hacky Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCH WWE Champion Randy Orton vs. Daniel BryanWORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCH World Heavyweight Champion Alberto Del Rio vs. RVD w/Ricardo RodriguezELIMINATION HANDICAP MATCH CM Punk vs. Curtis Axel & Paul HeymanDIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCH Divas Champion AJ Lee vs. Natalya vs. Brie Bella vs. NaomiTAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCH The Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB Време за пускане на прогнозите до началото на KICKOFF-а. Допълнителни точки за това, кой точно от отбора е направил туша съответно на кой няма да се дават в kickoff. WWE Prediction Championship StyleR© vs. HeadMakeR™ Universal Prediction Championship Rock© vs. stivy88 vs. ArmenianKing Tag Team Prediction Championship tker 17-0 & hacky© vs. Heat vs. Fast Forward #1 Contendership for the Tag Team Titles (ако участва само един отбор, мача се отменя)Battle Royal На лично съобщение да ми пратят прогнозите си участниците в WWE Prediction Championship и Universal Prediction Championship. Ако някой от тези, които ми пращат прогнозите си на лично съобщение искат да променят някоя от прогнозите си, да не го правят с едит, а да ми изпратят ново съобщение, защото няма да видя едита. Link to comment
Sashundera Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCHWWE Champion Randy Orton vs. Daniel Bryan (22 min, pin)WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCHWorld Heavyweight Champion Alberto Del Rio vs. RVD w/Ricardo Rodriguez (16 min, pin) ELIMINATION HANDICAP MATCHCM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman 20 min, pinDIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCHDivas Champion AJ Lee vs. Natalya vs. Brie Bella vs. Naomi 9 min, pinTAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCHThe Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB 15 min, pin ☝️30.08.2020 - 07.04.2024☝️ Link to comment
gali99 Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCH WWE Champion Randy Orton vs. Daniel Bryan- 25min.pin. WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCH World Heavyweight Champion Alberto Del Rio vs. RVD w/Ricardo Rodriguez-20min.via dq. ELIMINATION HANDICAP MATCH CM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman-17min.pin. DIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCH Divas Champion AJ Lee vs. Natalya vs. Brie Bella vs. Naomi-12min.pin. TAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCH The Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB-16min.pin. Link to comment
Laoch Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCHWWE Champion Randy Orton vs. Daniel Bryan (22 min, DQ)WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCHWorld Heavyweight Champion Alberto Del Rio vs. RVD w/Ricardo Rodriguez (16 min, pin) ELIMINATION HANDICAP MATCHCM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman 17 min, pinDIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCHDivas Champion AJ Lee vs. Natalya vs. Brie Bella vs. Naomi 10 min, pinTAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCHThe Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB 16 min, pin Марк на годината (2017); (2018). Link to comment
R Games Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCH WWE Champion Randy Orton vs. Daniel Bryan - pin 21 minWORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCH World Heavyweight Champion Alberto Del Rio vs. RVD w/Ricardo Rodriguez - pin 15 minELIMINATION HANDICAP MATCH CM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman - pin 16 minDIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCH Divas Champion AJ Lee vs. Natalya vs. Brie Bella vs. Naomi - pin 11 minTAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCH The Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB - pin 18 min Link to comment
hacky Posted September 13, 2013 Author Share Posted September 13, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCHWWE Champion Randy Orton vs. Daniel Bryan - pin, 23 minWORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCHWorld Heavyweight Champion Alberto Del Rio vs. RVD w/Ricardo Rodriguez - pin, 13 minELIMINATION HANDICAP MATCHCM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman - pin, 18minDIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCHDivas Champion AJ Lee vs. Natalya vs. Brie Bella vs. Naomi - sub, 6 minTAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCHThe Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB - pin, 11min Link to comment
Old_school Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCHRandy Orton © vs. Daniel Bryan - 24 min, pinWORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCHAlberto Del Rio vs. RVD - 13 min, DQELIMINATION HANDICAP MATCHCM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman - 14 min, pinDIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCHAJ Lee © vs. Natalya vs. Brie Bella vs. Naomi - 6 min, submissionTAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCHThe Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB - 10 mins, Darren Young pins Drew McIntyre Link to comment
Triple H (HHH) Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCHWWE Champion Randy Orton vs. Daniel Bryan - 23 min, pinWORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCH World Heavyweight Champion Alberto Del Rio vs. RVD w/Ricardo Rodriguez - 15 min, pinELIMINATION HANDICAP MATCHCM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman - 17 min, pinDIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCH Divas Champion AJ Lee vs. Natalya vs. Brie Bella vs. Naomi - 7 min, submissionTAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCHThe Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB - 10 min, pin Link to comment
go go Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCHWWE Champion Randy Orton vs. Daniel Bryan (pinfall, 23 min.) WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCHWorld Heavyweight Champion Alberto Del Rio vs. RVD (submission, 14 min.) ELIMINATION HANDICAP MATCHCM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman (pinfall, 18 min.) DIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCHDivas Champion AJ Lee vs. Natalya vs. Brie Bella vs. Naomi (pinfall, 6 min.) TAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCHThe Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB (pinfall, 10 min.) Link to comment
kabakov Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCHRandy Orton © vs. Daniel Bryan - 25 min, pinWORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCHAlberto Del Rio vs. RVD - 15 min, subELIMINATION HANDICAP MATCHCM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman - 12 min, pinDIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCHAJ Lee © vs. Natalyavs. Brie Bella vs. Naomi - 5 min, subTAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCHThe Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB - 10 mins, pin Link to comment
tker 17-0 Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCHRandy Orton © vs. Daniel Bryan - 25 min, pinWORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCHAlberto Del Rio vs. RVD - 14 min, subELIMINATION HANDICAP MATCHCM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman - 20 min, pinDIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCHAJ Lee © vs. Natalya vs. Brie Bella vs. Naomi - 6 min, submissionTAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCHThe Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB - 10 mins, Link to comment
HeterO Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCHWWE Champion Randy Orton vs. Daniel Bryan - 22min, pinWORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCHWorld Heavyweight Champion Alberto Del Rio vs. RVD w/Ricardo Rodriguez - submission , 16minELIMINATION HANDICAP MATCHCM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman - 14min, pinDIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCHDivas Champion AJ Lee vs. Natalya vs. Brie Bella vs. Naomi - 8min, submissionTAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCHThe Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB - 11min pin Link to comment
Iceman33 Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 WWE CHAMPIONSHIP MATCH WWE Champion Randy Orton vs. Daniel Bryan - 25 мин. дисквалификацияWORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCHWorld Heavyweight Champion Alberto Del Rio vs. RVD w/Ricardo Rodriguez - 15 мин., предаванеELIMINATION HANDICAP MATCHCM Punk vs. Curtis Axel & Paul Heyman - 18 мин. предаванеDIVAS CHAMPIONSHIP FATAL 4-WAY MATCHDivas Champion AJ Lee vs. Natalya vs. Brie Bella vs. Naomi - 9 мин. тушTAG TEAM TURMOIL, #1 CONTENDER'S KICKOFF MATCHThe Prime Time Players vs. The Usos vs. Tons of Funk vs. The Real Americans vs. 3MB - 15 мин. туш Link to comment
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.