И той възможно по-скоро да се маха от Ф1 и да ходи там при черната ЛГБТ общност и да си проповядва глупавите каузи. На никои не му пука в какво вярваш, ти си прост карач и това е. От теб се изисква да въртиш геврека и да постигаш резултати. Иначе в Мерцедес има и читави хора, за разлика от Редбул където само Чеко е нормален. - Оранжадата Макларън. Дано да грешка, но този легендарен отбор е тръгнал по пътя на Уилямс, среднят и понякога подиум и до там. Има нещо фундаментално сбъркано, вече повече от 10г. въобще не се борят за победи и титли. Трябва сериозна драстчна промяна и да се действат с размах (пари) по подобрение във всичко. Поне пилотите са им ок. Въпреки, че окавам на Ландо до 2-3г. да му писне и иска да ходи другаде. - Астън Мартин. Сега през 2020г. с това, че бяха Мерцедес 2 си навлякоха доста хейт към тях, но с право. Но нека кажем, че тогава заложиха на сигурно и след това тръгнаха по своят път. Имат мащеб план и са силно амбицирани за успехи пък да видим до къде ще стигнат. До и Рено/Алпин като се върнаха през 2016г. имаха дългосрочен план ама греда. Нямам напредстава защо, но на Астън Мартин с нещо им симпатизирам. Дейставт с размах и взимат хора от водещите отбори, взеха Алонсо и тнк. Дано този отбор "замени" Редбул, а самите Ребул да си ЕПМ. Много хора критикуват Ланс Строл, че е некадърен и тнк, но в интерес на истината за втори пилот е перфектен. - Рено/Алпин. МОже да не са бързи, ни синьото им ливъри е доста яко и болида изглежда добре. Иначе самият отбор от 3-4г. тъпче на място. Две крачки напред и една назад, после две назад и една напред. Все нещо променят, все нещо уж се фикса и така в един гръговрат. Но са симпатичен отбор, чат пат в някои луди надпревари стигнат до подиум. Може би Матиа Биното би се справил в Алпин. Даже силно бих се радвал да застане начело на Алпин и да покаже на какво е способен. А Биното е кадърен човек, просто в Ферари нещата не винаги се случат последователно. А ако нещо не се случи се режат вени. Иначе Алпин имат доста прилични пилоти. Окон и Гасли са си доста добри пилоти, с опит. Спокойно може да им се разчита - Клетниците от Уилямс. Колкото този отбор попадне в ръцете на силно мотивирани хора толкова по-добре. Иначе ще си остнат вечна патерица на Мерцедес и Тото. С тия американци дет ги държат нищо няма да стане. Но един средняши отбор със средняшки пилоти е ок. Язък са Албън. А това менте Логан Сарджън да се маха. Ясно е на всички, защо е във Ф1. Ментета американци има бол, поредното менте е той. - Торо Росо/ Алфа Таури. Чудно ми е какво ли му на Франц Тост, да си доизкарам сезона и край всичко свършва. Е после кадър на Ферари ще действа. Мекис не е лош, нека се види на какво е способен. Иначе идиотите от Ребул трябваше да продадът отбора. Вече нямат особено голяма полза от този отбор. А кандидати има. - ХААС. Няма да крия, че Хаас са ми симпатични заради връзката им с Феари, но този е чудо. Трябва Гюнтер Щайнер да направи наръчник как се управлява Хаас. И поради някаква случайност даже горе долу им се получава и се крепят за Ферари. Когато Ферари са силни и те са силни и така. Да се молят Ферари да са силни. Поне вече нямат проблем с пилотите. - Алфа Ромео/Заубер/ Ауди ОФФ е кво да кажа. Тоо Фред го е казвал де, че ако през 2016-7г. не са влезли в партньорството с Ферари и ставането на Алфа Ромео то отбора е щях да фалира. Радвам се, че Ферари и С.