OyeaH Posted March 19 Share Posted March 19 FIA за пореден път се доказаха като шайка корумпирани смешници. Изчакаха края преди да накажат Алонсо, че да сметнат как Ръсел путката да хване подиум... brayan_lotusrenault 1 Quote Link to comment
neshev Posted March 19 Share Posted March 19 Предполагам са пропуснали да го отбележат в реално време и после Мерцедес са докладвали, когато оставаха няколко обиколки. Тъпо е наистина, трябва да има давност тези неща, защото Алонсо можеше да се опита да увеличи разликата и да запази третото място. Quote Link to comment
itzo1994 Posted March 19 Share Posted March 19 Ебал си е майката тоя сезон, а са минали едва две състезания. Ред Бул имат 1-1.5 секунди преднина на обиколка на писти като Бахрейн/СА. Верстапен унищожи конкуренцията, ако не беше стартирал 15-ти (или нямаше съмнения за повреда), щеше да завърши сигурно половин минута пред Перез. Ферари с безлично състезание, може би ще има битка за второто място между АМ/Мерцедес/Ферари, но кой го ебе вече. Не мога да повярвам, че го казвам, но ми се ще слуховете за размяна между Хамилтън и Льоклер да са истина, поне сеир малко да има. Quote Link to comment
neshev Posted March 20 Share Posted March 20 Отмениха наказанието и Алонсо отново е трети. Малоумници големи. Quote Link to comment
Mariyan01 Posted March 20 Share Posted March 20 Нереални тъпаци, с тези простотии, които правят ще отблъснат още повече хора да ги гледат... Quote Link to comment
MJ23 Posted March 20 Share Posted March 20 Че то има ли накъде повече? Тая простотия реално освен най - върлите и фенове кой нормален човек я гледа? Минали са две състезания и вече и на малките деца е ясен шампионът, подгласникът му, шампионът при конструкторите. Единствено може да има мижава интрига за 2 място между Астън Мартин и Ферари, ако вторите си подобрят от части каруцата. Quote Link to comment
Lag4 Posted March 20 Share Posted March 20 (edited) Тоя спорт е управляван от тъпаци. Защо по дяволите вече над 10 години няма конкуренция при доставчиците на гуми? Няма ли да е по-интересно ако Пирели има конкуренция? Както е било преди - с 2 или повече от 2 доставчика. Няма ли да е по-добре да не променят правилата горе-долу всяка година? Че те дори фундаментално нещо като точковата система променят през 2-3 години. Кому са нужни тия скапани V6 хибриди, които дори не звучат както предишните двигатели? Може да съм някакъв носталгик по F1 от 90-те, но съвременният спорт е негледаем за мен. Edited March 20 by Lag4 Berbatov and MJ23 2 Quote Link to comment
neshev Posted March 20 Share Posted March 20 11 minutes ago, Lag4 said: Тоя спорт е управляван от тъпаци. Защо по дяволите вече над 10 години няма конкуренция при доставчиците на гуми? Няма ли да е по-интересно ако Пирели има конкуренция? Както е било преди - с 2 или повече от 2 доставчика. Няма ли да е по-добре да не променят правилата горе-долу всяка година? Че те дори фундаментално нещо като точковата система променят през 2-3 години. Кому са нужни тия скапани V6 хибриди, които дори не звучат както предишните двигатели? Може да съм някакъв носталгик по F1 от 90-те, но съвременният спорт е негледаем за мен. С гумите проблемите са няколко. Първо, че ако има конкуренция, всеки доставчик ще залага на показателите, за сметка на безопасността, което може да доведе до неприятни състезания като това в Америка през 2005. И вече, когато забраниха презареждането с гориво, гумите станаха още по-важни, тъй че двама или повече доставчици, ще направят нещата по-едностранни, защото тези с най-добрите гуми ще имат огромно предимство. Затова им трябва един доставчик, който да прави гумите по наложените от Формула 1 стандарти. Общо взето, почти всички автомобилни спортове минаха на един доставчик на гуми. Индикар с Бриджстоун, Мото ДжиПи с Мишлен и прочие. Минаването към хибриди е отражение на глобалните тенденции в автомобили строенето и за повечето производители, за да продължат да са във Формула 1, технологиите, които развиват, трябва да имат някакво приложения на комерсиалния пазар. И вече другите пинизи от към околна среда и безопасност. Големи промени в регулациите има рядко, на цикли от 4-5 години. Промени сезон до сезон има, защото отборите са готови да експлоатират всяка една вратичка в правилата и да да се осигури стабилна конкуренция, всеки експлойт трябва да бъде пресечен навреме. В момента има засилен интерес към Формула 1. Успяха да отворят нови пазари и успешно привличат нови фенове с документалните им поредици, и прочие. Тъй че от към това отношение нещата са добре. За мен лично, състезанията са доста интересни, има стабилно количество изпреварвания и битки, макар и явната доминация на Редбул в момента. trubang and Rock 2 Quote Link to comment
neshev Posted April 1 Share Posted April 1 Доста добра квалификация. Ще е мазало с Верстапен-Ръсел и Хамилтън-Алонсо отзад. Ферари продължават да са тотал щета. baikiro 1 Quote Link to comment
