Rock Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 WWE: MONEY IN THE BANK WWE Championship John Cena © vs. CM Punk - 29 min, submission World Heavyweight Championship Randy Orton © vs. Christian - 21 min, DQ RAW Money in the Bank Match Alberto del Rio vs. Jack Swagger vs. R-Truth vs. Alex Riley vs. The Miz vs. Rey Mysterio vs. Evan Bourne vs. Kofi Kingston - 24 min Smackdown Money in the Bank Ladder Match Sheamus vs. Wade Barrett vs. Sin Cara vs. Cody Rhodes vs. Daniel Bryan vs. Kane vs. Heath Slater vs. Justin Gabriel - 22 min Divas Championship Kelly Kelly © vs. Brie Bella - 4 min, pinfall Big Show vs. Mark Henry - 7 min, pinfall Himler 1 10xWWE PC 1xTNA PC 5xUniversal PC 8xTag Team PC 1xMITB Link to comment
cskar4eto Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 (edited) WWE: MONEY IN THE BANK WWE Championship John Cena © vs. CM Punk - pin; 20 mins World Heavyweight Championship Randy Orton © vs. Christian - pin; 14 mins RAW Money in the Bank Match Alberto del Rio vs. Jack Swagger vs. R-Truth vs. Alex Riley vs. The Miz vs. Rey Mysterio vs. Evan Bourne vs. Kofi Kingston - 21 mins Smackdown Money in the Bank Ladder Match Sheamus vs. Wade Barrett vs. Sin Cara vs. Cody Rhodes vs. Daniel Bryan vs. Kane vs. Heath Slater vs. Justin Gabriel - 18 mins Divas Championship Kelly Kelly © vs. Brie Bella - pin; 6 mins Big Show vs. Mark Henry - Double DQ; 8 mins Извинявам се за редакцията, ама форумът е бъгав.. Edited July 17, 2011 by cskar4eto go go 1 Link to comment
Recommended Posts