Маркионе помогнаха за запазването на този знаков тим от Швейцария. Но всичко си има своят край и от 2026г. влизат АУДИ и ВАГ. В отбора започнаха вече промените и тнк. Въобще доста интересни времена идват за този отбор. Ще ми е доста интересно да видят групата ВАГ как ще се представят във Ф1. Все пак Дукати в МотоГП се държи от ВАГ. А в момента Дукати са най-силните и даже сателитите им мажат. Дано след днешният инцидент с Пеко Баная всичко е ок. Все пак му минаха през крака, а информацията дето идва е, че има няма нищо счупено. Дано се завърне след месец и малко и пак си стане шампион. Та идеята е, че Дукати (Ауди/ВАГ груп) от 2017г. започнаха да работят правилно и чааак 2022г. станаха шампиони, а през 2023г. имат най-добрия мотор. А една от основните причини за успеха на Дукати е, че прилагат в МотоГП подход прилагащ се във Ф1. Да се четат правилата и да се търсят сиви зони и тнк. Ще ми е доста интересно Ауди във Ф1 до 2032г. какво ще са постигнали, само да сме живи и здрави. ИИиииииии стигаме до Ферари. Оффф е какво да кажа. Маранело е друга вселена. Вчера слушах един подкаст с участието на Фредерик Васьор. И ми се стори, че Фред е доооста добре усетил за какво става въпрос в Скудерията. Вече е разбрал, че тука нещата са маааалко по-различни от другите отбори. Успехите се приемат дооста добре, а провалите апокалиптично. Също така е спомена, че Ферари немат нови специалисти и тези хора ще започнат работа след 12-18 месеца. Или просто казано, чааак през 2026г. ще има някакви видими резултати от действията и промените в отбора дето се правят сега. Сега друг е и въпроса, че Ферари загубиха и доста добри специалисти, които в другите отбори направо цъфтят. Та така най-голямото проклятие и благословия на отбора е името. Всички са фенове на Ферари и на всеки един нормален човек, дето не се интересува от Ф1, като стане въпрос за този спорт винаги се сеща за Ферари. Да ви кажа честно, нямам напредстава дали този отбор ще се оправи, нямам напредстава как, нямам напредства от кого, но знам, че никога няма да се приемът с това да бъдат средняци, няма как 2-3г. да бъдат отбор 4 или 5 отбор по сила и да се борят за малкото точки, като Алпин, Макларън и Уилямс. В този отбор това няма как да се случи или поне не би трябвало. Даже през януари и февруари месец си мислих, че може би ще е по-добре Ферари да си даде кратка почивка (3-4г.) от Ф1. Естествено това няма как да се случи, защото всички ще загубят, а Ф1 ще бъде срината. Силно се надявам на някои хора от Либърти и ФИА да им просветне, че силен Ферари означа силна Ф1, а това означа повече приходи и тнк. Грехота е на такива пилоти като Шарл и Карлос да не им се предостави болид за победи. И двамата са страхотни пилоти, естествено Шарл ми е насърце, все пак си е наше момче, но и на него ще му писне. А това ако се случи ще е доста болезнено за феновете на Ферари. Нещата които искат за Феари до 2026г. са следните - да задържат Шарл и Карлос до 2026г., знаем, че и на двамата им изтичат договорите през 2024г. - отборът да започне да се движи в правилната посока и да се подобрява. Както каза Фред " искам утре да сте по-добри от днес". Това е. Стъпка по стъпка в правилната посока. Дано Ферари извървят пътня на Дукати и да дойде момент в който да са перфектни във всяко едно отношение. - феновете да имат реална представа за възможносите и да няма драми. И медиите в Италия да не наливат масло в огъня. Името на Ферари тежи и за добро и за лошо. Дано Фред се справи с най-голямото си предизвикателство. И дано най-после Ферари отново бъдат шампиони. 2026 Edited September 3 by BAITO6O trubang and Berbatov 2 Quote Link to comment
kabakov Posted September 4 Share Posted September 4 На Ферари, освен всички други простотии, им трябва и човек/хора, който да може да врътне една качествена стратегия. Не може да се излагат да държат 5 обиколки Сайнс с гуми, на които Макс врътна 2 секунди разлика на първата обиколка след като го изпревари... И това не е само в това състезание, а е от години. За трагичните боксове от над 3 секунди също е срамота... Berbatov 1 Quote Link to comment
neshev Posted September 4 Share Posted September 4 Ако го бяха спрели, още когато Макс го изпревари, щеше да излезе насред доста кофти трафик, тъй че според мен взеха правилното решение да забавят първия пит стоп. Миналата година бяха тръгнали добре с новите регулации. Проблемът беше с подскачането, за което редица отбори почнаха да пискат, заради което вдигнаха подовете и реално обезсмислиха нововъведенията. BAITO6O 1 Quote Link to comment