baikiro Posted April 1 Share Posted April 1 @itzo1994 как е ферарито, брат? Ще я вдигате ли? Quote Quote КУР ЗА СМАРКОВЕТЕ! Quote DELETE! DELETE! DELETEEAAA! Link to comment
itzo1994 Posted April 2 Share Posted April 2 18 hours ago, baikiro said: @itzo1994 как е ферарито, брат? Ще я вдигате ли? Аз вдигнал ръце от тоя "спорт", драги ми Киро. Днес се радвам, че ни управляват Тиквата и Радев, вместо някой от ФИА. OyeaH, baikiro and Berbatov 1 1 1 Quote Link to comment
OyeaH Posted April 2 Share Posted April 2 И пак ФИА сраха, тоя път на Сайнц, хааххах... Мега смотани. Berbatov 1 Quote Link to comment
neshev Posted April 2 Share Posted April 2 Ще е интересно какво ще правят с Гасли, защото едно наказание сега би трябвало да го извади от следващото състезание. OyeaH and Berbatov 1 1 Quote Link to comment
trubang Posted April 25 Share Posted April 25 (edited) Малко тъпо ми се вижда Edited April 25 by trubang Quote Link to comment
neshev Posted April 25 Share Posted April 25 Вижда ми се като подобрение от това, което предлагаха досега спрямо спринтовите уикенди. Отделни квалификации за спринта и самото състезание. Според мен следващото е да барнат самата квалификация за спринта. Просто да копират главната, макар и със съкратено време, не е оферта. trubang 1 Quote Link to comment
neshev Posted April 29 Share Posted April 29 Поне Макс и Джордж доставиха с топла драма. Винаги е забавно като Макс мрънка за такива неща, след като той е един от най-мръсните пилоти във Формулата. trubang 1 Quote Link to comment
Glam4o Posted April 29 Share Posted April 29 (edited) Колкото и да съм фен на Формула 1 и на Верстапен, тази мижава интрига ще приключи до 12-13-то състезание, когато Макс ще води вече с 40-50 точки и интригата ще е само пак колко победи ще направи за сезона. Edited April 29 by Glam4o Quote Link to comment
neshev Posted April 30 Share Posted April 30 Супер скучно състезание. Най-интересното беше финалния питстоп на Окон, където вече тръгнаха да затварят питлейна и имаше хора на входа му. Ник Де Врис с това темпо може и да не види лятото във Формулата. Плачевен беше цял уикенд. Ботас също е доста вероятно да приключи след тази година. trubang, itzo1994 and baikiro 2 1 Quote Link to comment
itzo1994 Posted April 30 Share Posted April 30 Мизерниците от Азербайджан не заслужават да имат състезание от Ф1. Ебати скуката братче, то наистина едва накрая стана интересно да видим дали ще сгазят някого на живо по телевизията. И пистата тъпа, и РБ доминират... Добро състезание от Льоклер най-накрая. Очертава се поне да има някаква битка за второто място при конструкторите, стига да не станем зрители на още Ферари моменти™. @neshev Де Врис е абсолютен пътник. И аз се бях хванал на хайпа след Монца миналата година, но човека нищо не показва в момента. Надявам се Лиам Лоусън да го смени, той поне се представя добре в японската Super Formula. Друг е въпросът дали Алфа Таури ще съществува в този си вид и догодина... trubang 1 Quote Link to comment
neshev Posted April 30 Share Posted April 30 На Монца, Уилямс имаха четвъртата най-добра кола, което наистина подведе. Но този сезон си личи, че не е материал за Ф1. Не съм сигурен, че е само от пистата. Тази година решиха да вдигнат малко пода на болидите, което еба тотално ефектът, който постигнаха през миналата година. trubang 1 Quote Link to comment
neshev Posted May 8 Share Posted May 8 Явно този сезон ще гледаме VER-PER-ALO всяко състезание. Брилянтен беше Макс, мисля че тотало разби илюзиите на Чеко, че има какъвто и да е шанс за титлата. Quote Link to comment
LightOne Posted May 8 Share Posted May 8 Брат, тези 40 обиколки с Hard-a бяха болни. Чеко с нови гумички едва се мъчеше за най-бързо време, а Верстапен с гуми дето му са станали пълен леш и аха вече да кара по джанти, пак си ги ибандураше най-лежерно за бързи обиколки. Quote "Пред моя зов смъртта не е преграда. И нека този, който ме надуе за слава да не мисли, а само за спасение."- Рогът на Валийр - - Да живеят бъговете! Link to comment
Glam4o Posted May 8 Share Posted May 8 On 4/29/2023 at 6:18 PM, Glam4o said: Колкото и да съм фен на Формула 1 и на Верстапен, тази мижава интрига ще приключи до 12-13-то състезание, когато Макс ще води вече с 40-50 точки и интригата ще е само пак колко победи ще направи за сезона. Ми… Чеко колкото и да е добър пилот, колкото и да работи добре с гумите, просто не е шампионски материал. Напомня ми на една малко по-добра версия на Ботас от годините му в Мерцедес. Quote Link to comment
neshev Posted May 28 Share Posted May 28 Доста хаотично състезание, но в крайна сметка се запази тройката от квалификациите. Любимият ми момент беше, когато Ръсел искаше Хамилтън да го пусне, но накрая разликата между тях беше 15 секунди. Иначе целият уикенд ще се запомни с изродската квалификационна обиколка на Макс. Една от най-добрите обиколки въобще. itzo1994 and trubang 2 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.