itzo1994 Posted September 5 Share Posted September 5 Ферари изкараха максимума от състезанието на Монца. Ред Бул с три спукани гуми ги минават, стратегията за undercut е безполезна срещу тях. Важното е да са преди Мерцедес и Астън Мартин, което успяха да постигнат в неделя. Никола Цолов завърши сезона във Формула 3 на 22-ро място от 35 пилоти, с 6 точки. Неговите съотборници са съответно 14-ти с 54 точки, и 21-ви с 11 точки. Като цяло слаб сезон, но не трябва да се забравя, че това е едва втората година, в която Цолов кара болид - преди това се е състезавал само в картинг шампионати. Rock, Berbatov and BAITO6O 3 Quote Link to comment
OyeaH Posted September 8 Share Posted September 8 Тоя Макс си знаех, че ще го намразим повече и от Хамилтън... Quote Link to comment
neshev Posted September 16 Share Posted September 16 Топ квалификация. Редбул имат доста тегав уикенд. Болидът им изглежда неуправляем на моменти. Би трябвало и състезанието да достави. Quote Link to comment
Sashundera Posted September 16 Share Posted September 16 (edited) Ебати яката квалификация, отпаднаха и Чеко и оня с проблемите с нервите! Ще е забавно състезание. Прогнозирам Победа за Верстапен с 10 секунди преднина, вместо 20 Знаех си аз че са му набрали на Верстапката, още от вчера като почнаха да му пускат гущерите ... буквално А тия от Ферари кво им става?? Да не би второ поредно състезание да направят без да се усерат? Edited September 16 by Sashundera Quote Link to comment
itzo1994 Posted September 16 Share Posted September 16 2 hours ago, Sashundera said: А тия от Ферари кво им става?? Да не би второ поредно състезание да направят без да се усерат? Очаква ни сертифициран Ферари момент, не се притеснявай. Топ квалификация, наистина. Сайнц прави много добър сезон, бори се с Льоклер доста успешно последните седмици. Евалата и на Лоусън, стигна Q3 и отстрани Верстапен. Quote Link to comment
itzo1994 Posted September 17 Share Posted September 17 Строл ще изпусне състезанието, не се е възстановил след катастрофата вчера. И по-добре, няма шанс да направи каквото и да е на тази писта, а и тимът му има време да оправи колата на спокойствие. Междувременно след разследването на трите инцидента, в които участва Верстапен вчера, наказанието му е...предупреждение? Цунода си загуби бързата обиколка заради препречването на Макс, но това явно не е било достатъчна причина за наказание. Говори се, че Алфа Таури не са искали наказание. Quote Link to comment
neshev Posted September 17 Share Posted September 17 Сертифицираният Ферари момент дойде май. Sashundera, itzo1994 and Berbatov 1 1 1 Quote Link to comment
itzo1994 Posted September 17 Share Posted September 17 Това ГП е страхотно, толкова неща се объркаха и при Ферари, и при Ред Бул, Астън Мартин... Ако Ръсел и Хамилтън направят 1-2 просто ще е върхът. Quote Link to comment
MJ23 Posted September 17 Share Posted September 17 Страхотно състезание, много кофти за Ръсел, накрая просто не издържа. Феноменален Сайнц и най вече Норис. Ако в 60-тата обиколка не бе парирал така Ръсел, според мен Сайнц нямаше шанс да запази победата. Quote Link to comment
itzo1994 Posted September 17 Share Posted September 17 ИБАСИ МАМАТА! Каква драма, какво нещо! Огромен Карлос Сайнц! Без грешка целия уикенд, успя да спечели въпреки стратегията на Ферари при питовете. Бавното каране накрая за да даде DRS на Норис беше единственото правилно решение и се получи идеално. Норис също, последните обиколки се скъса да се защитава от мерцедесите, просто брилянтен. Льоклер беше жертван, накрая с малко късмет завърши 4-ти, Верстапен го изяждаше след още половин обиколка. Браво на Лиам Лоусън, първи точки, имаше шанс да завърши пред Перез, много добър уикенд. MJ23, Sashundera and Berbatov 3 Quote Link to comment
neshev Posted September 17 Share Posted September 17 Мерцедес направиха нещата доста интересни с двойния пит стоп, но накрая Сайнц беше гениален в решението си да остави на Ландо DRS, а самият Ландо се защитаваше перфектно. Ръсел се осра доста мощно накрая, но явно не издържа на напрежението и нервите. Ако Хамилтън беше пред него, можеше и да спечели от подобна позиция, но Мерцедес нямаше как да ги накарат да се разменят. Доста тегав уикенд за Редбул, но предполагам е от пистата и в Япония отново ще са на върха. Макс направи максимумът след квалификацията. Quote Link to comment
Sashundera Posted September 17 Share Posted September 17 Тоя Верстапен е ебати откаченото копеле, още два завоя му трябваха и щеше да е 4ти което си е ебати постижението на фона на ситуацията. Е трябва и да благодари и на Ръсел де - изключителен малоумник. The streak is over Quote Link to comment
OyeaH Posted September 18 Share Posted September 18 Ред Бул като са далеч от подиума и какви състезания стават... за първи път тая година. Сайнц и Ландо добре си помогнаха, не разбрах защо не дадоха бокс на Леклер, явно идеята беше да забави Мерцедесите, но фейлна стабилно. Ръсел си изпусна нервите и концентрацията, беше мега пренадъхан, цяло състезание питаше за първото място и подценяваше Ферари. Интересно ми е ако бяха с разменени позиции с Хамилтън какво щеше да стане, според мен щеше да е друг изхода. Лоусън ме изкефи, Пиастри също, Алонсо да забравя бързо тоя уикенд. Кур за Макс, два за Чеко. Berbatov 1 Quote Link to comment
kabakov Posted September 18 Share Posted September 18 Леклер няма късмет и това е. Стратегия тоя път беше добра, да не повярваш, ама пустия трафик в бокса го върна доста по-назад отколкото трябваше. Ако си беше минало всичко по план можеше и двамата пилоти на Ферари да са на подиума. И все пак - добър уикенд и добро състезание за Ферари. Най-вероятно последно такоав за сезона, ама пак е нещо. Пък и най-накрая се прекъсна тая серия на Макс и Ред Бул-ите. Ред Бул просто са много напред от всички останали. Ферари, Мерцедес, Макларън и Алфа Ромео са на горе-долу на едно ниво, и останали назад са пак що годе равни. Вижда се ако хегемона не е лидер, се получават мноооого добри, да не кажа страхотни, състезания. Да вземат да им дадът на всички еднакви коли и да видим тогава кой какъв полит е и кой какъв стратег е. Berbatov 1 Quote Link to comment
Sashundera Posted September 19 Share Posted September 19 И еднакви коли да са Verstappen пак ще измете пода с тях, това копеленце стопи 18 секундна разлика за 4 обиколки. Не е само до колата а и задволанното устройство Berbatov and trubang 1 1 Quote Link to comment
kabakov Posted September 20 Share Posted September 20 9 hours ago, Sashundera said: И еднакви коли да са Verstappen пак ще измете пода с тях, това копеленце стопи 18 секундна разлика за 4 обиколки. Не е само до колата а и задволанното устройство факт, спор няма. Ама я да беше с колата на Хаас, например, да видим как ще стопи тая разлика... Berbatov 1 Quote Link to comment
neshev Posted September 24 Share Posted September 24 Както се очакваше, Сингапур беше просто аномалия и Макс отново доминира. На практика изнесе сам отбора за отборната титла и доста вероятно да спечели титлата още на спринта в Катар. Перес вече става проблематичен с постоянните издънки. При малко по-силна конкуренция, Ред Бул ще са доста уязвени. Алфа Таури вече обявиха, че ще заложат на Рикардо и Тсунода, въпреки отличното представяне на Уолсън. Тсунода засега е бетониран заради влиянието на Хонда, а пък Рикардо е техният човек. Според мен има по-голяма логика да вкарат Рикардо в първия отбор и да сложат Тсунода и Уолсън, и според мен това ще е планът за 2025. Проблемът е, че доста вероятно Уилямс да прилапат Уолсън, защото колкото и да държат на Сърджант, пичът в момента не се представя на ниво и им коства доста пари за ремонти по болида. Тъй че ще е интересно как точно ще се наредят нещата, защото почти всички места за следващия сезон са заети. trubang 1 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.